Skocz do zawartości

[9255,5g] Specialized S-works


mloody

Rekomendowane odpowiedzi

Nic dodać nic ująć! :icon_mrgreen:

Względem kosmetyki dodałbym tylną X-0 Red gdy obecna przestanie godnie służyć.

Ciekawe mogłyby wyglądać czerwone blaty Far & Near.

 

Wracając do kół.

Jeden ze sprzedawców allegrowych ma do zaoferowania zacny komplet:

Tune Prince-Princess/ZTR Race/Dt Aerolit na 6b w wadze 1180g ;-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Tak więc napęd 2x9 chodzi pięknie - czasem troszke twardo, ale ogólnie mi się podoba. PLC sprawuję się wyśmienicie.

 

Wymieniłem cały set: kierownica, mostek, sztyca na New Ultimate, siodło natomiast na Saevid'a :)

 

Aaaa i Spec pozbył się rogów - pękły podczas zdejmowania :) i póki co będę śmigał bez nich.

 

Siodlo: SAEVID S 1.1 – 80g

Sztyca: NEW ULTIMATE 30,9x410mm set-back 168g

Mostek: NEW ULTIMATE 31,8 110mm- 104g

Kierownica: NEW ULTIMATE Carbon 1K MTB 600mm 118g

 

Razem: 9 452,3

Edytowane przez mloody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie luzuje i nie przesuwa. Pierścień zamykający dobiłem delikatnie młotkiem, póżniej łączenie pinu z pierścieniem zamykającym przesmarowałem Distalem.

 

Pawel to sprzedaje za 39zl?

 

Tak :wallbash:)

 

 

Aaaa i kilka fotek :blink:

 

DSCN4405.JPG

 

DSCN4403.JPG

 

DSCN4404.JPG

 

Fotki w plenerze wrzucę w tygodniu.

Edytowane przez mloody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dzięki B) Mnie osobiście też się b. podoba :D

 

Mostek i kiera jak dla mnie ok, nie odczuwam różnicy pomiędzy wcześniej używanym zestawem FSA.

 

Z nowym sezonem kolejne zmiany i kolejne gramy. Już wiem, że wyleci Reba i Avidy, na ich miejsce prawdopodobnie wskoczą SID WC i R1 ale to się jeszcze zobaczy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi pozostaje tylko przytaknąć, piękna maszyna złożoną z głową. Po zmianach jakie planujesz chyba czas przyjdzie na...ramę, może jakiś s-worksowy węgiel? :D

 

Myślę, że zamiast bawić się w wymianę hampli/amora, można by zająć się kółkami, przy dobrych wiatrach jesteś w stanie zdjąć 300g zostawiając oczywiście piasty. Ew. wymiany na Mack'i, i kolejne 120g leci...

 

Pedały trochę ciążą, ale podejrzewam, że jak większość właścicieli time'ów nie zamienisz ich na nic innego :P

Edytowane przez miskov17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi pozostaje tylko przytaknąć, piękna maszyna złożoną z głową.

Nie lubię epizodów na trasie, a do tego ma być lekko, więc staram się jak mogę

 

Węgiel na razie poza zasięgiem, ale za 2 lata ..... :P)

 

Kółka miałem w planach zmienić na przyszły sezon i myślę, że tak też się stanie ;)myślę nad Mack/x-ray/ZTR ewentualnie na obecnych 240.

 

Time'y zostają na pewno :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

No więc Panowie trzeba troszkę odświeżyć temat :)

 

Z nowym sezonem na pokładzie Speca zawitały:

- hamulce Formula R1,

- amorek RS SID WC 2010,

- kółka na piastach od Mack'a - na razie mam piasty i brak czasu na złożenie reszty,

- sztyca Easton EC90 - która ulegnie tuningowi - oczywiście,

- w Time'ach tytanowe ośki :),

- stery Accent Airplane,

- rogi Tune,

- oponki Conti Race King SS 2,2

 

Całość powinna zamknąć się w 8,7 kg :)

Na początku sierpnia postaram się wrzucić aktualną rozpiskę i foty :))

Edytowane przez mloody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Poniżej fotki, które cyknąłem dziś w pracy na szybko. Koła jeszcze "stare", nowe za około miesiąc. Muszę jeszcze kable w R1 skrócić, i wymienić obejmę sztycy - poprzednia strzeliła przed zawodami( na szczęście miałem zamiennik :)) oraz kilka śrubek na alu i ti.

 

DSCN5178.JPG

 

DSCN5156.JPG

 

DSCN5159.JPG

 

Jutro rozpiska - muszę jeszcze zważyć hample :)

 

Komentujcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może ja będę pierwszy :) w okresie poszukiwań nowej ramy szukałem takiego S-Worka`a ale kasy brakło

Twój bardzo mi się podoba jednakże osobiście pomyślałbym o :

- czarne rogi

- czarne kabelki w R1(jakoś te szare średnio tu mi pasują) długość oczywiście też ale to już wspomniałeś

- spróbowałbym całe czarne siodełko(Toupe) ale to już tak naprawdę doszukując się :)

To chyba na tyle... Całość tak jak już pisałem bardzo mi się podoba, dobre komponenty a moje uwagi na tą chwilę to bardziej gustowne jak techniczne, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne zdjęcia zrobię w plenerze to może nie będzie tak różowo B) a kolorystycznie jest jak chciałem :D

 

Bar Ends: (Rogi) - Tune RH1 White 57g

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - Specialized Rib Cage Pro 33g

Brake (Front): (Hamulec przedni) - Formula R1 Carbon Levers 170g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Formula R1 Carbon Levers 183g

Brake Rotors : Ashima Aro-08 160 mm + bolts 179g

Brake Bolts: 6xM6x20, Formula rear adapter 61g

Cables: (Pancerze i linki) - Alligator iLink 80g

Cassette: (Kaseta) - Shimano XTR CS-M970 11-34 with Soul Kozak Lockring 240g

Chain: (łanńuch) - Shimano Dura Ace CN-7900 265g

Crankset: (Korby) - Truvativ Noir 40/26 (63g/26g) Specialites TA Chinook Chainrings 750g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Dura Ace FD-7900 bolt-on with alu bolts 78g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Sram X-0 Medium Cage + KCNC Alu bolts + AFC bike Red pulleys 179g

Fork: (Widelec) - Rock Shox Sid World Cup 2010 + Pushlock 1464g

Frame: (Rama) - Specialized S-Works 2008 L Team Red, with alu and ti bolts 1639g

Grips: (Gripy) - Bontrager Race XXX Light Cut 8g

Handlebar: (Kierownica) - New Ultimate Scandium 31,8x600mm 119g

Headset: (Stery) - Accent Airplane 71g

Pedals: (Pedały) - Time XS Carbon + Ti axle 280g

Seat: (Siodło) - Saevid S 1.1 80g

Seatpost: (Sztyca) - Easton EC90 30,9x400 - with POP upper red part 170g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) – Specialized 25g

Shifters: (Manetki) - Sram X-0 with alu bolts 169g

Skewers: (Zaciski koł) - Bolt-on Red 29g

Spacers: (Podkładki pod mostek) – 2 x Soul Kozak Spacer 10mm 6g

Starnut: (Gwiazdka) - Extralite UltraStar 6g

Stem: (Mostek) - New Ultimate 110 mm 104g

Tire (Front): (Opona przednia) - Continental Race King 2.2 SS 474 g

Tire (Rear): (Opona tylna) - Continental Race King 2.2 SS 484 g

Top Cap: (Top cap) - Soul Kozak 4,5g

Tubes: (Dętki) - Schwalbe XX-light 201g

Wheel Front: (Kolo przednie) - 761g

- Piasta 240s

- DT Comp

- DT 4,2D

- Opaska Schwalbe

Wheel Rear: (Koło tylne) - 886g

- Piasta 240s

- DT Comp

- DT 4,2D

- Opaska Schwalbe

 

Total: 9255,5 g

 

 

W pierwszej kolejności do zmiany idą koła :wub: i skrócenie kabli w R1.

 

DSCN5210.JPG

 

Póżniej wymiana śrub na tytanowe w sztycy i hamulcach oraz nowy zacisk sztycy.

Edytowane przez mloody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby 240s są trwałymi piastami ale ewentualne naprawy przyprawiają o ból głowy swoimi kosztami (bębenek 240 - z ratchetami - 500zł, bębenek do Mack - 100zł icon_wink.gif).

Nabial o kolor anody bym nie pomścił, w rzeczywistości jest on bardzo ładny i bynajmniej nie różowy. :)

Co do oceny wizualnej strony roweru (bo ta prezentacja ma chyba tylko taki charakter :) ) nie podobają mi się białe dodatki (siodło, amortyzator, rogi) zdecydowanie widzę tu czerń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...