Bula Napisano 13 Lutego 2009 Napisano 13 Lutego 2009 Cóż można napisać... tak jak w starszych/innych modelach xtr i xt, żadnych wad, zmiana biegów płynna, można wymienić najmniejsze najszybciej zużywające się koronki. Nie zauważyłem żadnej różnicy w szybkości zużywania się tytanowych koronek w porównaniu do stali. Ciągle zastanawiam się nad jakąś lżejszą kasetą ale większość z nich ma dużo nieprzychylnych opinii, chociaż pewnie i tak w końcu coś kupię. Chyba że shimano w końcu (specjalnie dla mnie:) zrobi wersję 11-28 albo chociaż 11-30 xtr'a
Pulse Napisano 5 Marca 2009 Napisano 5 Marca 2009 zalezy od wielu czynnikow, czy jezdzisz silowo czy z wysoka kadencja, czy dbasz o lancuch smarujesz, regularnie czyscisz naped etc etc. Ja mam na XT 6.5tys km i nie widac specjalnie zuzycia.
mgsm15 Napisano 24 Kwietnia 2009 Napisano 24 Kwietnia 2009 wiesz nie możesz patrzeć ile zrobisz na kasecie km. bo to zależy od wielu rzeczy 1 najważniejsza rzecz to jak jeździsz możesz zrobić 1000km i 10000km więc nie sugeruj się ile zrobisz km na kasecie ale myślę ze 8000km to na luzie zrobisz przy normalnej jeździe ale wydaje mi się że xt by ci wystarczy sam mam xt i jest spoko...
TocaS Napisano 19 Sierpnia 2009 Napisano 19 Sierpnia 2009 Zastanawiałem się nad tą kasetą. Czy jest dużo lepsza od XTka ?? Czy głównie chodzi tu o wagę ??
Mod Team Lookas 46 Napisano 21 Sierpnia 2009 Mod Team Napisano 21 Sierpnia 2009 ~40g xtr ok 220g xt ok 265g
TocaS Napisano 5 Września 2009 Napisano 5 Września 2009 ~40g xtr ok 220g xt ok 265g ...a co z żywotnością ?
tobo Napisano 5 Września 2009 Napisano 5 Września 2009 co z zywotnoscia? tylko najwieksze koronki (ktore nie liczą sie w tescie zywotnosci) wykonane są z tytanu - dla redukcji wagi. pozostale są stalowe, ich powierzchnia pokryta jest innym rozajem powloki. kaseta zmontowana jest na pająku tak jak xt. zycia kaseta ta nie ma dluzszego niz nizsze modele z grup 9cio biegowych.
TocaS Napisano 5 Września 2009 Napisano 5 Września 2009 Jednym słowem kaseta dla maniaków wagi, lepiej kupić XT.
Gość R3surrection Napisano 6 Września 2009 Napisano 6 Września 2009 albo slx 11-28 wyszła bez nakrętki 218gram
Artro Napisano 7 Września 2009 Napisano 7 Września 2009 (edytowane) A jak jest z alu bebenkami? SLX 11-28 faktycznie jest bardzo lekki ale ma mniej koronek na pajaku :/ Bardzo ma to wplyw na niszczenie bebenka? XT i XTR maja tyle samo koronek na pajaku? Edytowane 7 Września 2009 przez Artro
Gość R3surrection Napisano 8 Września 2009 Napisano 8 Września 2009 xt ma 5. szczerze nie ma to ogromnego wpływu chyba że masz bębenek z masła slx ma chyba 3 wiadomo sztywność takaś tam znacznie większa ale ja po przesiadce z xt na slx różnic nie odczułem.
bartoszmtb Napisano 3 Grudnia 2009 Napisano 3 Grudnia 2009 dokładnie xt-xtr 40g roznicy:) a róznica w cenie to okolo 300zł wiec lepiej kupic xt i 3 razy w sezonie wymienic nic xtr i nie wymieniac... xt wytrzyma około 5 tys km xtr około 6 tys ale w xtr mozna wymienic same koronki 4 i 5 ale cena samych koronek to ponad 250zł...
ulvgar Napisano 3 Grudnia 2009 Napisano 3 Grudnia 2009 To już nie lepiej kupić Ultegrę 12-27? 5 koronek na pająku, lżejsza (ale też droższa) od SLX'a. Teraz mam 12-25, ale po zajechaniu zmienię na 12-27, wolę mieć 2 ząbki w zapasie a i tak prawie wszystko da się na tym podjechać.
mati199 Napisano 3 Grudnia 2009 Napisano 3 Grudnia 2009 Bez. Z nakrętką 230 gram. Ale należy pamiętać, że nakrętka jest stalowa
Rekomendowane odpowiedzi