mloody Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 Witam !! Przedstawiam mój sprzęt na zabawę w „ściganki” na rok 2009. Priorytetem było działanie, waga i estetyka przy czym to ostatnie kryterium czasami brało górę nad "wagą" (np. zamontowałem ciężkie korby Truvativa, które jedank wyglądają wg. mnie rewelacyjnie i idealnie pasują do reszty projektu). Rower jest dla mnie idealnym kompromisem między wagą a działaniem podzespołów a estetyką. Głównie chodzi o spasowanie kolorystyczne i materiałowe. Efekt oceńcie sami. Ja jestem w 100% zadowolony. Bar Ends: Soul-Kozak - 44g Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Juicy Ultimate 160mm (tuned)- 338g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid Juicy Ultimate 160mm (tuned)- 367g Cables: (Pancerze + linki) XTR - 100g Cassette: (Kaseta) XT + nakrętka Soul-Kozak - 259g Chain: (Lancuch) XTR - 261g Crankset: (Korby) Truvativ Stylo 3.3 Team 08 (tuned)- 913g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) X-9 ’08 (tuned)- 158g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) X-0 ’09 (tuned) - 190g Fork: (Widelec) REBA RACE ’09 Pushlock - 1721g Frame: (Rama) Specialized S-works ’08 19” - 1654g Grips: (Gripy) owijka fizik - 31g Handlebar: (Kierownica) WCS ’07 - 139g Headset: (Stery) WCS ‘08 - 115g Pedals: (Pedaly) Time Atac XS Carbon - 322g Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR XP - 184g Seatpost: (Sztyca) Specialized Carbon fact 400mm - 262g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Soul-Kozak – 10g Shifters: (Manetki) X-0`09 - 220g Skewers: (Zaciski kol) Soul-Kozak - 65g Spacers: (Podkładki pod mostek) Soul-Kozak 10mm – 3,4g x 2 Stem: (Mostek) wcs 120mm`07- 139g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Racing Ralph 2008 - 426g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Racing Ralph 2008 - 428g Tube(Front): (Dętka przednia) Schwalbe XX-light – 102g Tube (Rear): (Dętka tylna) Schwalbe XX-light – 101g Top Cap: (kapsel) Soul-Kozak – 4,5g Wheel Front: (Kolo przednie) - 761g - Piasta 240s - DT Comp - DT 4,2D - Opaska Schwalbe Wheel Rear: (Koło tylne) - 921g - Piasta 240s - DT Comp - DT 4,2D - Opaska Schwalbe Razem: 10242,3g http://portal.bikefoto.pl/rower/zdjecie/35.../niezalogowany/ http://portal.bikefoto.pl/rower/zdjecie/35.../niezalogowany/ http://portal.bikefoto.pl/rower/zdjecie/35.../niezalogowany/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Umil Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 Czemu każdy gada, że najlepsze są nn, a dużo osób ma racing ralphy??? Co do roweru wyszedł zarąbiście. Nie daj się czasem namówić na biały mostek albo sztyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 Choć fanem Speca nie jestem to muszę przyznać że ładnie to wygląda Reba pasuje. Widziałbym tu srebrnego Nokona jeszcze Na biały mostek i sztycę nie namawiam, bo sam nie jestem fanem białych dodatków, ale korba mi jakoś tutaj nie pasuje. Jakaś taka za zwykła. Nyple i neopren uwzględniłeś w wadze całości ? Śrubki alu z Berana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 czemu wszędzie jest wcs przecież to przeciętny sprzęt za cenę eastona ale ogólnie fajny rower tylko korba :P:P odstaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Umil Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 Może dlatego jest tu wcs: Priorytetem było działanie, waga i estetyka przy czym to ostatnie kryterium czasami brało górę nad wagą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 Witam Nyple są wliczone do wagi kół a neopren do wagi ramy. Białego jest akurat więcej nie będzie na pewno. Co do WCSa to chciałem zmienić na Syntace, bo nie mieścił mi się stuff na kierze - przez poplocka, ale gdy dostałem pushlocka problem ten zniknął, poza tym miałem ten komplet w poprzednim sezonie, w którym sprawdził się idealnie, więc zostanie póki co i w tym. Może w przyszłym zmienie. Korba mi pasuje kolorystycznie - początkowo myślałem nad Noirem ale karbon w tym miejscu - ramiona - to wg mnie kiepski pomysł. Do tego będę pierwszy raz testował korby ze stajni Truvativa - jak się sprawdzi to pomyśle na przyszły sezon nad zmianą, jeśli nie również Na dodatek nie chciałem żadnej części ze stajni shimano ( ot moje widzi mi się ) - jedyne jakie są to kaseta, łańcuch - do zajechania - pózniej będzie SRAM oczywiście. O nokonach słyszałem wiele dobrego - być może wrzucę je w sezonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 Czemu każdy gada, że najlepsze są nn, a dużo osób ma racing ralphy??? Ponieważ RR jest bardziej uniwersalny, ma mniejsze opory i wagę. NN to czołg dlatego najlepiej sprawdza się set NN/RR Rower świetnie się prezentuje, korba dość rzadka na naszym rynku wg mnie dodaje uroku - wreszcie coś innego niż XT czy SLX Jedyne co mi nie pasuje - "mokry" kokpit i sztyca bez połysku. Ale to już kwestia gustu Mimo wszystko waga jak na tej klasy komponenty nie imponuje - ale zdanie "Priorytetem było działanie, waga i estetyka przy czym to ostatnie kryterium czasami brało górę nad wagą" wszystko wyjaśnia. Małe pytanko, na czym polegał tuning FD i RD? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 RR są za mało uniwersalne. polecam oba NN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 zgadzam sie z opinią przedmówcy ....nie bez przyczyny RR były nazywane dancing ralph , jak chcesz mieć pewność to także polecam NN co prawda ja jestem krótko ich posiadaczem ale przy zakupie sugerowałem sie wieloma opiniami i testami toteż mam powiedzmy rozeznanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukashs Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 RR są za mało uniwersalne. polecam oba NN zgadzam sie z opinią przedmówcy ....nie bez przyczyny RR były nazywane dancing ralph , jak chcesz mieć pewność to także polecam NN co prawda ja jestem krótko ich posiadaczem ale przy zakupie sugerowałem sie wieloma opiniami i testami toteż mam powiedzmy rozeznanie Jeździliście na obydwu oponach ? RR-dancing Ralph? kolego to były opony z roku 2007. Model na 2008 był całkiem inny. Jeżeli szukacie opon do ścigania to jak najbardziej RR, do turystyki NN. Przejeździłem cały zeszły sezon na RR z rocznika 2008, wq mnie genialne opony. Jedyną wadą było to że się szybko zapychały błockiem, i słabo czyściły. A co do tego czy to tańczące rafały, panowie kwestia techniki się tutaj kłania. Schwalbe dostrzegło wadę Ralphów, powstał Rocket Ron, o rzadszym bieżniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 mam RR 2.1 07 i NN 2.25 . RR 08 sa podobne do NN jednak nadal są gorsze w terenie jeśli szukamy opon uniwersalnych to NN albo rzeczywiście Rocket rony. Na maratonie w poznaniu 60% luda było na NN ani jednego RR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukashs Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 mam RR 2.1 07 i NN 2.25 . RR 08 sa podobne do NN jednak nadal są gorsze w terenie jeśli szukamy opon uniwersalnych to NN albo rzeczywiście Rocket rony. Na maratonie w poznaniu 60% luda było na NN ani jednego RR nie porównuj RR 07 do RR 08, jaki maraton w Poznaniu ? NN zakładać do poznania ? aaa żeby nie było to fajna owijka:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabiel17 Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 Kolejny rower złożony na ramie, w której się od dłuższego czasu kocham bardzo ładny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 Tuning polegał tylko i wyłącznie na wymianie śrubek na alu Co do mokrego pulpitu i sztycy to myślałem nad wymianą sztycy na Thomosona, ale póki co mam inne wydatki - może we wakacje. Na RR mam okazję jeżdzić pierwszy raz i póki co po śniegu i błocie pośniegowych i powiem szczerze, że za dobrze się z niego nie oczyszczają, ale jak będzie dalej zobaczymy w sezonie Dzięki Lukashs ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2009 Spec schudł parę gram - zmiana sztycy na Thomsona Elite Nowe fotki po niedzieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1reed Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 mloody, już jest "po niedzieli" a fotek nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 i to po niejednej niedzieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 10 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 Witam po dłuższej nie obecności Oto fotki: http://portal.bikefoto.pl/rower/zdjecie/37125/d03dcc98f8d6d6406a11204bd1247cc2/niezalogowany/d03dcc98f8d6d6406a11204bd1247cc2/niezalogowany/ http://portal.bikefoto.pl/rower/zdjecie/37124/d03dcc98f8d6d6406a11204bd1247cc2/niezalogowany/d03dcc98f8d6d6406a11204bd1247cc2/niezalogowany/ Mostek obecnie jest na minus. Co do reszty zmian to: - kiera FSA K-Force 600 mm - mostek FSA OS-99 110 mm - opona Geax Saguaro 2,00 Wagi wpiszę jak znajdę chwilę czasu. Obecnie śmigam więcej na szosie ( Specialized Allez - fotki wkrótce ) niż na MTB. Komentujcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 Jakbym skads znal ten kokpit Ciekaw jestem wagi kiery, bo mi trafila sie cegla, do wymiany, mostki raczej trzymaja wage. Wrzuc zdjecie z mostkiem na minus, bo ustawienie na + wyglada jakby kokpit mial erekcje Nie dziwie sie ze nie smigasz na nim, utzymanie opon w czystosci jest czasochlonne Okablowanie do skrocenia...? Co do szosy to jednak magia marki wziela gore nad rozsadkiem hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 11 Sierpnia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 Rower fajny Patriotyczne malowanie Tylko korba jakoś tak nie teges 4. Jeśli jakieś podzespoły przeszły tuning, nie zapomnij o tym napisać w specyfikacji lub opisz modyfikacje w dziale komponenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 18 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 (edytowane) Witam po dłuższej nieobecności Rowerek zrzuca kolejne gramy. Skróciłem kable hamulcowe i wsadziłem karbonowego Noira. Kolejne zmiany to wymiana suportu na ceramiczny, tak więc korba jeszcze schudnie i pozbycie się piwotów z ramy ( w końcu znalazłem na nie sposób ). Poniżej nowa specyfikacja: Bottle Cage (Koszyk na bidon) : Specialized Rib Cage Pro – 33g Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Juicy Ultimate 160mm (tuned)- 211g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid Juicy Ultimate 160mm (tuned)- 228g Cables: (Pancerze + linki) XTR - 100g Cassette: (Kaseta) XT + nakrętka Soul-Kozak - 259g Chain: (Lancuch) XTR - 261g Crankset: (Korby) Truvativ Noir 3.3 XC ‘10 - 799g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) X-9 ’08 (tuned)- 158g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) X-0 ’09 (tuned) - 190g Disc Rotors-front: Avid – 112g Disc Rotors-rear: Avid – 111g Fork: (Widelec) REBA RACE ’09 Pushlock - 1721g Frame: (Rama) Specialized S-works ’08 19” - 1654g Grips: (Gripy) owijka fizik - 31g Handlebar: (Kierownica) FSA K-Force - 115g Headset: (Stery) FSA Orbit MX ‘09 - 115g Pedals: (Pedaly) Time Atac XS Carbon - 322g Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR XP - 184g Seatpost: (Sztyca) Thomson Elite 367mm - 242g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Soul-Kozak – 10g Shifters: (Manetki) X-0`09 - 220g Skewers: (Zaciski kol) Soul-Kozak - 65g Spacers: (Podkładki pod mostek) Soul-Kozak 10mm – 3,4g x 2 Stem: (Mostek) FSA OS-99 110mm`08- 122g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Racing Ralph 2008 - 426g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Racing Ralph 2008 - 428g Tube(Front): (Dętka przednia) Schwalbe XX-light – 102g Tube (Rear): (Dętka tylna) Schwalbe XX-light – 101g Top Cap: (kapsel) Soul-Kozak – 4,5g Wheel Front: (Kolo przednie) - 761g - Piasta 240s - DT Comp - DT 4,2D - Opaska Schwalbe Wheel Rear: (Koło tylne) - 921g - Piasta 240s - DT Comp - DT 4,2D - Opaska Schwalbe Razem: 10 010g Fotek póki co nie będzie Rower rozebrany na czynniki pierwsze. Edytowane 18 Grudnia 2009 przez mloody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kllnTToOn Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 No to teraz musisz zejść te 11g Rower bardzo ładny, jedyne co mi nie pasuje to opony ale o gustach... I czemu zmieniłeś kierownice z WCS a na FSA ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 18 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 (edytowane) Waga spadnie na pewno kwestia czasu. Opony kontrowersyjne, że tak powiem wiele już uwag słyszałem - komplet na zmianę z RR. Kierownicę zmieniłem bo chciałem szerszą a do tego ta jest lżejsza i pasuję do kompletu mostek, stery Edytowane 18 Grudnia 2009 przez mloody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtekkrakow Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 Oponki pół biedy, dętki masz hardkorowe , po za tym fajnie że wybrałeś taką korbę, mi osobiście już przejadły się wiecznie montowane Xt/Xtr , może i dobre ale już wizualnie oklepane. Po za tym niezła waga, chciałbym aby mój rower tyle ważył, ale nie wiem czy to w ogóle możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mloody Napisano 18 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 Oponki pół biedy, dętki masz hardkorowe Dętki póki co dają radę- ani jednego kapcia nie złapałem w minionym sezonie Mi też już przejadły się Xtr-y i choć zębatka 32z strzeliła mi po ok. 300 km a suport GXP-ka w Stylo padł mi po 2 tyś km to i tak wziąłem kolejnego Truvativa, ale tym razem na wiosnę wyląduję ceramiczny suport :)a jak padnie kolejna zębatka wstawię specialitesa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.