1415chris Napisano 23 Marca 2010 Napisano 23 Marca 2010 Rozmawiaj z Robertem rj@r2-bike.de i pytaj o 'lepsza cene'
Wax Napisano 23 Marca 2010 Autor Napisano 23 Marca 2010 No widzisz, jak to człowiek wie kogo się zapytać i kiedy - Dzięki wielkie !
Wax Napisano 26 Marca 2010 Autor Napisano 26 Marca 2010 (edytowane) 7g mniej - wyciągnąłem pokrętło rebounda, które wcześniej coś nie bardzo chciało wyjść. 8798g Wielkimi krokami zbliżają się hamulce i może uda się kupić tymczasowe koła xD Edytowane 26 Marca 2010 przez Wax
1415chris Napisano 26 Marca 2010 Napisano 26 Marca 2010 Jakie hample w koncu? To i waga podskoczy.....?
Wax Napisano 26 Marca 2010 Autor Napisano 26 Marca 2010 (edytowane) Jutro będę wiedział co z hamplami, jakie za ile i tak dalej (ściągane z USA/UK/DE). Oczywiście jestem nastawiony na R1 i do tego będę dążył. Tak jak ktoś tam napisał wcześniej, nie ma co używać półśrodków - raz a dobrze. Koła ? Mam okazję kupić zestaw DT - 4.1 + jakieś piasty (pewnie 370) + jakieś szprychy DT - nie widziałem jeszcze tych kół ale cena - 500/600zł. To jest oczywiście tymczasowo ze względów finansowo/organizacyjnych. Chcę jak najszybciej przejść na tarcze by mieć to z głowy i spróbować czegoś nowego - nigdy nie jeździłem na takowych. Czy waga podskoczy ? - nie sądzę, wg moich obliczeń w Excelu wychodzi na to że na R1 i kołach powiedzmy 1700g waga pójdzie w dół o jakieś 150g/200g względem obecnego stanu. Odejdzie waga połowy pancerzy i piwotów - także tutaj dodatkowy zysk. Kolor - czerwień by rozjaśniła rower i zgadzała z obecnymi dodatkami, z drugiej jednak strony, czerń jest bezpieczniejsza pod względem ewentualnej zmiany ramy (?!). [EDIT]: A tam, proste że czerwone Edytowane 26 Marca 2010 przez Wax
Sorcerer Napisano 2 Kwietnia 2010 Napisano 2 Kwietnia 2010 Wax jak chcesz namiary na dowolne formule R1 (kolor) wal do clood69 na ebayu w wiekszosci kombinacji, jak czegos nie ma to jest jeszcze drugi typ najwyzej Ci podam info. Apropo sztycy luxtecha, jak to jest z zamawianiem sztycy a dokladniej rodzajem mocowania siodla? Jest kilka mozliwosci?
Wax Napisano 2 Kwietnia 2010 Autor Napisano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) Dzięki, ale w sprawie R1 to czekam nadal na info, bo możliwe, że obejdzie się bez ściągania z eBay'a. Ze sztycą Luxtecha jest tak, że jest jedno mocowanie siodełka takie jakie mam ja, nic innego nie ma. Ewentualnie Jarek mógłby połączyć na stałe sztycę z siodełkiem jego produkcji...ale na odległość jest to nie wykonalne, ze względu na dogadanie się w sprawie kątu nachylenia...i osadzenia samego siodełka. Na sztycę się czeka od 3 tyg. do nawet 1,5 miecha, w zależności od nawału pracy Pana Jarka. Edytowane 2 Kwietnia 2010 przez Wax
Sorcerer Napisano 2 Kwietnia 2010 Napisano 2 Kwietnia 2010 Hmm, bo jestem niejako przed wyborem siodla wstepnie jesli chodzi o rodzaj pretow i nie wiem ktore bede wspolgraly aby tego nie polamac i trzymalo sie sztycy. Jakies informacje jak to wlasnie wyglada wzgledem wykorzystania pretow Ti/Wanad/Carbon?
Mod Team Lookas 46 Napisano 2 Kwietnia 2010 Mod Team Napisano 2 Kwietnia 2010 Wax zrobienie kombo na odległość jest jak najbardziej wykonalne Tak np robią tu http://www.poshbikes.com/product.php?id=265
Wax Napisano 2 Kwietnia 2010 Autor Napisano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) "Tu" to nie znaczy u nas... i nie wiem czy kiedykolwiek będzie znaczyło...bo patrząc na naszą ojczyznę powieki same opadają... . Pisząc nie wykonalne miałem na myśli konkretnie Pana Jarka. Wiem że takie combo wykonał sam dla siebie, a czy jest możliwość wykonania go dla kogoś postronnego - tego nie wiem. Ja mam Tune'a i od początku jeździłem na secie Luxtech + Tune, nie znam efektów połączenia Wanadu/Ti z łódeczką carbonową. Przy prętach carbonowych jest to fajne, że carbon sobie pracuje i jest to w miarę elastyczne. Wiem, że jest nie wiele siodełek które "lubią" takie rozwiązanie mocowania siodła jak ma Luxtech czy też inne firmy robiące lekkie produkty (pospolite KCNC). Problemem tu jest mała powierzchnia podparcia dolnego prętów...które przy łódeczkach opierają się w sumie w 4 punktach i to wąskich punktach. Ja po pół roku używania Tune'a z kevlarowymi wzmocnieniami nie mam żadnych, ale to żadnych zastrzeżeń. Ważę - 59-62kg i się nie cyckam ani nie dmucham na zimne...jeżdżę i się cieszę Edytowane 2 Kwietnia 2010 przez Wax
Wax Napisano 10 Kwietnia 2010 Autor Napisano 10 Kwietnia 2010 Rower przytył ponad 70g. Wkręciłem drugą stronę pedałów XTR'a gdyż zaczynają się maratony i tu nie ma kompromisów. 8873g
Wax Napisano 14 Kwietnia 2010 Autor Napisano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Udało mi się naprawić tylnego, przeciętego Racing Ralph'a, który miał dość dużą dziurę na ściance. Póki co trzyma, zobaczymy, może uda się na komplecie RaRa pojechać Wrocław 25 kwietnia. Jeśli nie, to polecę na komplecie RoRo ewentualnie na Geax'ach Gato, które chodzą mi po głowie. Do ramy przykleiłem blaszkę aluminiową, która ma chronić ramę przed zaciągnięciem łańcucha w okolicach suportu. Jej waga z klejem to około 3g, póki co testuję to rozwiązanie, jeśli się sprawdzi oczywiście poprawię rozpiskę. To samo tyczy się podkładki pod mostek. Świeże fotki: - - mały bonusik - - - - - - Jeśli chodzi o hamulce tarczowe, to będzie to Formula R1, która wpadnie w moje ręce po 20 kwietnia. Będzie to wersja z aluminiową klamką, zaciski i klamki będą w kolorze czarnym z czerwonymi elementami. Do zestawu dokupię tarcze hamulcowe Ashima (160mm przód/140mm tył) na czerwonym pająku. Tymczasowo, ze względów finansowych jestem zmuszony włożyć nie lekkie ale piekielnie sztywne koła - Mavic Crossride - co jeszcze nie jest do końca pewne. W tym momencie najbardziej zależy mi na przejściu na upragnione od dawna tarcze. Koła docelowe będą składane na bieżąco w zaciszu mojego pokoju . Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez Wax
Wojtekmtb Napisano 14 Kwietnia 2010 Napisano 14 Kwietnia 2010 Świetne jest to zdjęcie bonus. Czemu koła Mavic Crossride? Jakaś okazja?
Wax Napisano 14 Kwietnia 2010 Autor Napisano 14 Kwietnia 2010 Dzięki. Jak chcesz to kiedyś można się umówić i zrobimy sesję Radonowi Dlaczego Crossride'y ? Dlatego, że są pancerne, sztywne i jak na tak tanie koła ładnie wyglądają. Decyzja nie została jeszcze podjęta, zobaczymy co z funduszami ale może trafi się jakaś używka. Składać za 500zł nie chcę, bo chcę zaoszczędzić tutaj dość sporo, a te koła mi odpowiadają. Pół roku przepękam na nich i tyle. W tym momencie na wagę już nie patrzę, bardziej zależy mi na lepszych hamplach i tarczach.
Wojtekmtb Napisano 14 Kwietnia 2010 Napisano 14 Kwietnia 2010 No to w sumie będzie ok. Z sesji zdjęć chętnie skorzystam.
mucios92 Napisano 14 Kwietnia 2010 Napisano 14 Kwietnia 2010 Crossride czemu nie sam przejeździłem pewien okres na tych kołach i naprawdę jezdziło mi się super, zadnej centry ani nic z tych rzeczy(moja waga 100kg ;D) to przy twojej masie ciała te koła są wręcz niezniszczalne ) pozdro.
Wax Napisano 15 Kwietnia 2010 Autor Napisano 15 Kwietnia 2010 Ze względu na to, że będą to moje pierwsze hamulce hydrauliczne - nie mam żadnego doświadczenia w tym kierunku to mam pytanko. Chcąc zamontować tarczę Ashima 140mm na tył potrzebuję jakiegoś adaptera ?! Gdzieś widziałem, że adaptery 160mm na przód, pasują na tył pod 140mm. Mocowanie IS rzecz jasna
1415chris Napisano 15 Kwietnia 2010 Napisano 15 Kwietnia 2010 Adapter jak najbardziej IS/PM, 160/140 przod/tyl z reguly tak to dziala. Jak musisz dokupic adapter to Formula raczej odpada ze wzgledu na wage. 140
miskov17 Napisano 15 Kwietnia 2010 Napisano 15 Kwietnia 2010 Oczywiście potrzebujesz adaptera, i dobrze słyszałeś - 160mm na przód będzie pasował do 140mm na tył. Dokładnie takiego: http://www.allegro.pl/item1000698047_adapter_shimano_przod_do_tarczy_160mm_pm_is.html
mati199 Napisano 15 Kwietnia 2010 Napisano 15 Kwietnia 2010 I nie bój się o alu w hamulcach, tym bardziej pod twoją wagę ! Adapter Shimano straszne kowadło . . .
Wax Napisano 15 Kwietnia 2010 Autor Napisano 15 Kwietnia 2010 Ok, dzięki chłopaki. Chris - widziałem ten adapter chyba na LB, to jest wersja jakaś produkcyjna czy selfmade ? Bo pięknie to wygląda Tak, wiem że te adaptery Formuli to kowadełka tak jak Shimanowskie. Polecacie coś lekkiego i ładnego ? Najlepiej żeby to był komplet jeśli chodzi o stylistykę. Mati alu śruby najprawdopodobniej będą mocowały zaciski do adapterów, ale same adaptery będą na śrubach Ti.
1415chris Napisano 15 Kwietnia 2010 Napisano 15 Kwietnia 2010 Ja mam ten adapter w wersji 160 tyl 9g. Robia go wloskie chlopaki Z 'normalnych' to moze avid? Mati alu śruby najprawdopodobniej będą mocowały zaciski do adapterów, ale same adaptery będą na śrubach Ti. jak to ludzie sie zmieniaja Moje alu srubki maja sie dobrze i wyglada ze pozostana na dluzej, oby...
Wax Napisano 15 Kwietnia 2010 Autor Napisano 15 Kwietnia 2010 Zmiany są dobre . Jedyne śruby aluminiowe do jakich mam zaufanie to te z ProBolta, gdyż sam przeprowadzałem testy na pękanie, urywanie główki i ścinanie. Są wiarygodne i mocne. Masz jakiś link do tych adapterów ? - albo jakieś info ? Bo pewnie bym je zamówił sobie, bo są naprawdę kozackie.
1415chris Napisano 15 Kwietnia 2010 Napisano 15 Kwietnia 2010 Wyslij PW na mtbr do 'eliflap'. Tu masz temat: http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=579380&highlight=adapter+eliflap
Rekomendowane odpowiedzi