Skocz do zawartości

[9255,5g] Specialized S-works


mloody

Rekomendowane odpowiedzi

(...)Korba mi pasuje kolorystycznie - początkowo myślałem nad Noirem ale karbon w tym miejscu - ramiona - to wg mnie kiepski pomysł. Do tego będę pierwszy raz testował korby ze stajni Truvativa - jak się sprawdzi to pomyśle na przyszły sezon nad zmianą, jeśli nie również ;)

(...)Mi też już przejadły się Xtr-y i choć zębatka 32z strzeliła mi po ok. 300 km a suport GXP-ka w Stylo padł mi po 2 tyś km to i tak wziąłem kolejnego Truvativa, ale tym razem na wiosnę wyląduję ceramiczny suport :)a jak padnie kolejna zębatka wstawię specialitesa :devil:

 

Pomimo, że jak sam powiedziałeś karbon na ramionach to kiepski pomysł kupiłeś... Noira :blink: .Gdzie tu sens? Gdzie logika? :huh:

 

A tak BTW zębatek w korbach Truvativa:

Skąd ja to znam? :down:

Edytowane przez Artro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuning polegał tylko i wyłącznie na wymianie śrubek na alu :down:

 

Co do łańcucha to nie liczyłem ogniw tylko cały wylądował na wadze a śruby wliczone są w wagę hamulców - adapter jest tylko jeden.

 

Pomimo, że jak sam powiedziałeś karbon na ramionach to kiepski pomysł kupiłeś... Noira :devil: .Gdzie tu sens? Gdzie logika? :blink:

 

Heh, wiedziałem, że mi prędzej czy póżniej ktos to zarzuci ;) Tylko krowa nie zmienia poglądów. A początkowo miała być korba FSA jednak wysoka cena i problem ( zasłyszany i przeczytany )z luzami jaki powstaje pomiędzy karbonem a elementem mocującym SPD-ki skutecznie mnie zniechęcił. XTR jakoś mi nie podchodzi ( póki co :huh: ) tak więc jest Noir :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja bym się ograniczał tylko do Shimano, Srama i FSA. Jest jeszcze masa ciekawych korb niekoniecznie karbonowych aczkolwiek wartych uwagi, nie mówiąc już o wszelkiej maści wynalazkach... :devil:

 

Np. Race Face, Aeorizine, Clavicula czy chociażby... XTR, w tej wersji :blink: :

http://www.light-bikes.de/website/new/2009/12/06/adventskalender-turchen-nr-6-3

Edytowane przez Artro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grips: (Gripy) owijka fizik - 31g

 

Na Bontragera XXX Lite i już masz upragnione <10 kg :blink:

 

Pedals: (Pedaly) Time Atac XS Carbon - 322g

 

Tu myślę, że te 60 gram swobodnie można odciążyć.

 

Disc Rotors-front: Avid – 112g

Disc Rotors-rear: Avid – 111g

 

Tutaj kolejne 70 gram do urwania.

 

Dalej raczej już się galopować nie opłaca bez zmiany Reby :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jeszcze podrążę temat Juicy, bo mam wątpliwości co do ich rzeczywistej wagi... :devil:

mam takie same i ważą zdecydowanie więcej niż Twoje.

mój kpl przód waży dokładnie 341,7 (nie licząc adaptera i śrub do niego), a tył 381,5

razem daje to różnicę ponad 60g, a o tyle nie mogą być lżejsze śruby Al od Ti - sorry, ale nie kupuję tego...

uprzedzając możliwą odpowiedź, ramy nie mam większej od Twojej - GF 19" :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Bontragera XXX Lite i już masz upragnione <10 kg ;)

 

Jeżeli są dostępne w kolorze białym to chętnie ;)

 

Cytat

Pedals: (Pedaly) Time Atac XS Carbon - 322g

 

 

Tu myślę, że te 60 gram swobodnie można odciążyć.

 

Time'y zostają :)

 

Cytat

Disc Rotors-front: Avid – 112g

Disc Rotors-rear: Avid – 111g

 

 

Tutaj kolejne 70 gram do urwania.a ja jeszcze podrążę temat Juicy, bo mam wątpliwości co do ich rzeczywistej wagi... :)

 

Tutaj myślałem nad jakimiś lekkimi tarczami, tylko co wybrać: Hope, Accent ?? Może doradzisz ?

 

Reba też zostaje :)

 

a ja jeszcze podrążę temat Juicy, bo mam wątpliwości co do ich rzeczywistej wagi... :)

 

Jak wrócą do mnie Ultimaty to wrzucę fotkę na wadzę - za ok. 2 tygodnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam :)

 

W Specu zawitały nowe tarcze Ashimy Aro-08 w czerwonym kolorze. Miały być Hope, ale ostatecznie wybór padł na Ashimy, które kupiłem okazyjnie wczoraj na targach :P. Bike tym samym schudł 41g. Wyleciały również piwoty - kolejne 15g

 

Po tych 2 zabiegach Spec waży 9 954,8g ;)

 

W najbliższym czasie więcej zmian nie planuje.

Fotki niebawem :D

Edytowane przez mloody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie :) czekam na zdjęcia!

 

I jak trochę pojeździsz to daj znać jak zachowują się tarcze bo próbuję się do nich przekonać i jakoś nie mogę się ostatecznie zdecydować (a na targach zabrakło gotówki zanim znalazłem stoisko chłopaków z MCsport'a) :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam :devil:

 

Spec znowu chudnie. Poniżej specyfikacja:

 

Bar Ends (Rogi): Soul-Kozak – 44g

Bottle Cage (Koszyk na bidon): Specialized Rib Cage Pro – 33g

Brake Bolts 12 x Torx Ti - 14g

Brake (Front) (Hamulec przedni): Avid Juicy Ultimate 160mm - 211g

Brake (Rear) (Hamulec tylny): Avid Juicy Ultimate 160mm - 228g

Cables (Pancerze + linki): Alligator I-link with Powercordz - 59g

Cassette (Kaseta): XTR CS-M970 11-34 with SoulKozak Lockring– 240g

Chain (Lancuch): XTR CN-7701- 261g

Crankset (Korby): Truvativ Noir 40/26 (63g/26g) Specialites TA Chinook Chainrings- 751g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Dura Ace FD-7900 - 78g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) X-0 ’09 (tuned) - 190g

Disc Rotors-front: Ashima – 84g

Disc Rotors-rear: Ashima – 85g

Fork: (Widelec) Reba Race with Pushlock - 1715g

Frame: (Rama) Specialized S-works 19” - 1639g

Grips: (Gripy) owijka - 25g

Handlebar: (Kierownica) FSA K-Force - 115g

Headset: (Stery) FSA Orbit MX - 96g

Pedals: (Pedaly) Time Atac XS Carbon - 322g

Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR XP - 184g

Seatpost: (Sztyca) Thomson Elite 367mm with Ti kit 30mm/45mm, Mack upper red part, Smud carbon - 207g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Soul-Kozak – 10g

Shifters: (Manetki) X-0 – 170g

Skewers: (Zaciski kol) Soul-Kozak - 65g

Spacers: (Podkładki pod mostek) Soul-Kozak 10mm – 3,4g x 2

Stem: (Mostek) FSA OS-99 110mm`08- 122g

Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Racing Ralph 2008 - 426g

Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Racing Ralph 2008 - 428g

Tube(Front): (Dętka przednia) Schwalbe XX-light – 102g

Tube (Rear): (Dętka tylna) Schwalbe XX-light – 101g

Top Cap: (kapsel) Soul-Kozak – 4,5g

Wheel Front: (Kolo przednie) - 761g

 

- Piasta 240s

- DT Comp

- DT 4,2D

- Opaska Schwalbe

 

Wheel Rear: (Koło tylne) - 886g

 

- Piasta 240s

- DT Comp

- DT 4,2D

- Opaska Schwalbe

 

Razem: 9 663,3g

 

Waga kół mi nie dawała spokoju ( w innych projektach ten sam set ważył kilkadziesiąt gram mniej ) i postanowiłem zważyć jeszcze raz - przód identycznie a tył sporo mniej. Myślę, że to przez to , że ważyłem poprzednio koła wraz z tarczą i kasetą i coś pomieszałem. Co do korby to przeszedłem na system 2x9, zobaczę jak się to będzie sprawować, póki co jest ok :devil: Tarcze Ashimy: z tyłu hamują w komplecie z klockami Avida, z przodu z metalicznymi Ashimy - zdecydowanie gorsze hamowanie, zrobie jeszcze parę km i je wywalę.

Kolejne zmiany to zaciski i siodełko.

 

Fotki myślę, że w przyszłym tygodniu powinny się pojawić :icon_wink:

 

Proszę o komentarze :thumbsup:

Edytowane przez mloody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce póki co odpukać sprawują się znakomicie, mają zrobione ok. 4 tyś km. Klocki z tyłu oryginalne żywiczne Avida i hamują super, natomiast z przodu wsadziłem metaliczne Ashimy i nie długo pójdą do kosza, hamują jakoś ociężale :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ostatnich zawodach odczułem różnicę podczas wbiegania ze Specem na ramieniu :) A podczas jazdy to tak jak pisał Lookas 46, jak bym od razu zrzucił z wagi pewnie i bym odczuł.

Mania lekkości póki co mi nie przechodzi, już mi się marzą nowe części, tylko skąd na to brać $ ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kredyt mości Panie, kredyt... :) Dom, samochód, pies w zastaw i jedziesz dalej z odchudzaniem :)

 

No i daj wreszcie jakieś foty, bo te z pierwszego linku już dawno nie działają :)

Najlepiej na Picasse wrzuć to nie wygasną

 

Co do projektu to w miarę tanio możesz przepleść koła na DT Aerolite albo CX Ray i masz koła 15xxg nie tracąc na wytrzymałości :P

 

Jakoś nie tak dawno temu widziałem gdzieś CX Ray'e po 9,50

Edytowane przez Artro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebudowę kół i wymianę amora zostawiam na zimę.

Piasty chcę zostawić, natomiast wymienię szprychy, nyple i obręcze. Myślę nad No Tubes Alpine, Sapim CX Ray i Alu nyplach. A zamiast Reby chcę wstawić SIDa, którego to się jeszcze zobaczy. W planach mam zejście do 9 kg :P

 

Napiszcie co sądzicie o projekcie kółek ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż w tej wersji co podałeś, to już trudno o lżejszy i tak niezawodny zestaw kół nie wydając małej fortuny :) Jak jeszcze dasz po stronie kasety mosiężne nyple to już w ogóle będzie mega niezawodny :woot:

 

Zawsze możesz pokusić się o zestaw piast Tune'a ale to już dużo większy wydatek :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za jedna piastę Tune wyda tyle ile za komplet piast Macka które nie dość, że są jednymi z najlżejszych piast (te pod tarcze również) to na dodatek są tanie i można je zamówić w każdym możliwym kolorze. Nie jeździłem nigdy na Tune ale czytałem (niestety) że wcale do niezawodnych nie należą i lubią się popsuć. Ot. Co.

 

 

Jeśli chodzi o thelightest to Extralite. Ale nie wiem czy Twój budżet to wytrzyma. :)

 

Komplet kól w granicach 1200g.

Edytowane przez ukaniex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...