zaq49 Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 (edytowane) na czym polegal tuning Juicy? w czym zostala uwzgledniona waga srub mocujacych tarcze hamulcowe i adapterow ze srubami do mocowania zaciskow ham.? ile ogniw ma lancuch? Edytowane 18 Grudnia 2009 przez zaq49 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 na czym polegal tuning Juicy? Zapewne na śrubach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 (edytowane) (...)Korba mi pasuje kolorystycznie - początkowo myślałem nad Noirem ale karbon w tym miejscu - ramiona - to wg mnie kiepski pomysł. Do tego będę pierwszy raz testował korby ze stajni Truvativa - jak się sprawdzi to pomyśle na przyszły sezon nad zmianą, jeśli nie również (...)Mi też już przejadły się Xtr-y i choć zębatka 32z strzeliła mi po ok. 300 km a suport GXP-ka w Stylo padł mi po 2 tyś km to i tak wziąłem kolejnego Truvativa, ale tym razem na wiosnę wyląduję ceramiczny suport :)a jak padnie kolejna zębatka wstawię specialitesa Pomimo, że jak sam powiedziałeś karbon na ramionach to kiepski pomysł kupiłeś... Noira .Gdzie tu sens? Gdzie logika? A tak BTW zębatek w korbach Truvativa: Skąd ja to znam? Edytowane 18 Grudnia 2009 przez Artro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 18 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 Tuning polegał tylko i wyłącznie na wymianie śrubek na alu Co do łańcucha to nie liczyłem ogniw tylko cały wylądował na wadze a śruby wliczone są w wagę hamulców - adapter jest tylko jeden. Pomimo, że jak sam powiedziałeś karbon na ramionach to kiepski pomysł kupiłeś... Noira .Gdzie tu sens? Gdzie logika? Heh, wiedziałem, że mi prędzej czy póżniej ktos to zarzuci Tylko krowa nie zmienia poglądów. A początkowo miała być korba FSA jednak wysoka cena i problem ( zasłyszany i przeczytany )z luzami jaki powstaje pomiędzy karbonem a elementem mocującym SPD-ki skutecznie mnie zniechęcił. XTR jakoś mi nie podchodzi ( póki co ) tak więc jest Noir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 (edytowane) No ja bym się ograniczał tylko do Shimano, Srama i FSA. Jest jeszcze masa ciekawych korb niekoniecznie karbonowych aczkolwiek wartych uwagi, nie mówiąc już o wszelkiej maści wynalazkach... Np. Race Face, Aeorizine, Clavicula czy chociażby... XTR, w tej wersji : http://www.light-bikes.de/website/new/2009/12/06/adventskalender-turchen-nr-6-3 Edytowane 18 Grudnia 2009 przez Artro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2009 Grips: (Gripy) owijka fizik - 31g Na Bontragera XXX Lite i już masz upragnione <10 kg Pedals: (Pedaly) Time Atac XS Carbon - 322g Tu myślę, że te 60 gram swobodnie można odciążyć. Disc Rotors-front: Avid – 112gDisc Rotors-rear: Avid – 111g Tutaj kolejne 70 gram do urwania. Dalej raczej już się galopować nie opłaca bez zmiany Reby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaq49 Napisano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2009 a ja jeszcze podrążę temat Juicy, bo mam wątpliwości co do ich rzeczywistej wagi... mam takie same i ważą zdecydowanie więcej niż Twoje. mój kpl przód waży dokładnie 341,7 (nie licząc adaptera i śrub do niego), a tył 381,5 razem daje to różnicę ponad 60g, a o tyle nie mogą być lżejsze śruby Al od Ti - sorry, ale nie kupuję tego... uprzedzając możliwą odpowiedź, ramy nie mam większej od Twojej - GF 19" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 19 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2009 Na Bontragera XXX Lite i już masz upragnione <10 kg Jeżeli są dostępne w kolorze białym to chętnie CytatPedals: (Pedaly) Time Atac XS Carbon - 322g Tu myślę, że te 60 gram swobodnie można odciążyć. Time'y zostają CytatDisc Rotors-front: Avid – 112g Disc Rotors-rear: Avid – 111g Tutaj kolejne 70 gram do urwania.a ja jeszcze podrążę temat Juicy, bo mam wątpliwości co do ich rzeczywistej wagi... Tutaj myślałem nad jakimiś lekkimi tarczami, tylko co wybrać: Hope, Accent ?? Może doradzisz ? Reba też zostaje a ja jeszcze podrążę temat Juicy, bo mam wątpliwości co do ich rzeczywistej wagi... Jak wrócą do mnie Ultimaty to wrzucę fotkę na wadzę - za ok. 2 tygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2009 moje juicy 3 ważyły z kablami do fulla 20cali ok 230-240gram bez tarcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 No więc Panowie zdecydowałem się na tarcze Hope floating 160 mm tylko teraz jaki kolor wybrać - który najlepiej będzie pasować do bike'a ?? Red http://lh4.ggpht.com/_YcYADspGiXI/StYv_fScr8I/AAAAAAAABZA/F0nBeNAc3vQ/s640/Hope%20Floating%20Rotor%20160mm%20-%201.JPG Black http://fstatic1.mtb-news.de/img/photos/5/0/5/4/4/_/large/HOPE-Floating2-160mm.JPG Spec - stare foty http://portal.bikefoto.pl/rower/zdjecie/35476/d03dcc98f8d6d6406a11204bd1247cc2/niezalogowany/d03dcc98f8d6d6406a11204bd1247cc2/niezalogowany/http://portal.bikefoto.pl/rower/zdjecie/35471/d03dcc98f8d6d6406a11204bd1247cc2/niezalogowany/d03dcc98f8d6d6406a11204bd1247cc2/niezalogowany/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 Jasne, że RED !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 faktycznie RED najbardziej by tu pasowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosciczek Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 Spec wyszedł bardzo ładnie i jest godny uwagi. Jeśli chodzi o tarcze to Red będą pasowały kolorystycznie do piast. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 (edytowane) Witam W Specu zawitały nowe tarcze Ashimy Aro-08 w czerwonym kolorze. Miały być Hope, ale ostatecznie wybór padł na Ashimy, które kupiłem okazyjnie wczoraj na targach . Bike tym samym schudł 41g. Wyleciały również piwoty - kolejne 15g Po tych 2 zabiegach Spec waży 9 954,8g W najbliższym czasie więcej zmian nie planuje. Fotki niebawem Edytowane 28 Lutego 2010 przez mloody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 1 Marca 2010 Udostępnij Napisano 1 Marca 2010 Pięknie czekam na zdjęcia! I jak trochę pojeździsz to daj znać jak zachowują się tarcze bo próbuję się do nich przekonać i jakoś nie mogę się ostatecznie zdecydować (a na targach zabrakło gotówki zanim znalazłem stoisko chłopaków z MCsport'a) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 (edytowane) Witam Spec znowu chudnie. Poniżej specyfikacja: Bar Ends (Rogi): Soul-Kozak – 44g Bottle Cage (Koszyk na bidon): Specialized Rib Cage Pro – 33g Brake Bolts 12 x Torx Ti - 14g Brake (Front) (Hamulec przedni): Avid Juicy Ultimate 160mm - 211g Brake (Rear) (Hamulec tylny): Avid Juicy Ultimate 160mm - 228g Cables (Pancerze + linki): Alligator I-link with Powercordz - 59g Cassette (Kaseta): XTR CS-M970 11-34 with SoulKozak Lockring– 240g Chain (Lancuch): XTR CN-7701- 261g Crankset (Korby): Truvativ Noir 40/26 (63g/26g) Specialites TA Chinook Chainrings- 751g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Dura Ace FD-7900 - 78g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) X-0 ’09 (tuned) - 190g Disc Rotors-front: Ashima – 84g Disc Rotors-rear: Ashima – 85g Fork: (Widelec) Reba Race with Pushlock - 1715g Frame: (Rama) Specialized S-works 19” - 1639g Grips: (Gripy) owijka - 25g Handlebar: (Kierownica) FSA K-Force - 115g Headset: (Stery) FSA Orbit MX - 96g Pedals: (Pedaly) Time Atac XS Carbon - 322g Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR XP - 184g Seatpost: (Sztyca) Thomson Elite 367mm with Ti kit 30mm/45mm, Mack upper red part, Smud carbon - 207g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Soul-Kozak – 10g Shifters: (Manetki) X-0 – 170g Skewers: (Zaciski kol) Soul-Kozak - 65g Spacers: (Podkładki pod mostek) Soul-Kozak 10mm – 3,4g x 2 Stem: (Mostek) FSA OS-99 110mm`08- 122g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Racing Ralph 2008 - 426g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Racing Ralph 2008 - 428g Tube(Front): (Dętka przednia) Schwalbe XX-light – 102g Tube (Rear): (Dętka tylna) Schwalbe XX-light – 101g Top Cap: (kapsel) Soul-Kozak – 4,5g Wheel Front: (Kolo przednie) - 761g - Piasta 240s - DT Comp - DT 4,2D - Opaska Schwalbe Wheel Rear: (Koło tylne) - 886g - Piasta 240s - DT Comp - DT 4,2D - Opaska Schwalbe Razem: 9 663,3g Waga kół mi nie dawała spokoju ( w innych projektach ten sam set ważył kilkadziesiąt gram mniej ) i postanowiłem zważyć jeszcze raz - przód identycznie a tył sporo mniej. Myślę, że to przez to , że ważyłem poprzednio koła wraz z tarczą i kasetą i coś pomieszałem. Co do korby to przeszedłem na system 2x9, zobaczę jak się to będzie sprawować, póki co jest ok Tarcze Ashimy: z tyłu hamują w komplecie z klockami Avida, z przodu z metalicznymi Ashimy - zdecydowanie gorsze hamowanie, zrobie jeszcze parę km i je wywalę. Kolejne zmiany to zaciski i siodełko. Fotki myślę, że w przyszłym tygodniu powinny się pojawić Proszę o komentarze Edytowane 30 Lipca 2010 przez mloody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 30 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 Co do kół mam zestaw 240s/4.1d/Comp i waży prawie 150g więcej. :/ Opinia o rowerze następująca... bez fotek się nie liczy! Jak hamulce się sprawują? Ile na nich przejechałeś? Jakich klocków używasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 Hamulce póki co odpukać sprawują się znakomicie, mają zrobione ok. 4 tyś km. Klocki z tyłu oryginalne żywiczne Avida i hamują super, natomiast z przodu wsadziłem metaliczne Ashimy i nie długo pójdą do kosza, hamują jakoś ociężale :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 A jak się tak zapytam, poczułeś te 600g mniej względem pierwszej konfiguracji? Bo mnie mania lekkości już jakoś przeszła, ale może wrócę do tego nałogu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 1 Sierpnia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 Weź pod uwagę, że stopniowo schodził z masą Gdyby zbił na raz 600g na bank bardziej by odczuł różnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 Na ostatnich zawodach odczułem różnicę podczas wbiegania ze Specem na ramieniu A podczas jazdy to tak jak pisał Lookas 46, jak bym od razu zrzucił z wagi pewnie i bym odczuł. Mania lekkości póki co mi nie przechodzi, już mi się marzą nowe części, tylko skąd na to brać $ ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 (edytowane) Kredyt mości Panie, kredyt... Dom, samochód, pies w zastaw i jedziesz dalej z odchudzaniem No i daj wreszcie jakieś foty, bo te z pierwszego linku już dawno nie działają Najlepiej na Picasse wrzuć to nie wygasną Co do projektu to w miarę tanio możesz przepleść koła na DT Aerolite albo CX Ray i masz koła 15xxg nie tracąc na wytrzymałości Jakoś nie tak dawno temu widziałem gdzieś CX Ray'e po 9,50 Edytowane 2 Sierpnia 2010 przez Artro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Przebudowę kół i wymianę amora zostawiam na zimę. Piasty chcę zostawić, natomiast wymienię szprychy, nyple i obręcze. Myślę nad No Tubes Alpine, Sapim CX Ray i Alu nyplach. A zamiast Reby chcę wstawić SIDa, którego to się jeszcze zobaczy. W planach mam zejście do 9 kg Napiszcie co sądzicie o projekcie kółek ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 No cóż w tej wersji co podałeś, to już trudno o lżejszy i tak niezawodny zestaw kół nie wydając małej fortuny Jak jeszcze dasz po stronie kasety mosiężne nyple to już w ogóle będzie mega niezawodny Zawsze możesz pokusić się o zestaw piast Tune'a ale to już dużo większy wydatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2010 (edytowane) Za jedna piastę Tune wyda tyle ile za komplet piast Macka które nie dość, że są jednymi z najlżejszych piast (te pod tarcze również) to na dodatek są tanie i można je zamówić w każdym możliwym kolorze. Nie jeździłem nigdy na Tune ale czytałem (niestety) że wcale do niezawodnych nie należą i lubią się popsuć. Ot. Co. Jeśli chodzi o thelightest to Extralite. Ale nie wiem czy Twój budżet to wytrzyma. Komplet kól w granicach 1200g. Edytowane 4 Sierpnia 2010 przez ukaniex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.