artwar Napisano 9 Lutego 2009 Napisano 9 Lutego 2009 Po półtora roku użytkowania Unibike Vipera zauważyłem pęknięcia ramy w dwóch miejscach. Jedno z nich: Drugie na spawie przy główce ramy. Niestety gwarancja nie została uznana zarówno przez sprzedawcę w lokalnym sklepie, jak i bezpośrednio u Unibike'a. Powodem jest to że sporo części wymieniłem z powodu zużycia (aczkolwiek na takie o takich samych parametrach), jak również że chciałem im dostarczyć do wymiany/naprawy samą ramę. Oto co mi odpisali: Gwarancja obejmuje cały rower. Wszelkie istotne zmiany w specyfikacji roweru dyskwalifikują go do rozpatrywania w ramach gwarancji. Nie dajemy osobnej gwarancji na ramę. Rower należy dostarczyć do serwisu w stanie w jakim uległ uszkodzeniu. Tak więc nie można dostarczyć tylko samej ramy dotyczy to również innych podzespołów. Cóż, to co mi napisali jest zgodne z warunkami gwarancji. Jednak ogólnie czuję się nieco "oszukany" bo byłoby dla mnie znacznie korzystniej gdyby gwarancja dotyczyła poszczególnych części (a ramę mogliby w ogole specjalnie traktować i dać dłuższą gwarancję). Jak to jest u innych producentów? Ja się trochę zniechęciłem do Unibike'a...
squarem Napisano 9 Lutego 2009 Napisano 9 Lutego 2009 Jak qumpel kupił meride w Lublinie na Zana i chciał wymienic części to mu też powiedzieli że mu gwarancja przepadnie... Nie masz tych starych części jak masz to pozakładaj z powrotem bo tak sobie myślę, że chyba jak by to uszło to Ci cały rower wymienią no bo co pospawają ?? Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.