Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nic dodać nic ująć! :icon_mrgreen:

Względem kosmetyki dodałbym tylną X-0 Red gdy obecna przestanie godnie służyć.

Ciekawe mogłyby wyglądać czerwone blaty Far & Near.

 

Wracając do kół.

Jeden ze sprzedawców allegrowych ma do zaoferowania zacny komplet:

Tune Prince-Princess/ZTR Race/Dt Aerolit na 6b w wadze 1180g ;-).

Napisano

Rower prezentuje sie zacnie.

Pogratulowac 'jedynego slusznego' wyboru 2x9 :thumbsup:

 

Nie do konca dobrze widac ale domyslam sie ze stosujesz w DA zmiane ciagu poprzez PLC?

Jak to dziala, miales porownanie z praca na krzywce speena ile juz na tym przejechales?

Napisano

Dzięki za komentarze :thumbsup:

 

Chris Tak jest to PLC. Krzywki Speena nie stosowałem, więc nie mam porównania. Co do pracy to jestem świeżo po założeniu 2x9 i póki co testuję napęd. Pewnie nie długo coś skrobnę na ten temat.

  • 4 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

Tak więc napęd 2x9 chodzi pięknie - czasem troszke twardo, ale ogólnie mi się podoba. PLC sprawuję się wyśmienicie.

 

Wymieniłem cały set: kierownica, mostek, sztyca na New Ultimate, siodło natomiast na Saevid'a :)

 

Aaaa i Spec pozbył się rogów - pękły podczas zdejmowania :) i póki co będę śmigał bez nich.

 

Siodlo: SAEVID S 1.1 – 80g

Sztyca: NEW ULTIMATE 30,9x410mm set-back 168g

Mostek: NEW ULTIMATE 31,8 110mm- 104g

Kierownica: NEW ULTIMATE Carbon 1K MTB 600mm 118g

 

Razem: 9 452,3

Edytowane przez mloody
Napisano

W takich sytuacjach zdjecia bylyby mile widziane...

 

Popytam jeszcze o Plc, nie luzuje sie to, szpilka nie przesuwa, w jaki sposob jest mocowany 'ten' drugi krazek na koncu szpilki, na wcisk?

 

Pawel to sprzedaje za 39zl?

Napisano (edytowane)

Nic się nie luzuje i nie przesuwa. Pierścień zamykający dobiłem delikatnie młotkiem, póżniej łączenie pinu z pierścieniem zamykającym przesmarowałem Distalem.

 

Pawel to sprzedaje za 39zl?

 

Tak :wallbash:)

 

 

Aaaa i kilka fotek :blink:

 

DSCN4405.JPG

 

DSCN4403.JPG

 

DSCN4404.JPG

 

Fotki w plenerze wrzucę w tygodniu.

Edytowane przez mloody
  • 3 miesiące temu...
Napisano

Jak się sprawuje kokpit tzn chodzi mi o sztywność mostka i kiery? Obecnie mam zamiar u mnie zmieniać kokpit i pytam ludzi jak ze sztywnością różnych wariantów.

Jeśli chodzi o Speca to bardzo mi się podoba, ba ta rama jest według mnie piękna.

Napisano

Dzięki B) Mnie osobiście też się b. podoba :D

 

Mostek i kiera jak dla mnie ok, nie odczuwam różnicy pomiędzy wcześniej używanym zestawem FSA.

 

Z nowym sezonem kolejne zmiany i kolejne gramy. Już wiem, że wyleci Reba i Avidy, na ich miejsce prawdopodobnie wskoczą SID WC i R1 ale to się jeszcze zobaczy :P

Napisano (edytowane)

Mi pozostaje tylko przytaknąć, piękna maszyna złożoną z głową. Po zmianach jakie planujesz chyba czas przyjdzie na...ramę, może jakiś s-worksowy węgiel? :D

 

Myślę, że zamiast bawić się w wymianę hampli/amora, można by zająć się kółkami, przy dobrych wiatrach jesteś w stanie zdjąć 300g zostawiając oczywiście piasty. Ew. wymiany na Mack'i, i kolejne 120g leci...

 

Pedały trochę ciążą, ale podejrzewam, że jak większość właścicieli time'ów nie zamienisz ich na nic innego :P

Edytowane przez miskov17
Napisano
Mi pozostaje tylko przytaknąć, piękna maszyna złożoną z głową.

Nie lubię epizodów na trasie, a do tego ma być lekko, więc staram się jak mogę

 

Węgiel na razie poza zasięgiem, ale za 2 lata ..... :P)

 

Kółka miałem w planach zmienić na przyszły sezon i myślę, że tak też się stanie ;)myślę nad Mack/x-ray/ZTR ewentualnie na obecnych 240.

 

Time'y zostają na pewno :D

  • 6 miesięcy temu...
Napisano (edytowane)

No więc Panowie trzeba troszkę odświeżyć temat :)

 

Z nowym sezonem na pokładzie Speca zawitały:

- hamulce Formula R1,

- amorek RS SID WC 2010,

- kółka na piastach od Mack'a - na razie mam piasty i brak czasu na złożenie reszty,

- sztyca Easton EC90 - która ulegnie tuningowi - oczywiście,

- w Time'ach tytanowe ośki :),

- stery Accent Airplane,

- rogi Tune,

- oponki Conti Race King SS 2,2

 

Całość powinna zamknąć się w 8,7 kg :)

Na początku sierpnia postaram się wrzucić aktualną rozpiskę i foty :))

Edytowane przez mloody
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Całość powinna zamknąć się w 8,7 kg :)

 

Fotki będą, ale dopiero za tydzień. Rower stoi w serwisie :( a i kółek nie mogę złożyć, póki co - cholerna robota ;)

Napisano

Poniżej fotki, które cyknąłem dziś w pracy na szybko. Koła jeszcze "stare", nowe za około miesiąc. Muszę jeszcze kable w R1 skrócić, i wymienić obejmę sztycy - poprzednia strzeliła przed zawodami( na szczęście miałem zamiennik :)) oraz kilka śrubek na alu i ti.

 

DSCN5178.JPG

 

DSCN5156.JPG

 

DSCN5159.JPG

 

Jutro rozpiska - muszę jeszcze zważyć hample :)

 

Komentujcie :)

Napisano

to może ja będę pierwszy :) w okresie poszukiwań nowej ramy szukałem takiego S-Worka`a ale kasy brakło

Twój bardzo mi się podoba jednakże osobiście pomyślałbym o :

- czarne rogi

- czarne kabelki w R1(jakoś te szare średnio tu mi pasują) długość oczywiście też ale to już wspomniałeś

- spróbowałbym całe czarne siodełko(Toupe) ale to już tak naprawdę doszukując się :)

To chyba na tyle... Całość tak jak już pisałem bardzo mi się podoba, dobre komponenty a moje uwagi na tą chwilę to bardziej gustowne jak techniczne, pozdro

Napisano

Czekamy na rozpiskę. Wygląda fajnie :icon_cool:

 

Czy pomiędzy goleniami jest faktycznie tak ciasno (opona!) czy to złudzenie?

Nie wiem jak ustawiałeś balans bieli, ale u mnie rower wygląda na lekko różowy a chyba jest czerwony?

Napisano (edytowane)

Kolejne zdjęcia zrobię w plenerze to może nie będzie tak różowo B) a kolorystycznie jest jak chciałem :D

 

Bar Ends: (Rogi) - Tune RH1 White 57g

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - Specialized Rib Cage Pro 33g

Brake (Front): (Hamulec przedni) - Formula R1 Carbon Levers 170g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Formula R1 Carbon Levers 183g

Brake Rotors : Ashima Aro-08 160 mm + bolts 179g

Brake Bolts: 6xM6x20, Formula rear adapter 61g

Cables: (Pancerze i linki) - Alligator iLink 80g

Cassette: (Kaseta) - Shimano XTR CS-M970 11-34 with Soul Kozak Lockring 240g

Chain: (łanńuch) - Shimano Dura Ace CN-7900 265g

Crankset: (Korby) - Truvativ Noir 40/26 (63g/26g) Specialites TA Chinook Chainrings 750g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Dura Ace FD-7900 bolt-on with alu bolts 78g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Sram X-0 Medium Cage + KCNC Alu bolts + AFC bike Red pulleys 179g

Fork: (Widelec) - Rock Shox Sid World Cup 2010 + Pushlock 1464g

Frame: (Rama) - Specialized S-Works 2008 L Team Red, with alu and ti bolts 1639g

Grips: (Gripy) - Bontrager Race XXX Light Cut 8g

Handlebar: (Kierownica) - New Ultimate Scandium 31,8x600mm 119g

Headset: (Stery) - Accent Airplane 71g

Pedals: (Pedały) - Time XS Carbon + Ti axle 280g

Seat: (Siodło) - Saevid S 1.1 80g

Seatpost: (Sztyca) - Easton EC90 30,9x400 - with POP upper red part 170g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) – Specialized 25g

Shifters: (Manetki) - Sram X-0 with alu bolts 169g

Skewers: (Zaciski koł) - Bolt-on Red 29g

Spacers: (Podkładki pod mostek) – 2 x Soul Kozak Spacer 10mm 6g

Starnut: (Gwiazdka) - Extralite UltraStar 6g

Stem: (Mostek) - New Ultimate 110 mm 104g

Tire (Front): (Opona przednia) - Continental Race King 2.2 SS 474 g

Tire (Rear): (Opona tylna) - Continental Race King 2.2 SS 484 g

Top Cap: (Top cap) - Soul Kozak 4,5g

Tubes: (Dętki) - Schwalbe XX-light 201g

Wheel Front: (Kolo przednie) - 761g

- Piasta 240s

- DT Comp

- DT 4,2D

- Opaska Schwalbe

Wheel Rear: (Koło tylne) - 886g

- Piasta 240s

- DT Comp

- DT 4,2D

- Opaska Schwalbe

 

Total: 9255,5 g

 

 

W pierwszej kolejności do zmiany idą koła :wub: i skrócenie kabli w R1.

 

DSCN5210.JPG

 

Póżniej wymiana śrub na tytanowe w sztycy i hamulcach oraz nowy zacisk sztycy.

Edytowane przez mloody
Napisano (edytowane)

grubo pojechane z waga piast :) ale znowu kolor anody, jak to zwykle bywa, wola o pomste do nieba

 

no i zmieniac 240 na macki...ja bym sie 100x zastanowil, czy nie lepiej szarpac gramy na szprychach i obreczach

Edytowane przez nabial
Napisano

Z tego co mi wiadomo to Mack ma czerwona anodę, a na zdjęciu wyszła różowa :P

nabial, dlaczego 100 razy? Mack jest lekki, wytrzymały i super wygląda. Może nie będzie to DT w którym nie trzeba nic robić, ale i tak nie jest to awaryjna piasta.

Napisano

Niby 240s są trwałymi piastami ale ewentualne naprawy przyprawiają o ból głowy swoimi kosztami (bębenek 240 - z ratchetami - 500zł, bębenek do Mack - 100zł icon_wink.gif).

Nabial o kolor anody bym nie pomścił, w rzeczywistości jest on bardzo ładny i bynajmniej nie różowy. :)

Co do oceny wizualnej strony roweru (bo ta prezentacja ma chyba tylko taki charakter :) ) nie podobają mi się białe dodatki (siodło, amortyzator, rogi) zdecydowanie widzę tu czerń.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...