Mody Napisano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2011 Rower był umyty, jednak fotki zrobiłem później Zdjęcia siodła i roweru: http://imageshack.us/photo/my-images/705/85021444.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/822/81309494.jpg/ http://imageshack.us/f/703/111xn.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rauf Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 Rower był umyty, jednak fotki zrobiłem później Zdjęcia siodła i roweru: http://imageshack.us/photo/my-images/705/85021444.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/822/81309494.jpg/ http://imageshack.us/f/703/111xn.jpg/ Siodełko b.estetyczne Fajnie że umyłeś rower, ale musisz jeszcze przetrzeć obiektyw . Dla mnie to AF poleciał na ławkę i rower słabo widać Czy rogi masz tak na stałe ustawione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 1 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 Siodełko b.estetyczne Fajnie że umyłeś rower, ale musisz jeszcze przetrzeć obiektyw . Dla mnie to AF poleciał na ławkę i rower słabo widać Czy rogi masz tak na stałe ustawione? Dzięki, postaram się zrobić jakieś lepsze fotki. Co do rogów, to są tak na stałe, a dlaczego pytasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koser Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 tym siodłem to warto się zainteresować. Na moje Speca po prostu w pampersie narzekam za każdym razem:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 8 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2012 Jest jakiś ruch w modyfikacjach roweru Niedługo przedstawię całość, na razie leży rozebrany do ostatniej śrubki. Niestety minimalnie zgrubnie,ale myślę, że niewiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2012 Dziad zmieni się nawet wizualnie;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 (edytowane) Witam Tak, jak wcześniej wspomniałem rowerek się nieco zmienił. Sezon zimowy, więc pomysłów trochę przeszło przez głowę, chociaż i tak nie jest jeszcze skończony, ale wrzucam już teraz, bo może pomożecie, doradzicie, co jeszcze by można zmienić, dodać, albo cokolwiek zrobić, żeby było lepiej Mimo wszystko udało mi się odchudzić rower minimalnie, to dobrze, bo myślałem, że waga podskoczy. Ogólnie co do zmian, to rama poszła do malowania proszkowego. Rama już swoje latka ma, ale mimo wszystko bardzo mi odpowiada, dlatego postanowiłem odświeżyć powlokę lakierniczą. Kolor na jaki padło, to czerwony. Dlaczego? Sam do końca nie wiem, ale myślę, że jak dojdą naklejki na które czekam, to będzie ok. Do tego poszła i korba, żeby było pod kolor, takie jakieś moje wyobrażenie. Co do reszty zmian, to zmieniłem śruby w korbie, hamulcach, przerzutkach na aluminiowe, zaciski kół na Dartmoor Bolt-On, podkładki dystansowe, zastąpiła jedna sztuka - czerwona. Oponki wskoczyły Schwalbe Rocket Ron. Co do wspomnianych wyżej naklejek - będą jak oryginalne, niektóre tylko lekko zmodyfikowane i trochę zmieniona kolorystyka, tak żeby pasowało teraz do całości. Korba też dostanie takie, jakie miała w oryginale. Aktualna rozpiska: Bar ends: (Rogi ) - Boplight - 58g Brakes: (Hamulce) - Avid SD7 - 328g (po zmianie śrub na alu) Brake Levers: (Klamki) Avid FR5 - 151g Cables: (Pancerze i linki ) - Jagwire / no name - 130g (skrócone, bo niektóre odcinki były za długie) Cassette: (Kaseta) - Shimano XT CSM737 11/28 8speed - 251g Chain: (Lancuch) - Shimano XT HG93 - 270g Crankset: (Korby) - Truvativ Stylo + suport - 919g (po malowaniu przytyła 13g) Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano LX - 123g (zmiana śrub na alu, co dało 3g) Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore XTR RD-M971 GS - 194g Fork: (Widelec) - Manitou Skareb Elite - 1425g Frame: (Rama) -Sintesi X-wing - 1616g (po malowaniu tutaj największa strata, bo aż 86g ) Grips: (Gripy) - Sachs gumowe - 44g (ciężkie, ale bardzo wygodne) Gear Shifters: (Manetki) - Sram Attack 3x8 - 163g ( zmiana "gumek" samych gripów odpowiedzialnych za zmianę biegów) Handlebar: (Kierownica) - DM Marathon 560mm - 128g Headset: (Stery) - Dartmoor Curio - 83g Pedals: (Pedaly) - Shimano PD M520 - 367g Seat: (Siodlo) - Velo Carbon 1133U - 210g Seatpost: (Sztyca) - Smica Pro Post 27,2 - 217g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Pro - 21g Skewers: (Zaciski kol) - Dartmoor Bolt-On (czerwone) - 68g Spacers: (Podkladki pod mostek) - Token 1szt/10mm - 6g Stem: (Mostek) - Ritchey Logic 100mm - 140g Tire (Front): (Opona przednia) - Schwalbe Rocket Ron - 440g Tire (Rear): (Opona tylna) - Schwalbe Rocket Ron - 460g Tubes: (Detki) - Maxxis Ultraweight - 128g i Rubena 129g = 253g Wheel Front: (Kolo przednie) - Spinergy Spox M1 637g Wheel Rear: (Kolo tylne) - Spinergy Spox M1 903g Opaski - 16g Koszyk na bidon: Specialized - 32g Dodatki: Gumki Accenta na pancerze - 2g Razem: 9653g Jakieś sugestie? Każda opinia się liczy W najbliższym czasie chciałbym zmienić pedały, możliwe, że na jakieś ubijaki, dętki na maxxisa flyweight, może przerzutkę z przodu i ewentualnie zacisk sztycy. Zdjęcie rewelacji nie robi, ale to tak na szybko, ponieważ rower nie jest skończony, jak już pisałem. ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Edytowane 16 Stycznia 2012 przez Mody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Mozna wiele czesci pozmieniac,ale nie zawsze trzeba;p Mnie sie wydaje,ze częsci są dobre jakosciowo i stosunkowo lekkie. Jedynie co tak razi na pierwszy rzut oka to te pedały i moze mostek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Pedałów szukam sobie na spokojnie, ładne, tanie i lekkie są CB EB MRX, ale z opinii czytam, że nie warto. Myślałem też nad Exustar E-PM25 i możliwe, że na nie padnie wybór, ewentualnie Egg Beater C, może jak się trafią okazyjnie to SL Chociaż skłaniam się raczej w stronę 2 płaszczyzn wpinania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Tutaj nie ma co zmieniać jest po prostu świetny.Może mostek i pedały tak jak już było napisane.Może jakieś groszowe sprawy typu zacisk sztycy.Ale jak dla mnie jeśli części Ci odpowiadają nic bym nie zmieniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 16 Stycznia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 IMO pomysł z malowaniem korby nieco chybiony- troszku przerost formy nad treścią,ale Tobie ma się podobać. Zamiast opaski na koła - taśma izolacyjna- efekt ten sam a do przodu jakieś 10-12 gramów. W kwestii pedałów- brałeś pod uwagę LOOKi Quartz? Lekko, miło i wygodnie- a na pewno wygodniej niż system SPD i są trwalsze niż CB ( pomijam ,że nie niszczą butów jak CB). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Tasma M3 juz jest na tych kolach,ale cosik ciezko mu wyszla,bo 2x8g. U mnie jedna warstwa na kole to 5g. Ale czy efekt ten sam,to nie wiem;p WYdaje mi się,ze bez tasmy tez by hulało,bo taka taśma izolacyjna nie ochroni detki przed szprychą... Ale sam mam taśmę izolacyjną i jeździ,ale czy bez taśmy tez by pojechalo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa23 Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 3 warstwy przezroczystej taśmy samoprzylepnej 20mm - ~4g/koło I 85kg w XC/AM bez żadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 16 Stycznia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Pewnikiem by pojechało- musiałby mieć naprawdę długie szprychy. Swego czasu przez czasową zapaść mojej pamięci jeździłem bez opaski na tylnym kole- wyszło dopiero przy zmianie opon. Może by tak mleczkiem zalać te RoRo? Zawsze to zysk i większa odporność na przebicia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Koła mam oryginalne Mavic,to pewnie szprychy dobre dobrali;p jak znajde chwile,to usune ta tasme;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 (edytowane) O mleczku właściwie nie myślałem, może to rozważę. Co do looków, to myślałem o nich, ale rewelacyjnej wagi nie maja, ale tutaj też jakoś specjalnie różnicy co do CB nie ma, więc kto wie, może czerwone, bo bardzo mi się podobają Fakt, w kołach są "opaski" z taśmy izolacyjnej Ciekawy jestem efektu, jak będą naklejki, myślę, że sporo tutaj zyskam jeśli chodzi o wygląd. Ogółem części mi odpowiadają, nawet ten nieszczęsny mostek, chociaż pewnie zostanie zmieniony. A co do zacisku, to może ktoś ma jakiś ładny, czerwony? BTW ile mniej-więcej waży mleczko na oba koła? Edytowane 16 Stycznia 2012 przez Mody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Czerwony się zleje z ramą zostaw ten co jest;) CHyba nie chcesz zrobic ze swojego takiego czegos: Czesci jak najbardziej ok,ale dobór kolorystyczny wola o pomste;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 16 Stycznia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 BTW ile mniej-więcej waży mleczko na oba koła? Możesz przyjąć ,ze do opon w rozmiarze 2.1 wlewasz ok. 50-60 ml mleczka. Średnio wychodzi 125-135 gramów na dwa koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Możesz przyjąć ,ze do opon w rozmiarze 2.1 wlewasz ok. 50-60 ml mleczka. Średnio wychodzi 125-135 gramów na dwa koła. Rozumiem, że do tego jeszcze opaski i wentyle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Tak, w sumie nie wiem czy gra warta świeczki, chyba, że nie zmieniasz często opon, wtedy tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Mnie sie wydaje właśnie,ze te mleczka to przerost formy nad trescia;p Jakos jestem w tych sprawach konserwatystą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Ja pytam z czystej ciekawości, bo jak dla mnie z takich obliczeń laika w sprawach mleczka wynika, że niewiele lżejsze to jest niż 2x flyweight. A ja mam 2 komplety opon i jeszcze jeden komplet slicków, więc to nie dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 17 Stycznia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2012 O ile waga zestawu na mleczku jest zbliżona do zestawu z dętkami superekstralajt , to odporność na przebicia jest zdecydowanie większa w przypadku tego pierwszego. Faktem jest ,ze dla kogoś często zmieniającego opony zabawa w mleczarza mija się z celem- mając jednak dwa komplety kół przejście na mleczko zaczyna mieć sens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2012 Bogowie, czy wy to widziecie, ktoś tu zbezcześcił x-winga Jazda na mleczku ma jeszcze jedną zaletę, można jeździć na niskim ciśnieniu -> większa przyczepność i komfort. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 17 Stycznia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2012 Miskov , tu sama młodzież urzęduje. W czasach X-winga większosci jeszcze na świecie nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.