Wax Napisano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2010 (edytowane) Nic z tych rzeczy i tak musisz poprawić nazwę w temacie i w rankingu, bo już zmiany zostały poczynione od ostatniej aktualizacji A na następną już mam plan Edytowane 9 Maja 2010 przez Wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 9 Maja 2010 Udostępnij Napisano 9 Maja 2010 Co do wygladu to cos w tym jest ze te male rozmiary wygladaja duzo ladniej, a ten twoj jesli chodzi o 'geo-wyglad' podoba mi sie najbardziej, ..... no poza moim I fajnie ze ciagle sie cos dzieje. Wczesniej pisales o alu srubach do brakeow a w rozspisce masz stalowe? Jednak r1 powyzej 200g troche to razi. Przewody IMO sa jeszcze za dlugie, mozesz wyprostowac tylni przewod obracajac 'banjo' (mocowanie przewodu do zacisku) bedzie lepiej wygladac i z 2-3cm krocej. No i przod, z tymi przewodami nie ma sie co obawiac ostrych giec. Co planujesz w najblizszej przyszlosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2010 (edytowane) Krzysiu xD Od początku: Dzięki za opinię, podzielam ją Rozpiska w której są stalowe śruby w zaciskach już jest troszkę nie aktualna. Wczoraj włożyłem 4 śruby aluminiowe, które zostały mi z v-brakeów. Zobaczymy co i jak, jeszcze na tym nie jeździłem . Obecnie przednie R1 waży 193g, a tył 207g, tyle że to waga już z adapterami. Przewody już nie będą krótsze, przesadziłem z obcinaniem rury sterowej w Rebie i teraz nie chciałem tego powtórzyć, nie wiadomo co się będzie działo z moimi kolanami, więc jak przyjdzie do sprzedaży to wolałbym mieć te 2-3cm zapasu pod większą ramę ewentualnego kupca. Przód jest pociągnięty bele jak bo złożyłem to wszystko do kupy chwilę przed maratonem i już mi się nie chciało tego układać i kombinować. Druga sprawa, że muszę przewód inaczej pociągnąć, żeby mi nie ocierał o golenie górne Sid'a. Co planuję !? Właśnie obciąłem jednego roga i już jest prawie wyszlifowany, drugi jak będzie chwile wolnego czasu, mimo to rogi nie wrócą do rozpiski, bo będą zakładane tylko na zawody. Następnie zajmę się pierdołami takimi jak, nakrętka kasety, śruby Ti do tarcz, może wylightuje lekko adaptery jak się da, łańcuch, zaciski kół, zacisk sztycy, nowy hak przerzutki i kółeczka do niej. Po tych pierdołach będzie kokpit i nowe pancerze ze stajni Alligatora, a następnie elementy napędu takie jak - przerzutki obydwie i jak trafi się to korba - to bym chciał zrobić do lipca. To wszystko przetrze mi drogę do składania nowych kół, ale to już będzie albo końcówka sezonu albo zima. Edytowane 9 Maja 2010 przez Wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 16 Maja 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Wax masz czas do 30go na zmiany Ale jak widzę to już to zrobiłeś rogami chyba muszę zacząc robić updaty codziennie dopiero byś miał modzoną maszynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Spoko, jeszcze przed 30 coś będzie xD Jeszcze nie wiem dokładnie co, ale kilkadziesiąt gram zejdzie to raz, dwa trochę koloru dojdzie Rogi tylko na zawody, albo na dłuższe wypady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 (edytowane) Powie mi ktoś jak to jest z tylną przerzutką Dura Ace 7700 na 9 w MTB ? Da się tego używać ? Bo 7900 już widziałem ale to na 10sp. Za krótki wózek będzie to wiem. Dzięki. Edytowane 20 Maja 2010 przez Wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 Zależy wszystko od długości wózka/rozpiętości kasety. Jak założysz kasetę szosową lub jak zmienisz wózek na dłuższy to pośmiga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 Z 11-28 lub 27 powinna ogarnąć, ale na pewno nic powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 Nie wiem jak 7700 ale 7900 spokojnie obsluguje 32t i jak komus z tylu tyle wystarcza to jest to idealne i lekkie rozwiazanie (ok 143g) do napedu 2x9/10 Przy '3' z przodu problem jest przy skrajnym przelozeniu 22/11 gdzie krotki wozek nie ma mozliwosci napiecia lancucha ale kto tak jezdzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 Dzięki chłopaki W takim razie mogę tylko żałować, że ostatnio wyrwany za grosze XTR nie jest wersją z 32 zębami. Kto wie jednak, może się w okół tego zakręcę Ew. można by spróbować 11-28 od SLX'a tylko obawiam się, że mi to nie wystarczy ;/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 aaa jeszcze jedno da 7900 jest tylko w jednym rozmiarze wozka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 (edytowane) Zainspirowany magnesem Tune'a o nazwie Pulsar "wykonałem" swój xD. Nie działające słuchawki douszne Pioneer rozebrałem i znalazłem tam coś, co nie waży nawet grama i zbiera sygnał z koła. Klej epoksydowy + magnes i mamy coś czego nie widać, pasuje nie zależnie od kształtu szprychy i nie kosztuje 5Ł :P Fotka (na górze Pioneer, na dole kloc 7 gramowy ) - Takim sposobem 6g do przodu. Stary magnes - 7g, nowy nie cały gram, ale liczę jako 1g. 8927g PS. Lookas - już masz coś do zmiany Edytowane 20 Maja 2010 przez Wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 21 Maja 2010 Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 Inspirujące. Teraz tylko znaleźć słuchawki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 (edytowane) Ja na szczęście mam ze 3 pary nieżyjących już. Ja częściej wymieniam słuchawki niż smaruję łańcuch hehe. Ostatnio kupiłem Denona i jestem w 100% zadowolony, odpukać trzymają się super Goldbloom - nie - C252. Edytowane 21 Maja 2010 przez Wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 21 Maja 2010 Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 Offtop: Jak AHC-551 to uważaj, bo się rozklejają po jakimś czasie. Ale kabelki pierwsza klasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 22 Maja 2010 Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 Nie miałem nigdy przyjemności z Denonem. Byłem oddanym fanem AKG do czasu, gdy brat kupił mi neckbandy od Steelseries. Sprzęt wywrócił mi mój audiofilski świat do góry nogami. Nic to, koniec offtopu. Mam juz magnesik z pchełek Sony, pozostało mi tylko wymyślić jakiś sensowny sposób na połączenie z okrągłą, cieniowaną szprychą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 Klej epoksydowy. Leciutko wyprofiluj pilnikiem zaokrąglenie i będzie trzymało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 23 Maja 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Maja 2010 8927g PS. Lookas - już masz coś do zmiany Zmienione To teraz masz trochę więcej czasu bo następny update będzie dopiero 20czerwca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2010 Hehe. Tym razem postaram się bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 Zakupiłem za grosze przerzutkę na tył 960 z odwrotną sprężyną z zamiarem sprzedaży jej - tzw. ciągły obieg sprzętu . Pytanie - da się ją wyregulować tak, by śmigała mi z gripshiftami od Nobu ? W RF spokojnie to chodziło, ale mam wątpliwości co do gripshiftów :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2010 (edytowane) Świeże foto bike'a - - - - Edytowane 25 Maja 2010 przez Wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrotek Napisano 25 Maja 2010 Udostępnij Napisano 25 Maja 2010 W końcu wygląda jak rasowa wyścigówka No i kurde, lekki dziad jest ! Jak dzisiaj wsiadłem na niego, to człowiek jak na kolarce się czuje na tych wąskich oponkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 25 Maja 2010 Udostępnij Napisano 25 Maja 2010 (edytowane) Jak już się bawisz w takie cuda, wianki to warto by pomyśleć nad zmianą koloru prętów u Tune'a, bo pasują jak świni . . . siodło EDIT: Źle puściłeś przewód do front r1, . . . wewnątrz Ale spoko jest Edytowane 25 Maja 2010 przez mati199 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2010 (edytowane) Pisałem już, że przewód jest puszczony na szybko. Dzisiaj po zdjęciach zostało to już przełożone i jest wewnątrz. Zmianą prętów u Tune'a ? To jest stara wersja z początków produkcji, gdzie pręty były owijane kevlarem w miejscu mocowania, a nie wplatane w carbon na całej długości. Dlaczego nie pasują ? Jak masz ciekawy pomysł wymiany tych na nowe to jestem zainteresowany. Edytowane 25 Maja 2010 przez Wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 25 Maja 2010 Udostępnij Napisano 25 Maja 2010 (edytowane) Mi się podoba choć na v-kach wyglądał tak jak by lżej być może przez czarne koła... Co do prętów, mogły by być szare lub srebrne, jakoś w tym miejscu mało tego odcieniu w porównaniu do przodu... Edytowane 25 Maja 2010 przez KosteQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi