Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam wszystkie alu od Sime'go :D Jeszcze będą pewnie ti do hamulców i sztycy, i w ten sposób nie będę miał w rowerze ani jednej stalowej śruby :thumbsup: Bo do tarcz już mam, po bardzo okazyjnej cenie. Względem stalowych formuli -8g na każdej tarczy.

 

Pytanie do doświadczonych light-bikerów: jest możliwość znalezienia gdziekolwiek zestawu do skracania pancerzy z aluminium? Chodzi mi o oliwkę, kątową końcówkę i nakrętkę...

 

A jaka opinia o "budżetowym" zestawie kół z postu wyżej?

Napisano

Bedziesz potrzebowal czegos takiego:

 

http://www.bike-center.pl/index.php?p2799,formula-zestaw-do-skracania-przewodu-hamulcowego

 

A tak naprawde to potrzebujesz min nowe oliwki.

Banjo chyba nie potrzebujesz, nakretke mozesz uzyc ta ktora masz teraz, chyba ze jest ‘zajechana’, insert wchodzacy do przewodu przy odrobinie gimnastyki mozna uzyc stary.

 

Oliwki wygladaja na takie same jak w np, r1. Watpie ze mozna je kupic oddzielnie, avidowe sa identyczne jak w r1.

 

Popytaj w serwisach.

Napisano

Najtaniej widziałem zestaw alligatora, ale jest dramatycznie ciężki. Kumpel skracał przewody i po tym zabiegu hamulce były 19g cięższe ;)

 

Tego chciałbym uniknąć.

 

BTW smud jarzmo zamówione, dziś rozbierałem na części pierwsze manetki x0, ale nie bardzo widzę sens robienia powiedzmy 3 dziur w plastiku... One mają po prostu za grube ścianki xD

Napisano

HA! Wiem, co jeszcze :) Odkąd go zobaczyłem, jestem przekonany. Nowy fox 2010 fit rlc, o wadze ~1420g ;)

Teraz pozostaje znaleźć okazję ^^

Napisano

Nie, zanim włożę taki widelec, to zmieniłbym ramę na karbonowe ht ;p Poza tym kocham kulturę pracy foxów.

 

Trochę mi chodzi po głowie, żeby Sante zostawić na najtrudniejsze wyścigi G.Golonki i ogólnie jazdę po górach, a na xc i inne złożyć coś "extralight" :icon_mrgreen: Może kiedyś...

Ale im bardziej się w to zagłębiam, tym wyraźniej widzę, jaka to studnia bez dna ^^

Napisano

Przyszedł srebrny thomson elite, w wersji 30,9 x 320mm (cięty) waży 216g. Z tego jarzmo waży 51g, śruby 21g.

Na zamówionym już zestawie od smuda poleci 28-30g, na śrubach 11g.

 

Wersja finalna będzie ważyć ~175g. Dużo...

 

...ale dopóki nie trafię okazyjnej ceny na srebrnego masterpiece'a, to nie wywalę 500zł za 20g zysku :]

 

Myślę jeszcze nad damperem, fox rp23 waży 286g dla 200mm... Tu by się nawet 100g dało urwać...

Napisano

moja sztuka rp wazy mniej - rocznik 2007. ciekawe dlaczego? moj ma krotszy skok tloka - moze to jest powod.

myslisz o dt xr carbon? :) heh mam chyba ta sama wizje co ty, jednak sie waham....

Napisano

Też nie jestem w stu procentach przekonany, bo praca dwóch foxów jest bardzo zgrana i przyjemna. Niemnie oba nieco klocowate :) Mój rp23: rocznik 2008.

 

Z jednej strony platforma w VPP jest moim zdaniem zupełnie niepotrzebna, natomiast chętnie widziałbym tam blokadę.

Z drugiej - to nie jest projekt ze 100% parciem na masę, cudów i tak nie będzie, a nie chciałbym zepsuć jego przeuroczych własności jezdnych ^^

Napisano

Przyszły hamulce, oponki roro i ff (papiery ;P), koronki 2x9 42t, 28t ta specialites, łańcuchy na nowy sezon...

 

Chwilowo suma: 9745g.

 

Rozpiska będzie jak przyjdzie tuning set do thomsona i śruby ti do hamulców. Jeszcze przewody skrócić i projekt na sezon 2010 będzie zamknięty.

Napisano

Posłuchałem mamy...

Mówiła zawsze: "Synku, jak hamulce, to jeno formuła".

 

Celem moim jest, by na ciężkie maratony z tylną oponą tubeless ready waga była dalej <10kg. Więc na takich musi zejść gdzieś do 9,6.

Napisano (edytowane)

r1 ?

 

tubeless ready masz pythona?

 

Ja jestem strasznie zniesmaczony wagą, moje ważą 580 szt.

 

Niezła selekcja:)

Edytowane przez Mendoza
Napisano (edytowane)

R1 :icon_wink:

 

Tubeless ready jeszcze nie mam. Szukam okazji od 2 mcy i jakoś do opon akurat nie mam szczęścia... Waham się między pythonem, a mezcalem, albo saguaro (tubeless-ready/tnt). Przód, jak się roro sprawdzi, może zostanie na dłużej.

 

Mam chwilę zadumy, da się coś tu jeszcze sensownie ruszyć, bez zmiany kół,ramy, amora?

Edytowane przez Dornif
Napisano

Są lżejsze gripshifty (nie mówię o samoróbach) w systemie ESP od x0?

Siodło wezmę chyba slr tt, tune mi się wybitnie nie podobają, a wiem, że selle italia są dla mnie b. wygodne.

Kupię drugi zacisk na śrubę, na wyścigach i tak nie spuszczam sztycy ;)

hm...

Napisano

Są stare 7.0/9.0 robione na licencji Sachcsa, około 150g ale w porównaniu do nowszych konstrukcji (nowsze mają wyświetlacz pod szybką) marnie pracują ;) A i te nowsze wersje (ale jeszcze stare odznaczenia 5.0/7.0/9.0) w wersji halfpipe, przycięte do normalnej długości ważą koło 155g.

 

Potem lżej to już Sachsy ~130g albo Microshift Nobu takie jak Chris ma, ale w obu wypadkach musiałbyś przesiąść się na sh*tmano.

 

 

Siodło zobacz: http://www.saevid.com/index_en.htm kształt SLR'a, waga 80g, cena 110ojro :(

Napisano

Moje gripy x0 ważą 167g. Zamiast je zmieniać dla 10g spróbuję je może trochę "wybebeszyć".

 

A siodła ładne, szczególnie te "cuśtomowo" malowane, niektóre są wyjątkowo apetyczne ;]

Napisano (edytowane)

Adapter (is-pm R) - formula - 21g

Bar ends (rogi ) - PRO + ingerencja ;P - 47g

Brakes (Front&Rear)): (Hamulec przedni i tylny) - Formula R1 - 351g + screws 36g

Cassette: (Kaseta) - XTR07, 11-34 – 231g

Chain: (Lancuch) - connex - 252g

Crankset: (Korby) – truvativ noir, 42t,28t ta specialites, alu śruby – 756g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - XT750 – 119g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) – X0 '06, kółka kcnc – 197g

Disks (Tarcze): Hope floating 160mm + ti - 179g

Fork: (Widelec) – Fox F100RLC – 1522g

Frame: (Rama) – Santa Cruz Blur XC 2008 17,5” ano – 2260g

Grips: (Gripy) - Author cut + korki – 18g

Handlebar: (Kierownica) – pro mtb carbon 106g

Headset: (Stery) - chris king red - 95g

 

Misc option ( inne ) - podkładki 10mm + 5mm carbon, uszczelniacz – 63g

Pedals: (Pedaly) - Exustar ti - 213g

Seat: (Siodlo) - Selle Italia slr xp - 177g

Seatpost: (Sztyca) – thomson elite 30,9 x 320mm, smud kit - 185g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) – kcnc – 22g

Shifters + Cables: (Manetki i pancerze) - Sram X0 + Alligator – 239g

Skewers: (Zaciski kol) – kcnc ti – 45g

Stem: (Mostek) – Syntace F99 120mm – 109g

Tire (Front): (Opona przednia) - Schwalbe RoRo 2.1" - 417g

Tire (Rear): (Opona tylna) - Schwalbe FF 2.0" - 305g

Wheel Front: (Kolo przednie) – Mavic Crossmax SL 770g

Wheel Rear: (Kolo tylne) - -||- 915g

 

Suma: 9650g

 

W drodze ti śruby do zacisków ham. oraz alu do młynka. Oraz - ku mojemu wielkiemu zdziwieniu - zorientowałem się, że te w mostku wcale ti nie są... Więc tu też ~10g poleci, jak przyjdą śruby. Jeszcze fd dura ace, nowe siodło i może coś z manetkami. Cel - 9.5 na papierowych oponkach ;]

 

PS. Gwoli ścisłości, dlaczego x0 zmieniło wagę - kupiłem nowe, stare miało pogięty wózek.

Edytowane przez Dornif
Napisano

Dopiero teraz zauwazylem, skad wy te mostki bierzecie....?

 

Jak 109g ze stalowymi to ti sruby dadza jakies 102g, moj 105mm 101g, kolegi powyzej tez jakis anemiczny....

 

Zacisk sztycy troche przyciezkawy.

Tarcze to Mini Pro?

R1 na kuracje odchudzajaca, jakie masz do nich klamki?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...