Wax Napisano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 (edytowane) Kolejne 5g z wagi -> rura sterowa docięta o 1cm. SiD przy tej okazji waży 1282g (gwiadka, piwoty) -> 8857g. Dzięki chłopaki za miłe słowa - takie opinie motywują do dalszej pracy Koła zostawiłem na koniec, mam już w głowie zestaw, ale niestety mój portfel nie bardzo chce mi udzielić pożyczki Kolor ? Kolorów nie będzie, bo nie jest to rama która pozwala na stosowanie 2-3 kolorów, są dodatki czerwone i tego się będe trzymał składając koła i kupując inne części. Lubię prostotę z lekkimi smaczkami, nie rzucającymi się bardzo w oczy i myślę, że taki właśnie obecnie jest mój rower. O Maxxisach Ci mogę napisać na razie tyle, że na mokre twarde nawierzchnie typu asfalt i kostka brukowa to one się średnio nadają. Problem nie leży tylko w lekkich oponach i w braku bieżnika, ponieważ im lżejszy rower, tym jest jak by to określić, mniej stabilny, w sensie łatwo się nim "rzuca" na boki a wtedy te opony nie sprawdzają się najlepiej. Dodatkowo przy hamowaniu, czy szybkich skrętach można wyczuć różnicę względem normalnych opon. Na razie jeździłem po twardym, w terenie ani po miękkich nawierzchniach nie jeździłem bo zwyczajnie na tych oponach obecnie się nie da wjechać w las. Pozdro. Edytowane 16 Marca 2010 przez Wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emorider Napisano 16 Marca 2010 Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 czyli... ładna waga sama nie pojedzie :-) a jak pojedzie to będzie juz około 300 gram większa :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 (edytowane) Żadna waga sama nie pojedzie, a tak jak pisałem, RoRo bedę używał jako zestaw 1 (ważniejszy), a Maxxisy traktuję jako zaspokojenie ciekawości (zestaw 2) Jeszcze do Maxxisów - opory są minimalnie większe niż na moich Kendach Kwestach 1.5 Edytowane 16 Marca 2010 przez Wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtekmtb Napisano 16 Marca 2010 Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 (edytowane) Maxxisy są żeby wagą się pochwalić i na pewno przydadzą się na asfaltowe wypady np. do Czech. Edytowane 16 Marca 2010 przez Wojtekmtb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 (edytowane) No teraz podnosząc ręką rower waga robi wrażenie, wreszcie jest wyważony, bo wcześniej leciał mocno do przodu ze względu na ciężką jakby nie było Rebę. Kolejny będzie kokpit, ale to się do Niemiec muszę wybrać Potem dopiero koła i na końcu reszta gratów Wojtek, jeno pochwal się swoim rowerem wreszcie, bom nie widział go jeszcze (nie czuje gdy rymuję ) Edytowane 16 Marca 2010 przez Wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtekmtb Napisano 17 Marca 2010 Udostępnij Napisano 17 Marca 2010 Wax już niedługo się pochwale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 Stoję przed wyborem hamulców tarczowych. Niestety ze względów finansowych i innych jestem zmuszony zakupić hample na raty i tu pojawia się problem. Oczywistym wyborem było i nadal jest R1, ale w PL nie da się tego kupić normalnie, a co dopiero na raty (czyt. Gregorio wali w kulki z dystrybucją) Czekam aż znajomy ze sklepu przedstawi mi ofertę hamulców, które mógłbym sobie wziąć na raty u niego. Moje typy są następujące: - Formula R1 (jest możliwość ściągnięcia np. z USA, ale będzie problem z gwarancją) - Formula Oro/Puro/k24 - Avid Juicy Ultimate - Hope Mono Mini - Magura Marta SL Ważę maxymalnie 63kg, hample użytkowane będą do maratonów jak i do normalnej codziennej jazdy. Zestaw tarcz jaki chcę do tego założyć to 160mm na przód i 140mm na tył. Nie ukrywam, że zależy mi na masie, a że będą to moje pierwsze tarczówki chciałbym się poradzić Was co i jak. Nie dopuszczam raczej innych typów takich jak Hayes czy Shimano. Zależy mi na 6 śrubach i na kolorze który będzie pasował do roweru (czarny/srebrny/ew.złoty). Na hamulce chcę wydać max 1500zł (za same zaciski i klamki). I tak przy okazji, 52g mniej - zrezygnowałem póki co z rogów, zobaczymy ile to warte będzie 8805g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 22 Marca 2010 Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 W jakiej cenie r1 z usa? Z reguly sa one tam drozsze niz w europie. Czyli w polsce oprocz allegro itp nie mozna ich kupic w 'sklepie'? ~1500zl to wlasnie budzet r1 i to kolorowych. A nie da rady przez znajomego sciagnac je z ebaya i potem na raty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 Nie znam cen, znajomy podał mi taki pomysł, ale zaraz dodał, że właśnie problemem jest gwarancja i takie tam rzeczy. Kupić za gotówkę z eBay'a to nie problem, ale ja jeszcze muszę złożyć koła, przynajmniej jakieś tymczasowe pod te tarcze. No z R1 jest u nas trochę problem, czasami pojawiają się na Allegro, ale mnie to nie ratuje. W Gregorio jeden hamulec (przedni/tylny) kosztuje 890zł... . Co masz na myśli pisząc - "kolorowych" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 22 Marca 2010 Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 Kolorowe r1: http://shop.ebay.it/?_nkw=formula%20r1&_nd1=See-All-Categories te na samym dole, srebrne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 22 Marca 2010 Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 R1 Tylko jednego nie rozumiem. Po co pchać się w raty, kombinować, itd. Nie lepiej uzbierać kasy i dopiero kupić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 (edytowane) Już napisałem, że ze względów finansowych nie mogę sobie pozwolić na wydatek 1500zł + tarcze itd. Musze złożyć jeszcze koła i nie mam 3500zł. Nie pracuję i nie mam płynności finansowej która pozwala na szaleństwa za gotówkę. Kolejna sprawa, obecne obręcze straciły "rowek bezpieczeństwa" jakieś 1000km temu, na co mam czekać ?! Ja nie kombinuję, raty to normalna sprawa i po to są by ludzie tacy jak ja mogli z tego skorzystać. Ja za to nie rozumiem dlaczego nie można kupić R1 normalnie w sklepie tylko trzeba kombinować ?! - to mi wyjaśnij. Te anodowane na czerwono <3, ew srebrne Edytowane 22 Marca 2010 przez Wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 22 Marca 2010 Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 Ja za to nie rozumiem dlaczego nie można kupić R1 normalnie w sklepie tylko trzeba kombinować ?! - to mi wyjaśnij. Już wyjaśniam . . . Drogi Panie, bo to POLSKA Srebrne lub czarne polerowane R1 z dołu strony - miazga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RAFI1784 Napisano 22 Marca 2010 Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 Nie pracuję i nie mam płynności finansowej która pozwala na szaleństwa za gotówkę. No to myślę że skoro nie pracujesz i nie masz płynności finansowej to raczej zakupu na raty żaden bank ci nie udzieli:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 22 Marca 2010 Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 Hmmm pytanie czy jest sens oszczędzać przy tej kwocie? Wg mnie lepiej kupić raz a porządnie R1 niż bawić się w "pół środki"... Poza tym różnica wagowa między R1 a np. Juicy Ultimate to jakieś 100g już nie mówiąc o K24. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 (edytowane) No to myślę że skoro nie pracujesz i nie masz płynności finansowej to raczej zakupu na raty żaden bank ci nie udzieli:) Nie rób scen człowieku, jade z ojcem, składa w autografy i w czym problem ?! Bo nie widzę... . Wiem o tym, że raz i porządnie, dlatego jedyną realną opcją jest starganie tego z eBay'a i przerobienie tego na raty, albo zakup R1 w PL na sklep mojego znajomego i wtedy zrobić z tego raty. Już wyjaśniam . . . Drogi Panie, bo to POLSKA A w Polsce się kombinuje... Jeśli już to albo czarne albo anodowane na czerwono. Edytowane 22 Marca 2010 przez Wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 22 Marca 2010 Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 Wiem o tym, że raz i porządnie, dlatego jedyną realną opcją jest starganie tego z eBay'a i przerobienie tego na raty, albo zakup R1 w PL na sklep mojego znajomego i wtedy zrobić z tego raty. No to spoko, wlasnie o to pytalem, jak znajomy to nie obskubie cie za przysluge A jak widzisz wybor jest juz niezly. Co do tych swiecacych wersji, nie wiem czy one nie sa malowane, jesli tak to beda pare gram ciezsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 O obskubanie się nie martwię to porządny chłopak. No to jest jedyna opcja póki co, nie ukrywam, że mnie ona cieszy niezmiernie. E tam, kilka gram mnie nie zbawi, a powiedzmy takie czerwone R1 rozjaśnią mi lekko rower, mimo tego będzie on w takim stylu jak chcę by był. Gitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 22 Marca 2010 Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 Jeszcze zeby tak biale R1 byly w miare latwo dostepne to moze bym sie zastanowil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 22 Marca 2010 Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 Prosze bardzo, do wylicytowania ale to chyba tylko jeden, zawsze cos.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 22 Marca 2010 Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 Ej, ale ja nie wiem czy dobrze dedukuje. Czyzby formula nie miala solidnego dystrybutora w italii, gdzie moznaby przejrzec oferte...? Czy ma, ale ceny zaporowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 22 Marca 2010 Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 A i owszem maja, formula-brake.it Do tej pory wersje kolorystyczne to OEM-y, skad je biora nie pytaj, jako after market mozesz dostac tylko czarne anody ze srebrna alu klamka (wczesniej z lzejsza magnezowa) i srebrnym przewodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 W sobotę będę coś wiedział i wtedy będę podejmował decyzje lub rozważał inne opcje. Chris, nie wiesz co z Rotorem SL2 ? Jest już gdzieś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 23 Marca 2010 Udostępnij Napisano 23 Marca 2010 Nie rozgladalem sie za nim. W uk rotor praktycznie nie istnieje, a goscie co nim handluja na glowy poupadali z cenami..... Zapytaj Mariusz Grot mariusz@skleprowerowy.pl, stad mam mojego, pytanie tylko czy SL2 jest juz na rynku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2010 Dzięki za info, skrobnę do nich. W kwietniu wybieram się do Niemiec, do R2Bike między innymi po graty jakieś, może tam uda się coś kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi