Skocz do zawartości

[rama] octane one void -skladam rower do street/dirt

deathmask89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mysle nad zlozeniem roweru do street'u, okazjonalnie do dirtu, na ramie OCTANE ONE VOID, kola 26", nie wiem czy amor z przodu czy sztywniak? Jakie hamulce i czy z przodu i z tylu? Przerzutka jako napinacz?

Znalazlby sie ktos tak mily i napisal mi wszystkie komponenty jakie proponuje, jakie bylby dobre itp. Przypomne, ze jestem totalnym laikiem i przydalaby mi sie bardzo czyjas pomoc w zlozeniu roweru :confused:

Z gory wielki dzieki za pomoc.

Amor czy sztywny widelec zalezy od tego na czym się lepiej czujesz,no amor zawsze będzie lepszy niż sztywniak ale znowu to wiaże sie z większym wydatkiem,do streetu wystarczy mieć jeden hamulec(najlepiej na tył),ja tak samo jeżdziłem na takiej ramie na streece.Jeżlei czegos niewiesz albo chcesz wiekszej pomocy to pisz:GG:7586365

Jesli chodzi o kase, to mam na wydanie ok 3000 zeta. A moze NS Metropolis 2 [2009]?? Taki-

http://www.rowerowy.com/rowery/dirt_street/metropolis22009 co Wy na to? Tylko rozmiar- 12,5 wydaje mi sie troche maly:/ chcialem rame 15". A jesli chodzi o amor czy sztywniak- jestem raczej za amorem, ale czytalem ze na poczatek to lepszy bedzie sztywniak i juz sam nie wiem...i jakie kola? 26 czy 24?

Przy takiej kwocie lepiej bierz gotowego. Metro jest dobrą prozpozycją za przyzwoitą cenę.

Amor będzie lepszy na początek, bo wybacza błędy.

Co do rozmiaru kół - to juz Twoja decyzja. Niedawno była 'moda' na 24", ale od jakiegoś czasu 26" też się pojawiają coraz częściej.

A rozmiar ramy - najlepiej napisz ile masz wzrostu.

Myślę, że przy Twoim wzroście lepiej 26" koła, a ramkę ciężko bedzie znaleźć większą. Najlepiej jakbyś mógł przymierzyć się do takiego roweru. Chociaż z drugiej strony wyżsi ludzie śmigają na takich ramach i nie narzekają :)