mloody Napisano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 (edytowane) Kilka fotek Reszta fotek: http://picasaweb.google.com/106682685182445688138/Spec# Czekam na komentarze Edytowane 6 Sierpnia 2010 przez mloody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 Zajefajne zaciski kół Kozaka. Tą owijkę to tak średnio masz ułożoną ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 Owijka średnio ułożona, bo robiona trochę na szybko :/ a zaciski nie długo zmienię na szpilki Tune'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 To jakbyś sprzedawał w dobrej cenie to napisz na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 Nic dodać nic ująć! Względem kosmetyki dodałbym tylną X-0 Red gdy obecna przestanie godnie służyć. Ciekawe mogłyby wyglądać czerwone blaty Far & Near. Wracając do kół. Jeden ze sprzedawców allegrowych ma do zaoferowania zacny komplet: Tune Prince-Princess/ZTR Race/Dt Aerolit na 6b w wadze 1180g ;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 Rower prezentuje sie zacnie. Pogratulowac 'jedynego slusznego' wyboru 2x9 Nie do konca dobrze widac ale domyslam sie ze stosujesz w DA zmiane ciagu poprzez PLC? Jak to dziala, miales porownanie z praca na krzywce speena ile juz na tym przejechales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 Dzięki za komentarze Chris Tak jest to PLC. Krzywki Speena nie stosowałem, więc nie mam porównania. Co do pracy to jestem świeżo po założeniu 2x9 i póki co testuję napęd. Pewnie nie długo coś skrobnę na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 3 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2010 (edytowane) Tak więc napęd 2x9 chodzi pięknie - czasem troszke twardo, ale ogólnie mi się podoba. PLC sprawuję się wyśmienicie. Wymieniłem cały set: kierownica, mostek, sztyca na New Ultimate, siodło natomiast na Saevid'a Aaaa i Spec pozbył się rogów - pękły podczas zdejmowania i póki co będę śmigał bez nich. Siodlo: SAEVID S 1.1 – 80g Sztyca: NEW ULTIMATE 30,9x410mm set-back 168g Mostek: NEW ULTIMATE 31,8 110mm- 104g Kierownica: NEW ULTIMATE Carbon 1K MTB 600mm 118g Razem: 9 452,3 Edytowane 3 Września 2010 przez mloody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 3 Września 2010 Udostępnij Napisano 3 Września 2010 W takich sytuacjach zdjecia bylyby mile widziane... Popytam jeszcze o Plc, nie luzuje sie to, szpilka nie przesuwa, w jaki sposob jest mocowany 'ten' drugi krazek na koncu szpilki, na wcisk? Pawel to sprzedaje za 39zl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 4 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2010 (edytowane) Nic się nie luzuje i nie przesuwa. Pierścień zamykający dobiłem delikatnie młotkiem, póżniej łączenie pinu z pierścieniem zamykającym przesmarowałem Distalem. Pawel to sprzedaje za 39zl? Tak ) Aaaa i kilka fotek Fotki w plenerze wrzucę w tygodniu. Edytowane 4 Września 2010 przez mloody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosciczek Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 Jak się sprawuje kokpit tzn chodzi mi o sztywność mostka i kiery? Obecnie mam zamiar u mnie zmieniać kokpit i pytam ludzi jak ze sztywnością różnych wariantów. Jeśli chodzi o Speca to bardzo mi się podoba, ba ta rama jest według mnie piękna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 Dzięki Mnie osobiście też się b. podoba Mostek i kiera jak dla mnie ok, nie odczuwam różnicy pomiędzy wcześniej używanym zestawem FSA. Z nowym sezonem kolejne zmiany i kolejne gramy. Już wiem, że wyleci Reba i Avidy, na ich miejsce prawdopodobnie wskoczą SID WC i R1 ale to się jeszcze zobaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 (edytowane) Mi pozostaje tylko przytaknąć, piękna maszyna złożoną z głową. Po zmianach jakie planujesz chyba czas przyjdzie na...ramę, może jakiś s-worksowy węgiel? Myślę, że zamiast bawić się w wymianę hampli/amora, można by zająć się kółkami, przy dobrych wiatrach jesteś w stanie zdjąć 300g zostawiając oczywiście piasty. Ew. wymiany na Mack'i, i kolejne 120g leci... Pedały trochę ciążą, ale podejrzewam, że jak większość właścicieli time'ów nie zamienisz ich na nic innego Edytowane 4 Stycznia 2011 przez miskov17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 Mi pozostaje tylko przytaknąć, piękna maszyna złożoną z głową. Nie lubię epizodów na trasie, a do tego ma być lekko, więc staram się jak mogę Węgiel na razie poza zasięgiem, ale za 2 lata ..... ) Kółka miałem w planach zmienić na przyszły sezon i myślę, że tak też się stanie ;)myślę nad Mack/x-ray/ZTR ewentualnie na obecnych 240. Time'y zostają na pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 (edytowane) No więc Panowie trzeba troszkę odświeżyć temat Z nowym sezonem na pokładzie Speca zawitały: - hamulce Formula R1, - amorek RS SID WC 2010, - kółka na piastach od Mack'a - na razie mam piasty i brak czasu na złożenie reszty, - sztyca Easton EC90 - która ulegnie tuningowi - oczywiście, - w Time'ach tytanowe ośki , - stery Accent Airplane, - rogi Tune, - oponki Conti Race King SS 2,2 Całość powinna zamknąć się w 8,7 kg Na początku sierpnia postaram się wrzucić aktualną rozpiskę i foty ) Edytowane 20 Lipca 2011 przez mloody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koser Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 Jaka będzie waga z tymi nowymi częściami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2011 Całość powinna zamknąć się w 8,7 kg Fotki będą, ale dopiero za tydzień. Rower stoi w serwisie a i kółek nie mogę złożyć, póki co - cholerna robota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2011 Poniżej fotki, które cyknąłem dziś w pracy na szybko. Koła jeszcze "stare", nowe za około miesiąc. Muszę jeszcze kable w R1 skrócić, i wymienić obejmę sztycy - poprzednia strzeliła przed zawodami( na szczęście miałem zamiennik ) oraz kilka śrubek na alu i ti. Jutro rozpiska - muszę jeszcze zważyć hample Komentujcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widzim Napisano 13 Września 2011 Udostępnij Napisano 13 Września 2011 to może ja będę pierwszy w okresie poszukiwań nowej ramy szukałem takiego S-Worka`a ale kasy brakło Twój bardzo mi się podoba jednakże osobiście pomyślałbym o : - czarne rogi - czarne kabelki w R1(jakoś te szare średnio tu mi pasują) długość oczywiście też ale to już wspomniałeś - spróbowałbym całe czarne siodełko(Toupe) ale to już tak naprawdę doszukując się To chyba na tyle... Całość tak jak już pisałem bardzo mi się podoba, dobre komponenty a moje uwagi na tą chwilę to bardziej gustowne jak techniczne, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rauf Napisano 14 Września 2011 Udostępnij Napisano 14 Września 2011 Czekamy na rozpiskę. Wygląda fajnie Czy pomiędzy goleniami jest faktycznie tak ciasno (opona!) czy to złudzenie? Nie wiem jak ustawiałeś balans bieli, ale u mnie rower wygląda na lekko różowy a chyba jest czerwony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2011 (edytowane) Kolejne zdjęcia zrobię w plenerze to może nie będzie tak różowo a kolorystycznie jest jak chciałem Bar Ends: (Rogi) - Tune RH1 White 57g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - Specialized Rib Cage Pro 33g Brake (Front): (Hamulec przedni) - Formula R1 Carbon Levers 170g Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Formula R1 Carbon Levers 183g Brake Rotors : Ashima Aro-08 160 mm + bolts 179g Brake Bolts: 6xM6x20, Formula rear adapter 61g Cables: (Pancerze i linki) - Alligator iLink 80g Cassette: (Kaseta) - Shimano XTR CS-M970 11-34 with Soul Kozak Lockring 240g Chain: (łanńuch) - Shimano Dura Ace CN-7900 265g Crankset: (Korby) - Truvativ Noir 40/26 (63g/26g) Specialites TA Chinook Chainrings 750g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Dura Ace FD-7900 bolt-on with alu bolts 78g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Sram X-0 Medium Cage + KCNC Alu bolts + AFC bike Red pulleys 179g Fork: (Widelec) - Rock Shox Sid World Cup 2010 + Pushlock 1464g Frame: (Rama) - Specialized S-Works 2008 L Team Red, with alu and ti bolts 1639g Grips: (Gripy) - Bontrager Race XXX Light Cut 8g Handlebar: (Kierownica) - New Ultimate Scandium 31,8x600mm 119g Headset: (Stery) - Accent Airplane 71g Pedals: (Pedały) - Time XS Carbon + Ti axle 280g Seat: (Siodło) - Saevid S 1.1 80g Seatpost: (Sztyca) - Easton EC90 30,9x400 - with POP upper red part 170g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) – Specialized 25g Shifters: (Manetki) - Sram X-0 with alu bolts 169g Skewers: (Zaciski koł) - Bolt-on Red 29g Spacers: (Podkładki pod mostek) – 2 x Soul Kozak Spacer 10mm 6g Starnut: (Gwiazdka) - Extralite UltraStar 6g Stem: (Mostek) - New Ultimate 110 mm 104g Tire (Front): (Opona przednia) - Continental Race King 2.2 SS 474 g Tire (Rear): (Opona tylna) - Continental Race King 2.2 SS 484 g Top Cap: (Top cap) - Soul Kozak 4,5g Tubes: (Dętki) - Schwalbe XX-light 201g Wheel Front: (Kolo przednie) - 761g - Piasta 240s - DT Comp - DT 4,2D - Opaska Schwalbe Wheel Rear: (Koło tylne) - 886g - Piasta 240s - DT Comp - DT 4,2D - Opaska Schwalbe Total: 9255,5 g W pierwszej kolejności do zmiany idą koła i skrócenie kabli w R1. Póżniej wymiana śrub na tytanowe w sztycy i hamulcach oraz nowy zacisk sztycy. Edytowane 14 Września 2011 przez mloody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 14 Września 2011 Udostępnij Napisano 14 Września 2011 (edytowane) grubo pojechane z waga piast ale znowu kolor anody, jak to zwykle bywa, wola o pomste do nieba no i zmieniac 240 na macki...ja bym sie 100x zastanowil, czy nie lepiej szarpac gramy na szprychach i obreczach Edytowane 14 Września 2011 przez nabial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2011 Czemu 100 x ?? A na obręczach i szprychach i tak będę szarpał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 15 Września 2011 Udostępnij Napisano 15 Września 2011 Z tego co mi wiadomo to Mack ma czerwona anodę, a na zdjęciu wyszła różowa nabial, dlaczego 100 razy? Mack jest lekki, wytrzymały i super wygląda. Może nie będzie to DT w którym nie trzeba nic robić, ale i tak nie jest to awaryjna piasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 15 Września 2011 Udostępnij Napisano 15 Września 2011 Niby 240s są trwałymi piastami ale ewentualne naprawy przyprawiają o ból głowy swoimi kosztami (bębenek 240 - z ratchetami - 500zł, bębenek do Mack - 100zł ). Nabial o kolor anody bym nie pomścił, w rzeczywistości jest on bardzo ładny i bynajmniej nie różowy. Co do oceny wizualnej strony roweru (bo ta prezentacja ma chyba tylko taki charakter ) nie podobają mi się białe dodatki (siodło, amortyzator, rogi) zdecydowanie widzę tu czerń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.