garbinet Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 Witam serdecznie, jestem niezmotoryzowanym studentem z Bydgoszczy i pragnę zapytać czy ktoś z tego właśnie miasta będzie startował w Chodzieży i jedzie samochodem? jeśli tak proszę o odpowiedź na pewno będzie raźniej podczas podróży,jeśli oczywiście mógłbym się zabrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snuffi Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 pytaj na: www.bydziapower.pl/forum na pewno ktoś będzie jechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 Dojazd z bydgoszczy do chodzieży przy pomocy pkp nie powinien przysporzyć tobie problemów. Pociąg wyjeżdża z bydgoszczy o 5:53, w chodzieży jest o 8:00. Centrum miasta skąd startuje wyścig zauważysz bez problemu - jest to około 300m na wprost od pkp. Powrotny masz o 16 oraz 19. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
garbinet Napisano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 hehe jeśli się wyrobię na tą 16 bo już PKP też brałem pod uwagę, w sumie nie jest źle a Wy będziecie ? bo to mój pierwszy start w SKANDIA, jak oceniacie imprezkę ? ja miałem dobrą 4-letnią przerwę w maratonach,ale stwierdziłem że muszę do tego wrócić bo to super sprawa jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolaxp Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 Na maratony chce zacząć jeździć w tym roku i chętnie bym się wybrała do Chodzieży bo nie jest to aż tak daleko od Bydgoszczy a co do transportu to może i by się znalazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...