Skocz do zawartości

[8828g] Giant XtC by Wax'


Wax

Rekomendowane odpowiedzi

Co do wygladu to cos w tym jest ze te male rozmiary wygladaja duzo ladniej, a ten twoj jesli chodzi o 'geo-wyglad' podoba mi sie najbardziej, ..... no poza moim :)

 

I fajnie ze ciagle sie cos dzieje. Wczesniej pisales o alu srubach do brakeow a w rozspisce masz stalowe?

Jednak r1 powyzej 200g troche to razi.

 

Przewody IMO sa jeszcze za dlugie, mozesz wyprostowac tylni przewod obracajac 'banjo' (mocowanie przewodu do zacisku) bedzie lepiej wygladac i z 2-3cm krocej. No i przod, z tymi przewodami nie ma sie co obawiac ostrych giec.

 

Co planujesz w najblizszej przyszlosci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Krzysiu xD

Od początku: Dzięki za opinię, podzielam ją :P

Rozpiska w której są stalowe śruby w zaciskach już jest troszkę nie aktualna. Wczoraj włożyłem 4 śruby aluminiowe, które zostały mi z v-brakeów. Zobaczymy co i jak, jeszcze na tym nie jeździłem :confused:. Obecnie przednie R1 waży 193g, a tył 207g, tyle że to waga już z adapterami.

 

Przewody już nie będą krótsze, przesadziłem z obcinaniem rury sterowej w Rebie i teraz nie chciałem tego powtórzyć, nie wiadomo co się będzie działo z moimi kolanami, więc jak przyjdzie do sprzedaży to wolałbym mieć te 2-3cm zapasu pod większą ramę ewentualnego kupca.

Przód jest pociągnięty bele jak bo złożyłem to wszystko do kupy chwilę przed maratonem i już mi się nie chciało tego układać i kombinować. Druga sprawa, że muszę przewód inaczej pociągnąć, żeby mi nie ocierał o golenie górne Sid'a.

 

Co planuję !?

Właśnie obciąłem jednego roga i już jest prawie wyszlifowany, drugi jak będzie chwile wolnego czasu, mimo to rogi nie wrócą do rozpiski, bo będą zakładane tylko na zawody.

Następnie zajmę się pierdołami takimi jak, nakrętka kasety, śruby Ti do tarcz, może wylightuje lekko adaptery jak się da, łańcuch, zaciski kół, zacisk sztycy, nowy hak przerzutki i kółeczka do niej.

Po tych pierdołach będzie kokpit i nowe pancerze ze stajni Alligatora, a następnie elementy napędu takie jak - przerzutki obydwie i jak trafi się to korba - to bym chciał zrobić do lipca.

To wszystko przetrze mi drogę do składania nowych kół, ale to już będzie albo końcówka sezonu albo zima.

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak 7700 ale 7900 spokojnie obsluguje 32t i jak komus z tylu tyle wystarcza to jest to idealne i lekkie rozwiazanie (ok 143g) do napedu 2x9/10

Przy '3' z przodu problem jest przy skrajnym przelozeniu 22/11 gdzie krotki wozek nie ma mozliwosci napiecia lancucha ale kto tak jezdzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki :) W takim razie mogę tylko żałować, że ostatnio wyrwany za grosze XTR nie jest wersją z 32 zębami.

Kto wie jednak, może się w okół tego zakręcę :)

 

Ew. można by spróbować 11-28 od SLX'a tylko obawiam się, że mi to nie wystarczy ;/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainspirowany magnesem Tune'a o nazwie Pulsar "wykonałem" swój xD. Nie działające słuchawki douszne Pioneer rozebrałem i znalazłem tam coś, co nie waży nawet grama i zbiera sygnał z koła. Klej epoksydowy + magnes i mamy coś czego nie widać, pasuje nie zależnie od kształtu szprychy i nie kosztuje 5Ł :icon_cool::P:P

 

Fotka (na górze Pioneer, na dole kloc 7 gramowy :whistling:)

 

- img6816f.th.jpg

 

Takim sposobem 6g do przodu. Stary magnes - 7g, nowy nie cały gram, ale liczę jako 1g.

 

8927g

 

PS. Lookas - już masz coś do zmiany :P

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na szczęście mam ze 3 pary nieżyjących już. Ja częściej wymieniam słuchawki niż smaruję łańcuch :P hehe.

Ostatnio kupiłem Denona i jestem w 100% zadowolony, odpukać trzymają się super :D

 

Goldbloom - nie :) - C252.

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem nigdy przyjemności z Denonem. Byłem oddanym fanem AKG do czasu, gdy brat kupił mi neckbandy od Steelseries. Sprzęt wywrócił mi mój audiofilski świat do góry nogami. Nic to, koniec offtopu.

 

Mam juz magnesik z pchełek Sony, pozostało mi tylko wymyślić jakiś sensowny sposób na połączenie z okrągłą, cieniowaną szprychą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem za grosze przerzutkę na tył 960 z odwrotną sprężyną z zamiarem sprzedaży jej - tzw. ciągły obieg sprzętu :(.

Pytanie - da się ją wyregulować tak, by śmigała mi z gripshiftami od Nobu ?

W RF spokojnie to chodziło, ale mam wątpliwości co do gripshiftów :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już się bawisz w takie cuda, wianki to warto by pomyśleć nad zmianą koloru prętów u Tune'a, bo pasują jak świni . . . siodło :)

 

EDIT: Źle puściłeś przewód do front r1, . . . wewnątrz :)

 

 

Ale spoko jest :D

Edytowane przez mati199
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już, że przewód jest puszczony na szybko. Dzisiaj po zdjęciach zostało to już przełożone i jest wewnątrz.

Zmianą prętów u Tune'a ? To jest stara wersja z początków produkcji, gdzie pręty były owijane kevlarem w miejscu mocowania, a nie wplatane w carbon na całej długości. Dlaczego nie pasują ?

Jak masz ciekawy pomysł wymiany tych na nowe to jestem zainteresowany.

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba :) choć na v-kach wyglądał tak jak by lżej :) być może przez czarne koła...

 

Co do prętów, mogły by być szare lub srebrne, jakoś w tym miejscu mało tego odcieniu w porównaniu do przodu...

Edytowane przez KosteQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...