maciek3na Napisano 26 Lutego 2009 Napisano 26 Lutego 2009 Witam! Kupilem sobie używaną(podobno przejechane 500km) Rebe Race 2007. Dzisiaj dotarla paczka i po otwarciu zauważyłem że w miejscu gdzie tłumik wchodzi do korony jest osyfione olejem. Co się mogło stać? Ten olej to pewnie z tlumika. Czy cos jest nie tak jak powinno? Może to wina transportu? To mój pierwszy "konkretny" amorek i jestem zielony w tym temacie. Z góry dziekuje za odpowiedzi.
Martinii Napisano 26 Lutego 2009 Napisano 26 Lutego 2009 Sprecyzuj bardziej miejsce rzekomego wycieku...
maciek3na Napisano 26 Lutego 2009 Autor Napisano 26 Lutego 2009 wyglada jakby się wylało jakoś z tłumika. w zasadzie jak go wyciągnąłem(amorka) to zalana była korona nad naklejeczka "motion control" z tymi dwiema strzałkami.
Martinii Napisano 26 Lutego 2009 Napisano 26 Lutego 2009 Piszesz, ze jestes zielony w temacie i na 'dzien dobry' amor rozkrecasz? o_O Podejdz do jakiegos serwisu i niech to ogladna, albo porob zdjecia i umiesc tu.
maciek3na Napisano 26 Lutego 2009 Autor Napisano 26 Lutego 2009 hehe, nie zrozumieliśmy się. Chodziło mi o to- że jak wyciągnąłem amorka z pudełka
maciek3na Napisano 26 Lutego 2009 Autor Napisano 26 Lutego 2009 tak, byly suche. Wygląda jakby się lało gdzieś przy tym niebieskim pokrętełku "compression". Tak sobie mysle że to mogą to być jakieś uszczelki. Znalazłem stronke jak rozebrać tłumik MC. Chyba trzeba będzie tam zajrzeć No bo uszczelki przeciw kurzowe były suche, więc to chyba tylko tlumik.
bodziekk Napisano 26 Lutego 2009 Napisano 26 Lutego 2009 Sprawdź u mnie: http://all-mountain.pl/zdjecia/g25/index.html
maciek3na Napisano 26 Lutego 2009 Autor Napisano 26 Lutego 2009 No właśnie tą genialna stronke znalazłem :-) Naprawde dobry opis, jutro to pewnie zrobie. Dzieki wielkie!
Schwefel Napisano 26 Lutego 2009 Napisano 26 Lutego 2009 To typowe miejsce w którym leci z MC, więc pewnie się nie obejdzie bez wymiany uszczelki.