Qba66 Napisano 16 Lutego 2009 Napisano 16 Lutego 2009 Witam Was Forumowiczów. Od jakiegoś czasu po głowie chodzi mi wymiana kół. Aktualny set to piasty XT (model 07) do tego jakieś srebrne szprychy niewiadomej produkcji oraz obręcze rigida taurus 2000. Waga to ok 1000g przód i 1150 tył. Chciałbym zejść z masy, uzyskać lepsze "toczenie" i usztywnić koła. Moja waga to 85kg, do tego full o wadze 13kg. Styl jazdy- coś z pogranicza XC i AM. Wymagam - trwałości, niższej masy i sztywności. Co do ceny to nie chce się wypowiadać bo po prostu nie wiem. Chciałbym to wszystko uzyskać jak najniższym kosztem. Aktualnie na uwadze mam następujące części: Piasta tył : NS Coaster PRO http://www.allegro.pl/item546066313_wyprze...oaster_pro.html innych pomysłów na razie brak Piasta przód: tutaj jeśli ten NS okazałby się dobrą piastą szukałbym czegoś równie czerwonego Szprychy pewnie dt revolution obręcze: moje typy to Mavic XC717 lub X317 ewentualnie sun rims equalizer 23 http://allegro.pl/item547163745_nowa_obrec...owosc_2008.html Czy ktoś może cos doradzić w sprawie piast? Czy ten NS jest wart swojej ceny? Co z obręczami? czy warto płacić prawie 200zł/szt. w przypadku Maviców XC717 czy może te equalizery 23 będą równie dobre? Pozdraiwiam! Na przód wyczaiłem taką piastę w rozsądnej wadze, na maszynówkach, w ładnym czerwonym kolorze i w przyzwoitej cenie http://www.velo.com.pl/www/produkt.php?m=3...p=%&id=1759 Jest jeden temat o tej pieście ale raczej brak konkretnych opinii.
tobo Napisano 16 Lutego 2009 Napisano 16 Lutego 2009 ja czerwonych ns'ow nie polecam. historię tylnego opisalem w dziale testy (wiem że nadal jezdzi ale wg mnie nie świadczy to co sie z nim dzieje - dobrze o produkcie) przednia to niby korpus dwa łożyska i oś ale chyba jestem jednym z nielicznych którzy potrafią popsuć przednią piastę NA SZTYWNĄ oś w mojej po niezbyt intensywnych wiosennych jazdach jedno łozysko zespawało się z osią amorka niszcząc ją i utrudniając demontaż sztywnej osi. może to drobiazg ale też i jedyna sytuacja gdy przednia piasta mnie zawiodła. natomiast tylna ns starszy model była bardzo dobra - nabył ją forumowicz ale bardzo żałowałem że ją sprzedałem....
Qba66 Napisano 16 Lutego 2009 Autor Napisano 16 Lutego 2009 Czyli, że odpuścić sobie piasty NS'a i tego dartmoora? Co w takim bądź razie możesz mi Tobo polecić w cenie do 200zł/sztukę bądź 400zł/komplet co pozwoli zrzucić na masie w stosunku do XTków i jednocześnie zapewni długą i bezproblemową pracę?
tobo Napisano 16 Lutego 2009 Napisano 16 Lutego 2009 odkrywczy nie będe http://www.allegro.pl/item555891777_piasta...a_promocja.html http://www.allegro.pl/item552216361_nowa_d...centerlock.html druga propozycja jest pod centerloka ale za to w fajnej cenie - mżna dorzucić adapter. co do przednich piast to ich wybór nie jest zbyt istotny - bo są praktycznie bezawaryjne, więc jaką byś nie wybrał to powinna się spisywać bez zarzutu. może po prostu miałem pecha z czerwonymi ns'ami. marcin goluch miał jakieś lekkie novateki - zapytaj jego o model.
Qba66 Napisano 17 Lutego 2009 Autor Napisano 17 Lutego 2009 No te onyx'y całkiem ok, tylko jak wygląda ich waga? w necie ciężko znaleźć jednoznaczną odp. A jak się mają do siebie te dwie obręcze, które podałem w pierwszym poście? Warto dopłacać do prawie dwukrotnie droższego mavica?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.