Skocz do zawartości

[Rower] Salamander, Magic czy może Magnus?

onion

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Poszukuje dobrego roweru (na lata) do jazdy rekreacyjnej na drogach polnych, leśnych i asfaltowych, obecnie na oku mam:

Kelly's Magnus - ok. 2 600 zł

Kelly's Magic - ok. 2 300 zł

Kelly's Salamander - ok. 1900 zł

Rocznik 2009.

Różnica jest duża bo około 700 zł. Jestem zielony w temacie dlatego pytam was, speców. Co doradzicie? Dlaczego warto lub nie warto dopłacać do Magnusa? A może coś podobnego tylko innej firmy?

Poszukuje roweru ładnego, delikatnego, o prostej kolorystyce, no i przede wszystkim wytrzymałego.

PS

Do adminów, jeżeli coś jest nie tak z tematem to proszę na PW informację, bo zniechęcacie do jakiejkolwiek aktywności na tym forum usuwając (bez ostrzeżenia) temat.

Napisano

Nie bierz z 2009 roku kellysów, bo się nie opłaca. Jak już to szukaj roczników 2008, takiego magnusa masz wtedy za 1,6k a magica za nieco ponad 1,7k. Co do kasowania tematów, to mi też już 2 skasowali bez podania przyczyny- polecam przesiadkę na inne forum ;)

Napisano

czesc,

jak chcesz ladny rower to magnus powala, reszta z nich jest przecietna jesli chodzi o wyglad (czytaj: ladniejsze niz rowery innych marek :P) chociaz wyglad to kwestia osobistych upodobań.... ;)

osprzet na podobnym poziomie - jesli chodzi o jakosc pracy, szczegolnie ze bedzie uzywany do jazdy rekreacyjnej..... magnus jest na tarczach, zalezy jak czesto i w jakich warunkach bedziesz jezdzil - bloto, snieg itp to lepsze pewnie beda hamulce tarczowe. kolejna kwestia to amortyzacja, gila jest hmm - amorkiem na złom :) no moze troche przesadzilem, kazdy amorek jest bezpieczniejszy niz sztywniak, oczywiscie w jezdzie rekreacyjnej - zdecydowanie lepszy jest XCR z magica i magnusa.