Kamill Napisano 13 Lutego 2009 Napisano 13 Lutego 2009 Powitać Siedzę od dłuższego czasu w modelowaniu 3d i jako że mój aktualny projekt związany jest z tematyką rowerową, pomyślałem że dam tu swoje prace - a nuż widelec się spodoba... Hamulec to Avid BB5, który sam posiadam, a kółko to Mavic Crossride, które to planuję posiadać hi-res Mam więcej renderów, ale nie będę na razie pokazywał, bo może akurat się Wam nie spodoba pozdrawiam
Wax Napisano 13 Lutego 2009 Napisano 13 Lutego 2009 Świetne ! Nie znam się za zbytnio na grafice, na modelowaniu tym bardziej, ale podoba mi się ! Nie wiem tylko czy to perspektywa, czy moje oko już dzisiaj ma dość ale tarcza jest jakby nie naturalnie za bardzo po lewej stronie... Kolorki na to nałożyć i jak "ta lala". Ramy też robisz ? Wstawiaj resztę !!!
Skiba_TG Napisano 13 Lutego 2009 Napisano 13 Lutego 2009 Dokladnie tak jak Wax napisal to jest poprostu swietne Dawaj reszte prac
Kamill Napisano 13 Lutego 2009 Autor Napisano 13 Lutego 2009 Wax, dzięki! Być może to perspektywa, najlepiej sam oceń po poniższych renderach Szczerze mówiąc pierwszy raz robię coś związanego z rowerem, do tej pory robiłem głównie samochody i wizualizacje... Ramę zrobię, a przynajmniej jej część, jeszcze nie mam konkretnego pomysłu na scenkę. Planuję zrobić jeszcze oponkę (pewnie Schwalbe Nobby Nic jeśli nic mi się nie odmieni) i amortyzator (pewnie Marzocchi MX Pro), co dalej - zobaczymy Skiba_TG, dzięki również Tutaj reszta renderów: hi-res hi-res hi-res hi-res Gdzieniegdzie widać błędy od eksportu modelu, ale w finalnej wersji będzie to usunięte. Felga to tylko zarys na razie.
olek123 Napisano 13 Lutego 2009 Napisano 13 Lutego 2009 Super Ci to wyszlo, jakim to robisz programem?