Skocz do zawartości

[9458g] Sintesi X-Wing by Mody


Mody

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

 

Siodełko b.estetyczne :thumbsup:

Fajnie że umyłeś rower, ale musisz jeszcze przetrzeć obiektyw . Dla mnie to AF poleciał na ławkę i rower słabo widać :teehee:

 

Czy rogi masz tak na stałe ustawione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siodełko b.estetyczne :thumbsup:

Fajnie że umyłeś rower, ale musisz jeszcze przetrzeć obiektyw . Dla mnie to AF poleciał na ławkę i rower słabo widać :teehee:

 

Czy rogi masz tak na stałe ustawione?

Dzięki, postaram się zrobić jakieś lepsze fotki.

 

Co do rogów, to są tak na stałe, a dlaczego pytasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...

Witam

 

Tak, jak wcześniej wspomniałem rowerek się nieco zmienił. Sezon zimowy, więc pomysłów trochę przeszło przez głowę, chociaż i tak nie jest jeszcze skończony, ale wrzucam już teraz, bo może pomożecie, doradzicie, co jeszcze by można zmienić, dodać, albo cokolwiek zrobić, żeby było lepiej :)

Mimo wszystko udało mi się odchudzić rower minimalnie, to dobrze, bo myślałem, że waga podskoczy.

 

Ogólnie co do zmian, to rama poszła do malowania proszkowego. Rama już swoje latka ma, ale mimo wszystko bardzo mi odpowiada, dlatego postanowiłem odświeżyć powlokę lakierniczą. Kolor na jaki padło, to czerwony. Dlaczego? Sam do końca nie wiem, ale myślę, że jak dojdą naklejki na które czekam, to będzie ok.

Do tego poszła i korba, żeby było pod kolor, takie jakieś moje wyobrażenie.

 

Co do reszty zmian, to zmieniłem śruby w korbie, hamulcach, przerzutkach na aluminiowe, zaciski kół na Dartmoor Bolt-On, podkładki dystansowe, zastąpiła jedna sztuka - czerwona. Oponki wskoczyły Schwalbe Rocket Ron.

 

Co do wspomnianych wyżej naklejek - będą jak oryginalne, niektóre tylko lekko zmodyfikowane i trochę zmieniona kolorystyka, tak żeby pasowało teraz do całości.

Korba też dostanie takie, jakie miała w oryginale.

 

Aktualna rozpiska:

 

Bar ends: (Rogi ) - Boplight - 58g

Brakes: (Hamulce) - Avid SD7 - 328g (po zmianie śrub na alu)

Brake Levers: (Klamki) Avid FR5 - 151g

Cables: (Pancerze i linki ) - Jagwire / no name - 130g (skrócone, bo niektóre odcinki były za długie)

Cassette: (Kaseta) - Shimano XT CSM737 11/28 8speed - 251g

Chain: (Lancuch) - Shimano XT HG93 - 270g

Crankset: (Korby) - Truvativ Stylo + suport - 919g (po malowaniu przytyła 13g)

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano LX - 123g (zmiana śrub na alu, co dało 3g)

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore XTR RD-M971 GS - 194g

Fork: (Widelec) - Manitou Skareb Elite - 1425g

Frame: (Rama) -Sintesi X-wing - 1616g (po malowaniu tutaj największa strata, bo aż 86g :( )

Grips: (Gripy) - Sachs gumowe - 44g (ciężkie, ale bardzo wygodne)

Gear Shifters: (Manetki) - Sram Attack 3x8 - 163g ( zmiana "gumek" samych gripów odpowiedzialnych za zmianę biegów)

Handlebar: (Kierownica) - DM Marathon 560mm - 128g

Headset: (Stery) - Dartmoor Curio - 83g

Pedals: (Pedaly) - Shimano PD M520 - 367g

Seat: (Siodlo) - Velo Carbon 1133U - 210g

Seatpost: (Sztyca) - Smica Pro Post 27,2 - 217g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Pro - 21g

Skewers: (Zaciski kol) - Dartmoor Bolt-On (czerwone) - 68g

Spacers: (Podkladki pod mostek) - Token 1szt/10mm - 6g

Stem: (Mostek) - Ritchey Logic 100mm - 140g

Tire (Front): (Opona przednia) - Schwalbe Rocket Ron - 440g

Tire (Rear): (Opona tylna) - Schwalbe Rocket Ron - 460g

Tubes: (Detki) - Maxxis Ultraweight - 128g i Rubena 129g = 253g

Wheel Front: (Kolo przednie) - Spinergy Spox M1 637g

Wheel Rear: (Kolo tylne) - Spinergy Spox M1 903g

Opaski - 16g

Koszyk na bidon: Specialized - 32g

Dodatki: Gumki Accenta na pancerze - 2g

Razem: 9653g

 

Jakieś sugestie?

Każda opinia się liczy :)

 

W najbliższym czasie chciałbym zmienić pedały, możliwe, że na jakieś ubijaki, dętki na maxxisa flyweight, może przerzutkę z przodu i ewentualnie zacisk sztycy.

 

Zdjęcie rewelacji nie robi, ale to tak na szybko, ponieważ rower nie jest skończony, jak już pisałem.

 

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

Edytowane przez Mody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pedałów szukam sobie na spokojnie, ładne, tanie i lekkie są CB EB MRX, ale z opinii czytam, że nie warto. Myślałem też nad Exustar E-PM25 i możliwe, że na nie padnie wybór, ewentualnie Egg Beater C, może jak się trafią okazyjnie to SL :) Chociaż skłaniam się raczej w stronę 2 płaszczyzn wpinania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

IMO pomysł z malowaniem korby nieco chybiony- troszku przerost formy nad treścią,ale Tobie ma się podobać.

Zamiast opaski na koła - taśma izolacyjna- efekt ten sam a do przodu jakieś 10-12 gramów.

W kwestii pedałów- brałeś pod uwagę LOOKi Quartz? Lekko, miło i wygodnie- a na pewno wygodniej niż system SPD i są trwalsze niż CB ( pomijam ,że nie niszczą butów jak CB).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tasma M3 juz jest na tych kolach,ale cosik ciezko mu wyszla,bo 2x8g. U mnie jedna warstwa na kole to 5g.

Ale czy efekt ten sam,to nie wiem;p WYdaje mi się,ze bez tasmy tez by hulało,bo taka taśma izolacyjna nie ochroni detki przed szprychą...

Ale sam mam taśmę izolacyjną i jeździ,ale czy bez taśmy tez by pojechalo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Pewnikiem by pojechało- musiałby mieć naprawdę długie szprychy. Swego czasu przez czasową zapaść mojej pamięci jeździłem bez opaski na tylnym kole- wyszło dopiero przy zmianie opon. Może by tak mleczkiem zalać te RoRo? Zawsze to zysk i większa odporność na przebicia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O mleczku właściwie nie myślałem, może to rozważę.

Co do looków, to myślałem o nich, ale rewelacyjnej wagi nie maja, ale tutaj też jakoś specjalnie różnicy co do CB nie ma, więc kto wie, może czerwone, bo bardzo mi się podobają :)

Fakt, w kołach są "opaski" z taśmy izolacyjnej

 

Ciekawy jestem efektu, jak będą naklejki, myślę, że sporo tutaj zyskam jeśli chodzi o wygląd.

Ogółem części mi odpowiadają, nawet ten nieszczęsny mostek, chociaż pewnie zostanie zmieniony. A co do zacisku, to może ktoś ma jakiś ładny, czerwony? ;)

 

BTW ile mniej-więcej waży mleczko na oba koła?

Edytowane przez Mody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

O ile waga zestawu na mleczku jest zbliżona do zestawu z dętkami superekstralajt , to odporność na przebicia jest zdecydowanie większa w przypadku tego pierwszego.

Faktem jest ,ze dla kogoś często zmieniającego opony zabawa w mleczarza mija się z celem- mając jednak dwa komplety kół przejście na mleczko zaczyna mieć sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...