Mody Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Bar ends: (Rogi ) - Boplight - 58g Brakes: (Hamulce) - Avid SD7 - 350g Brake Levers: (Klamkomanetki) - Alivio - 467g Cables: (Pancerze i linki ) - Accent Superme / no name - 135g Cassette: (Kaseta) - Shimono XT CSM737 11/28 8speed - 258g Chain: (Lancuch) - Shimano XTR - 272g Crankset: (Korby) - STX - 876g + suport RPM - 301g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano LX - 126g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore XT - 260g Fork: (Widelec) - Sztywniaczek no name - 1142g Frame: (Rama) -Sintesi X-wing - 1529g Grips: (Gripy) - no name(pianki) - 19g Handlebar: (Kierownica) - DM Marathon 560mm - 128g Headset: (Stery) - Dartmoor Curio - 83g Pedals: (Pedaly) - Shimano PD M520 - 367g Seat: (Siodlo) - Velo Carbon - 202g Seatpost: (Sztyca) - Smica Pro Post 27,2 - 217g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Pro - 21g Skewers: (Zaciski kol) - BBB - 68g Spacers: (Podkladki pod mostek) - KCNC - 15g Stem: (Mostek) - Ritchey Logic 100mm - 140g Tire (Front): (Opona przednia) - Irc Mythos XC 2 - 538g Tire (Rear): (Opona tylna) - Irc Mythos XC 2 - 536g Tubes: (Detki) - Maxxis Ultraweight - 252 Wheel Front: (Kolo przednie) - 844g -Hub: (Piasta) - Formlua -Rim: (Obrecz) - Mavic XM317 -Spokes: (Szprychy) - Sapim -Nipples: (Nyple) - no name Wheel Rear: (Kolo tylne) - 1056g -Hub: (Piasta) - Formula -Rim: (Obrecz) - Mavic XM317 -Spokes: (Szprychy) - Sapim cieniowane -Nipples: (Nyple) - no name -Koszyk na bidon: Giant - 38g Łączna waga roweru 10298g Ciążą koła i korba, mam nadzieję,że uda się to niedługo zmienić i na przodzie zagości jakiś sztuciec. Fotki: http://img207.images...ge=34706911.jpg http://img13.imagesh...ge=74995605.jpg Nie zdążyłem jeszcze założyć łańcucha i brakuje mi linki w przednim hamulcu, ale wszystko zostało wliczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ciastkorz Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Ładny Tylko odkładaj na jakiegoś forka i wymień sztywnego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skiba_TG Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 No rower bardzo ladny jest, juz Ci to gadalem wczoraj zreszta:P tylko szukaj amor jakis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Magic Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Bardzo fajnie Ci to wyszło! Z amorem będzie niezłe pomykadło Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Po zmianie korby, klamkomanetek, będzie jakieś 9,8kg. Potem SID i może uda się zmieścić <10kg. Bo lekki SID jest tylko trochę cięższy niż ten sztywny Koła jeszcze wypadałoby zmienić, ale wszystkiego od razu mieć nie można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 22 Lutego 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Ale macie parcie na amory, może maestro woli mieć sztywnego... Jak dla mnie na pierwszy strzał powinien iść ten drut do trzymania bidonu, tragedia Mody jak chcesz mogę zerknąć czy w okolicy nie mam czegoś fajnego z włókna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Byłbym wdzięczny. Najlepiej niedrogie Zapomniałem o tym napisać, ale koszyk też idzie na odstrzał. Jakby coś to daj znać i byłbym chętny na 2sztuki,ale jedna też może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Rowerek fajny. Jak nie przeszkadza Ci jazda na sztywnym widelcu to najpierw koła, korba i manetki do wymiany. Samymi korbami o manetkimi będzie <10kg. Jak spisują się oponki? Tubes: (Detki) - Maxxis Ultraweight - 252 Dętki to raczej Ultralight. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 No tak, po wymianie klamkomanetek zysk będzie jakieś 150g, na korbie 300g z małym hakiem, a na kołach około 350-400g. Na razie jazda na sztywnym mi się podoba, ale zobaczymy jak będzie z rękami po dłuższym okresie. Sorry za błąd w nazwie dętek, jakby ktoś z władz forum widział, to proszę o poprawienie nazwy. Oponki spisują się świetnie, z reszta na forum jest o nich temat i wszyscy je chwalą, to samo mogę powiedzieć i ja. Opory toczenia na asfalcie mniejsze niż myślałem, w terenie, jak wiadomo bomba. Jeszcze do tego dochodzi cena, za którą je kupiłem, to jest miód. Lekko używane od kolegi, mają jeszcze "włoski" za równowartość 2 Dębic Tygrysów Edit: Zakupiłem koszyk na bidon Specjalized 32g, tak więc waga spadła Bar ends: (Rogi ) - Boplight - 58g Brakes: (Hamulce) - Avid SD7 - 350g Brake Levers: (Klamkomanetki) - Alivio - 467g Cables: (Pancerze i linki ) - Accent Superme / no name - 135g Cassette: (Kaseta) - Shimono XT CSM737 11/28 8speed - 258g Chain: (Lancuch) - Shimano XTR - 272g Crankset: (Korby) - STX - 876g + suport RPM - 301g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano LX - 126g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore XT - 260g Fork: (Widelec) - Sztywniaczek no name - 1142g Frame: (Rama) -Sintesi X-wing - 1529g Grips: (Gripy) - no name(pianki) - 19g Handlebar: (Kierownica) - DM Marathon 560mm - 128g Headset: (Stery) - Dartmoor Curio - 83g Pedals: (Pedaly) - Shimano PD M520 - 367g Seat: (Siodlo) - Velo Carbon - 202g Seatpost: (Sztyca) - Smica Pro Post 27,2 - 217g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Pro - 21g Skewers: (Zaciski kol) - BBB - 68g Spacers: (Podkladki pod mostek) - KCNC - 15g Stem: (Mostek) - Ritchey Logic 100mm - 140g Tire (Front): (Opona przednia) - Irc Mythos XC 2 - 538g Tire (Rear): (Opona tylna) - Irc Mythos XC 2 - 536g Tubes: (Detki) - Maxxis Ultraweight - 252 Wheel Front: (Kolo przednie) - 844g -Hub: (Piasta) - Formlua -Rim: (Obrecz) - Mavic XM317 -Spokes: (Szprychy) - Sapim -Nipples: (Nyple) - no name Wheel Rear: (Kolo tylne) - 1056g -Hub: (Piasta) - Formula -Rim: (Obrecz) - Mavic XM317 -Spokes: (Szprychy) - Sapim cieniowane -Nipples: (Nyple) - no name -Koszyk na bidon: Specialized - 32g Razem: 10292g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 13 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 Witam Rowerek trochę schudł. Zmiana klamkomanetek na manetki Sram Attack 3x8 - 168g i klamki FR5 - 151g Specyfikacja: Bar ends: (Rogi ) - Boplight - 58g Brakes: (Hamulce) - Avid SD7 - 350g Brake Levers: (Klamki) Avid FR5 - 151g Cables: (Pancerze i linki ) - Accent Superme / no name - 135g Cassette: (Kaseta) - Shimono XT CSM737 11/28 8speed - 258g Chain: (Lancuch) - Shimano XTR - 272g Crankset: (Korby) - STX - 876g + suport RPM - 301g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano LX - 126g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore XT - 260g Fork: (Widelec) - Sztywniaczek no name - 1142g Frame: (Rama) -Sintesi X-wing - 1529g Grips: (Gripy) - no name(pianki) - 19g Gear Shifters: (Manetki) - Sram Attack 3x8 - 168g Handlebar: (Kierownica) - DM Marathon 560mm - 128g Headset: (Stery) - Dartmoor Curio - 83g Pedals: (Pedaly) - Shimano PD M520 - 367g Seat: (Siodlo) - Velo Carbon - 202g Seatpost: (Sztyca) - Smica Pro Post 27,2 - 217g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Pro - 21g Skewers: (Zaciski kol) - BBB - 68g Spacers: (Podkladki pod mostek) - KCNC - 15g Stem: (Mostek) - Ritchey Logic 100mm - 140g Tire (Front): (Opona przednia) - Irc Mythos XC 2 - 538g Tire (Rear): (Opona tylna) - Irc Mythos XC 2 - 536g Tubes: (Detki) - Maxxis Ultraweight - 252 Wheel Front: (Kolo przednie) - 844g -Hub: (Piasta) - Formlua -Rim: (Obrecz) - Mavic XM317 -Spokes: (Szprychy) - Sapim -Nipples: (Nyple) - no name Wheel Rear: (Kolo tylne) - 1056g -Hub: (Piasta) - Formula -Rim: (Obrecz) - Mavic XM317 -Spokes: (Szprychy) - Sapim cieniowane -Nipples: (Nyple) - no name -Koszyk na bidon: Specialized - 32g Suma: 10144g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 13 Marca 2009 Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 Ja widziałbym tutaj XTR M950 i starego Bomberka (czy też Sida) ale to tylko moje widzimisie Swoją drogą ramka ta jest dla mnie kultem i marzeniem, które raczej już się nie spełni Gratulacje za bardzo fajny rowerek A korbę na co chcesz wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 13 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 Tak, korba na do wymiany pójdzie, chociaż wiem, że XT który ją zastąpi będzie 300g lżejszy,ale nie przejedzie ze mną tyle co ta korba. Sid też jest w planach Aczkolwiek niekoniecznie stary. A na tył to jakiś XTR pewnie trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 1 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2011 Witam! Długo nie było mnie na forum, dlatego należy się przywitać, dlatego witam jeszcze raz Po dłuższym okresie nieobecności i braku aktywności rowerowej znów wracam. Niedługo przedstawię kilka zmian w rowerze jak i dołączę kilka fotek, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 (edytowane) Witam! Kilka zmian w rowerze: - wymiana sztywnego widelca na amortyzator Manitou Skareb Elite 1425g - wymiana korby, kasety, łańcucha, przerzutki tylnej - wymiana pancerzy na Jagwire - wymiana tylnej dętki Specyfikacja: Bar ends: (Rogi ) - Boplight - 58g Brakes: (Hamulce) - Avid SD7 - 350g Brake Levers: (Klamki) Avid FR5 - 151g Cables: (Pancerze i linki ) - Jagwire / no name - 135g Cassette: (Kaseta) - Shimono XT CSM737 11/28 8speed - 253g Chain: (Lancuch) - Shimano XT HG93 - 270g Crankset: (Korby) - Truvativ Stylo + suport - 906g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano LX - 126g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore XTR RD-M971 GS - 194g Fork: (Widelec) - Manitou Skareb Elite - 1425g Frame: (Rama) -Sintesi X-wing - 1529g Grips: (Gripy) - no name(pianki) - 19g Gear Shifters: (Manetki) - Sram Attack 3x8 - 168g Handlebar: (Kierownica) - DM Marathon 560mm - 128g Headset: (Stery) - Dartmoor Curio - 83g Pedals: (Pedaly) - Shimano PD M520 - 367g Seat: (Siodlo) - Velo Carbon - 202g Seatpost: (Sztyca) - Smica Pro Post 27,2 - 217g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Pro - 21g Skewers: (Zaciski kol) - BBB - 68g Spacers: (Podkladki pod mostek) - KCNC 1szt - 5g Stem: (Mostek) - Ritchey Logic 100mm - 140g Tire (Front): (Opona przednia) - Irc Mythos XC 2 - 538g Tire (Rear): (Opona tylna) - Irc Mythos XC 2 - schudła po kilku tyś km 505g Tubes: (Detki) - Maxxis Ultraweight - 128g i Rubena 129g = 253g Wheel Front: (Kolo przednie) - 844g -Hub: (Piasta) - Formlua -Rim: (Obrecz) - Mavic XM317 -Spokes: (Szprychy) - Sapim -Nipples: (Nyple) - no name Wheel Rear: (Kolo tylne) - 1056g -Hub: (Piasta) - Formula -Rim: (Obrecz) - Mavic XM317 -Spokes: (Szprychy) - Sapim cieniowane -Nipples: (Nyple) - no name -Koszyk na bidon: Specialized - 32g Suma: 10043g Zdjęcia wkrótce Proszę administratorów o zmianę wagi w temacie Edytowane 5 Maja 2011 przez Mody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 5 Maja 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 Wedle życzenia. Mostek i pedały wołają o wymianę. No i koła.... Aha- brak zdjęć jest poważnym błędem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2011 Koła jak najbardziej do wymiany,ale jeszcze nie teraz. Jeździ się dobrze, zadowolony z nich jestem, jedynie nie z ich wagi Mostek już niedługo zostanie zmieniony na coś innego, jeszcze nie wiem co. Co z pedałami,to się zobaczy jeszcze. Dwa zdjęcia na szybko: http://imageshack.us/photo/my-images/218/sintesi1.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/651/sintesi2.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 13 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2011 Szykują się zmiany. Na odstrzał poszły koła, czekam na przesyłkę, potem wrzucę w całości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 Witam! Jak mówiłem na odstrzał poszły koła. Obecne w rozpisce zamieniły Spinergy Spox M1 zysk wagowy 340g. W starej rozpisce zapomniałem jeszcze o opaskach czyli plus 16g. Po wymianie dwóch koronek kasety, również i ona schudła o 2g Specyfikacja: Bar ends: (Rogi ) - Boplight - 58g Brakes: (Hamulce) - Avid SD7 - 350g Brake Levers: (Klamki) Avid FR5 - 151g Cables: (Pancerze i linki ) - Jagwire / no name - 135g Cassette: (Kaseta) - Shimono XT CSM737 11/28 8speed - 251g Chain: (Lancuch) - Shimano XT HG93 - 270g Crankset: (Korby) - Truvativ Stylo + suport - 906g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano LX - 126g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore XTR RD-M971 GS - 194g Fork: (Widelec) - Manitou Skareb Elite - 1425g Frame: (Rama) -Sintesi X-wing - 1529g Grips: (Gripy) - no name(pianki) - 19g Gear Shifters: (Manetki) - Sram Attack 3x8 - 168g Handlebar: (Kierownica) - DM Marathon 560mm - 128g Headset: (Stery) - Dartmoor Curio - 83g Pedals: (Pedaly) - Shimano PD M520 - 367g Seat: (Siodlo) - Velo Carbon - 202g Seatpost: (Sztyca) - Smica Pro Post 27,2 - 217g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Pro - 21g Skewers: (Zaciski kol) - BBB - 68g Spacers: (Podkladki pod mostek) - KCNC 1szt - 5g Stem: (Mostek) - Ritchey Logic 100mm - 140g Tire (Front): (Opona przednia) - Irc Mythos XC 2 - 538g Tire (Rear): (Opona tylna) - Irc Mythos XC 2 - schudła po kilku tyś km 505g Tubes: (Detki) - Maxxis Ultraweight - 128g i Rubena 129g = 253g Wheel Front: (Kolo przednie) - Spinergy Spox M1 637g Wheel Rear: (Kolo tylne) - Spinergy Spox M1 923g Opaski - 16g Koszyk na bidon: Specialized - 32g Suma: 9717g Fotki: http://imageshack.us/photo/my-images/202/rower1d.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/707/rower2j.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rauf Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 I zaczyna to ładnie wyglądać. Jak to się mówi, sprzęt ma potencjał Jak różnica w napędzaniu po zmianie kółek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 Różnica ogromna, pod górki teraz się wtacza aż miło Ogólnie na kółkach dzisiaj zrobiłem jakieś 45km, ale jestem zadowolony, ładnie tłumią, toczą się leciutko, do tego teraz moc przy przyspieszaniu jest wyczuwalnie większa, ale to wiadomo nie od dziś Jeszcze w najbliższym czasie można by zmienić pedały, to znów jakieś 100g w dół i mostek, to 40g. Oponek zmieniać nie chce, bo swoje ważą, ale są świetne jak dla mnie, czy na asfalcie, czy w terenie. Jedynie dętki by można jeszcze na flyweighty zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rauf Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 Zgadza się, sporo ludzi zostawia kółka na koniec (budżet), a warto w sumie od tego zacząć. Mało zmian daje tak pozytywny feedback w czasie jazdy. A dziubać wagę to można do...wiadomo, że długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 Dokładnie Wcześniej nie pozwalał mi budżet na zakup kół,ale teraz się trafiły, to kupiłem. Koła wg mnie nietuzinkowe, mało popularne, do tego lekkie. Co do zrzucania wagi, to już mi się nie spieszy jakoś mocno. W sumie niewielkim nakładem mógłbym zejść do tych 9kg, ale to kosztem opon głównie, a tego nie chcę, jak już napisałem wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 (edytowane) Witam Gripy zastąpiła owijka, waga 4g - zysk 15g W tylnym kole wymieniłem bębenek, bo tamten się rozpadł, zastąpiłem go XTRem, waga spadła o 20g. Stare siodełko Velo, po pęknięciu zastąpiłem nowym, rownież Velo Carbon, tyle, że model 1133U - tutaj straciłem 8g Czyli zgrubło Specyfikacja: Specyfikacja: Bar ends: (Rogi ) - Boplight - 58g Brakes: (Hamulce) - Avid SD7 - 350g Brake Levers: (Klamki) Avid FR5 - 151g Cables: (Pancerze i linki ) - Jagwire / no name - 135g Cassette: (Kaseta) - Shimono XT CSM737 11/28 8speed - 251g Chain: (Lancuch) - Shimano XT HG93 - 270g Crankset: (Korby) - Truvativ Stylo + suport - 906g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano LX - 126g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore XTR RD-M971 GS - 194g Fork: (Widelec) - Manitou Skareb Elite - 1425g Frame: (Rama) -Sintesi X-wing - 1529g Grips: (Gripy) - Owijka Bikeribbon - 4g Gear Shifters: (Manetki) - Sram Attack 3x8 - 168g Handlebar: (Kierownica) - DM Marathon 560mm - 128g Headset: (Stery) - Dartmoor Curio - 83g Pedals: (Pedaly) - Shimano PD M520 - 367g Seat: (Siodlo) - Velo Carbon 1133U - 210g Seatpost: (Sztyca) - Smica Pro Post 27,2 - 217g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Pro - 21g Skewers: (Zaciski kol) - BBB - 68g Spacers: (Podkladki pod mostek) - KCNC 1szt - 5g Stem: (Mostek) - Ritchey Logic 100mm - 140g Tire (Front): (Opona przednia) - Irc Mythos XC 2 - 538g Tire (Rear): (Opona tylna) - Irc Mythos XC 2 - schudła po kilku tyś km 505g Tubes: (Detki) - Maxxis Ultraweight - 128g i Rubena 129g = 253g Wheel Front: (Kolo przednie) - Spinergy Spox M1 637g Wheel Rear: (Kolo tylne) - Spinergy Spox M1 903g (po zmianie bębenka) Opaski - 16g Koszyk na bidon: Specialized - 32g Suma: 9690g Edytowane 2 Czerwca 2011 przez Mody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szym3k Napisano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 Możesz napisać coś więcej o siodełku, i jeśli można jakieś dokładne foto całości i siodełka :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 Siodełko jak dla mnie bardzo wygodne, idealnie współgra z moimi czterema literami. Dlatego też kupiłem znów to samo siodło, tylko,ze zdecydowałem się na dziurę tym razem, dziś dopiero pierwsza jazda,ale różnica jest minimalna w stosunku do starego. Poprzednie pękło w trochę niefartowny sposób i trochę przez przypadek. Ale swoje przeszło. Nie jeździłem na wielu siodłach, bo to przypasowało mi niemal od razu, przede wszystkim komfortem i ceną. Nowe 109zł. Co do całości zdjęć, to jutro wrzucę, jak trochę umyję rowerek, bo teraz wstyd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.