neverBF Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 (edytowane) Schwinn Moab 2008 Cena katalogowa: 2999 PLN Waga: Muszę sprawdzić dokładnie. Dostępne wersje kolorystyczne: taka jak moja Przebieg: Nie znam dokładnie, bo mi BS nawaliło. Nabyłem go po Wielkanocy Rama: 17,5" jest dla mnie w sam raz. Geometria dość agresywna, Rama mocna, wytrzymuje spokojnie małe skoki. Ciekawie wygląda łączenie tylnego widelca w górnej częścioraz profilowany widelec w dolnej. Stop opisany na zdjęciu poniżej. Lakier jaki jest każdy widzi. Wybaczcie za to zdjęcie, na szybko w domu wieczorem. Amortyzator: RS Tora 302 Jest nieźle. Skok ustawiony seryjnie na 80mm mi nie przeszkadza. W mojej Torze są jedynie ?podstawowe? bajery typu PopLock, Preload oraz regulacja tłumienia. Chodzi przyzwoicie, ale jest cholernie ciężka, a na moje marne >60kg mogłaby pracować trochę lepiej na mniejszych nierównościach. Najprawdopodobniej wymienię czerwoną sprężynę na coś miększego. Na korzeniach pracuje przyjemnie. Kokpit: Komponenty Ritchey sprawują się dobrze, wersja matowa dobrze wygląda. Nie mam problemu ze sztywnością, ale osoby cięższe mogą poczuć wiotkość tego kokpitu. Krótko mówiąc - wystarczający. Seryjnie Gripy nakręcane, wygodne, ale wymienione z powodu zakupu rogów. Napęd: Korba Shimano FCM 442 nie jest mocną strona tego roweru, jednak działa dobrze. Od czasu gdy kumpel polał mi napęd kilkoma atmosferami wody łożyska suportu trochę trzeszczą. Kaseta 950. Nie mam na co narzekać, chociaż czasem łańcuch przeskakuje mi o ?oczko?. Korba i kaseta została zmieniona na XT + łańcuch 971. Jest lepiej. Przerzutki: Tył Sram X.9, przód Sram X.7, dobry set, nie lata na wybojach, tylna przerzutka nie uderza o ramę, czasem tylko łańcuch stuknie owijkę przy dużym wstrząsie lub przy małym naciągu łańcucha. Zmiana biegów płynna, choć odrobinę hałaśliwa [niektórym to przeszkadza, ja jednak nie zwracam na to uwagi]. System 1:1 pozwala na rzadszą regulację, co dla mnie również jest plusem. W Sram X.7 na przodzie niefortunne umieszczono śrubę do naciągania linki przedniej przerzutki, gdzie raczej trzeba ściągać koło. Plusem w niej jest dość szeroki wózek [?] pozwalający na zastosowanie szerokiej gamy przełożeń Potwierdzam informacje z innych testów na temat szybszego wrzucania na większe zębatki, aniżeli przeskoku na mniejsze. - syf ze Stożka i istebniańskich terenów [brak warunków do mycia] - to były czasy [widać utrudniony dostęp do śruby] - to też mile wspominam Koła: Obręcze WTB wytrzymują niewielkie skoki, jak na razie nie ma potrzeby aby je centrować. piasty mogłyby być lepsze, ale te dają radę. Opony?to kwestia sporna. Chyba składający ten rower pomylili się troszkę. Bieżnik agresywny, jak na moje asfaltowe potrzeby aż za duży. Przednia opona chyba seryjnie nierówna, pojawiało się jej bicie podczas jazdy [przeszkadzało tylko wizualnie].W górach w błocie dobrze się sprawiły, aczkolwiek po dłuższym wjeździe się zapchały [tam nie zapchałyby się tylko slicki ]. Oponki zmieniłem na ciut węższe i łagodniejsze. Hamulce: Działają dobrze, jednak dla wygody i jeszcze większej poprawy wymieniłem klocki na clarksy z wymiennymi okładzinami. W ten sposób nie różnią się raczej od wyższych modeli [nie wliczając wagi]. Klameczki FR5 miodzio. Trzyma się je tak, jakby były wyprofilowane do mojej ręki. Pancerze były jakieś niefirmowe. Siodło: Kanapa, dość niechlujnie wykończona od dołu, gdzie pokrycie jest przymocowane za pomocą małych zszywek. posiada jednak "strefę komfortu" objawiającą się dzurą w [tylko] podstawie siodła długości ok. 7cm. Jest też dość ciężkie. Bez pampersa spokojnie można jeździć. Wymienione na SLR XC Gel flow. Wygląd aktualny: Kupiłem niedawno pedały XT. Seryjne Ritcheye [może akurat moje] oprócz wagi i łatwiejszego wg mnie wpinania były porażką. Edytowane 22 Lutego 2009 przez Ecia ZASADY PISANIA - lektura obowiązkowa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 22 Lutego 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Rama prezentuje się wyśmienicie Tylko tą tore bym czymś ciekawszym zastąpił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Kurczę, wgniotło mnie ! Ta rama.... ma coś w sobie ! Szczególnie 1 zdjęcie zrobiło na mnie wrażenie Bardzo mi się podoba Aż sobie sprawdzę ofertę Schwinna A co do reszty sprzęta to ewidentnie przód Ci leci ciąży, może by jakaś R7 ? Ewentualnie starszy SiD ? Koła pewnie też ważą swoje... Będziesz go lightował ? Fajniutko, naprawdę mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
neverBF Napisano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Ano mam zamiar to zrobić. Myślę nad rebą/sidem, trochę mniej nad r7 i fox 32 [serwis]. Wcześniej jednak zmiana kół i tarcze Lightowanie mam w planach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 23 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2009 O, w końcu ktoś ze Schwinnem Możesz zmierzyć długości rur górnej i podsiodłowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
neverBF Napisano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2009 Zmierzę, ale nie powiem Ci dokładnie kiedy, bo rower trzymam w piwnicy na starym mieszkaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
neverBF Napisano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 Obiecane długości: -Rura górna 560mm -Podsiodłowa 450mm Dodatkowo zmierzyłem: tylny trójkąt [ta równoległa do ziemi] 425mm t. trójkąt [idąca do rury podsiodłowej po skosie] 465mm Wybacz, ale nie wiem jak fachowo określić powyższe fargmenty ramy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
neverBF Napisano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2009 Przyszedł czas na kolejne zmiany. Jako koła tymczasowo-zimowo-zapasowe nabyłem używane Mavic Crossride UB, które zamierzam zmienić w przyszłości. Do tego nowe hamulce - Formula Oro k24. Póki co zdjęcie samego hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manta980 Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 O widze ze wrescie je kupiles i jak sie sprawuja?? jestem ciekawy Widze ze juz masz niezle porysowana rame Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
neverBF Napisano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2009 O widze ze wrescie je kupiles i jak sie sprawuja?? jestem ciekawy Widze ze juz masz niezle porysowana rame Zamontowałem tylko tył wczoraj [przysłali mi tarcze 180mm, zamiast 160 na przód :/, więc niewiele mogę jeszcze powiedzieć. Rama na zdjęciu jest porysowana tylko na dolnej i troszkę górnej rurce trójkąta, reszta to po prostu błoto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twix09 Napisano 10 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 Witam, mógłbyś podać wagę roweru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
neverBF Napisano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 Niestety nie znam aktualnej wagi. Szykują się kolejne zmiany i nie ważę go po każdym 'ulepszeniu'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi