Lynks Napisano 16 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Witam, od jakiegoś czau noszę się z zamiarem zakupu nowego roweru. Mój wybór padł na tego Focusa. Cz ten sprzęt jest wart swojej ceny czy może lepiej poszukać czegoś innego i jeśli tak to czego? Generalnie interesuje mnie rower, na którym w komfortowych warunkach można pokonywać dłuższe trasy(raczej poza asfaltem), jak i poszaleć trochę na hopkach. Pozdrawiam Lynks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 17 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2009 Pełno jest tematów o rowerach do 2000, ten akurt na żadne hopki sią nie nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynks Napisano 19 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 No może z tymi hopkami to troszkę przesadziłem ale z drugiej strony nie chcę zsiadać z roweru przy każdym krawężniku czy większej muldzie Generalnie czytałem większość tematów o rowerach za ok. 2tys. i większości polecacie Kross'a, który to jednak nie do końca mi odpowiada (na A6 czuję się jakoś dziwnie wyciągnięty). Ten Focus bardzo mi się podoba i jestem skłonny go nabyć jednak martwi mnie to, że jest to model z 2007 roku i może być z nim coś nie tak skoro zalega tyle czasu w magazynach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawliszak Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 Ten Focus ma strasznie sh*towaty osprzęt za taką kasę. Jak nie A6 to zobacz Rockridera 8.1, Unibika Flite, czy Kellysa Madmana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikan Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 Jeżdżę na Revolutionie bez tarczowych hampli od 2500km. Kupując ten rower licz się z tym, że opony zmienisz po ok 400km, te dołączone, tajemniczej firmy "Black Comp" są naprawdę do niczego, lubią pękać. Niską cenę tego roweru (w wersji z V'kami) tłumaczy jakość "dupereli" takich jak pancerze, linki, które nadają się do wymiany wraz z oponami. O dziwo jeszcze nie miałem problemu z piastami Jeśli nie masz kasy na coś firmowego, a chcesz rower od zaraz to polecam. Ja sukcesywnie upgreaduje swojego Focusa i mogę powiedzieć, że da się zrobić z niego dobra maszynkę nawet do "cięższych" zastosowań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 jezeli umiesz pokonywac przeszkody i twoja waga nie jest 3cyfrowa, to i na trekingu da sie robic krawezniki i muldy...wg mnie ten rower jest tragiczny pod kazdym wzgledem, a jesli przykladowa a6 byla za dluga, to co za problem kupic krotszy mostek, ktory dodatkowo poprawi kontrole nad rowerem i nada mu charakter bardziej hopkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rastatajm Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 nabial ma rację, różnica w długości mostków w tych rowerach jest zdecydowana - w Focusie ma on max 50mm a w Krossie A6 jakieś 100mm, wymiana rozwiązała by twój problem i rower miałbyś dużo lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.