Skocz do zawartości

[8828g] Giant XtC by Wax'


Wax

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejne 5g z wagi -> rura sterowa docięta o 1cm. SiD przy tej okazji waży 1282g (gwiadka, piwoty) -> 8857g.

 

Dzięki chłopaki za miłe słowa - takie opinie motywują do dalszej pracy :down:

Koła zostawiłem na koniec, mam już w głowie zestaw, ale niestety mój portfel nie bardzo chce mi udzielić pożyczki :)

Kolor ? Kolorów nie będzie, bo nie jest to rama która pozwala na stosowanie 2-3 kolorów, są dodatki czerwone i tego się będe trzymał składając koła i kupując inne części. Lubię prostotę z lekkimi smaczkami, nie rzucającymi się bardzo w oczy i myślę, że taki właśnie obecnie jest mój rower.

 

O Maxxisach Ci mogę napisać na razie tyle, że na mokre twarde nawierzchnie typu asfalt i kostka brukowa to one się średnio nadają. Problem nie leży tylko w lekkich oponach i w braku bieżnika, ponieważ im lżejszy rower, tym jest jak by to określić, mniej stabilny, w sensie łatwo się nim "rzuca" na boki a wtedy te opony nie sprawdzają się najlepiej. Dodatkowo przy hamowaniu, czy szybkich skrętach można wyczuć różnicę względem normalnych opon. Na razie jeździłem po twardym, w terenie ani po miękkich nawierzchniach nie jeździłem bo zwyczajnie na tych oponach obecnie się nie da wjechać w las.

 

Pozdro.

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadna waga sama nie pojedzie, a tak jak pisałem, RoRo bedę używał jako zestaw 1 (ważniejszy), a Maxxisy traktuję jako zaspokojenie ciekawości (zestaw 2) :)

 

Jeszcze do Maxxisów - opory są minimalnie większe niż na moich Kendach Kwestach 1.5 :D

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz podnosząc ręką rower waga robi wrażenie, wreszcie jest wyważony, bo wcześniej leciał mocno do przodu ze względu na ciężką jakby nie było Rebę.

 

Kolejny będzie kokpit, ale to się do Niemiec muszę wybrać :)

Potem dopiero koła i na końcu reszta gratów :D

 

Wojtek, jeno pochwal się swoim rowerem wreszcie, bom nie widział go jeszcze (nie czuje gdy rymuję :P)

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stoję przed wyborem hamulców tarczowych. Niestety ze względów finansowych i innych jestem zmuszony zakupić hample na raty i tu pojawia się problem.

Oczywistym wyborem było i nadal jest R1, ale w PL nie da się tego kupić normalnie, a co dopiero na raty (czyt. Gregorio wali w kulki z dystrybucją)

Czekam aż znajomy ze sklepu przedstawi mi ofertę hamulców, które mógłbym sobie wziąć na raty u niego.

Moje typy są następujące:

- Formula R1 (jest możliwość ściągnięcia np. z USA, ale będzie problem z gwarancją)

- Formula Oro/Puro/k24

- Avid Juicy Ultimate

- Hope Mono Mini

- Magura Marta SL

 

Ważę maxymalnie 63kg, hample użytkowane będą do maratonów jak i do normalnej codziennej jazdy. Zestaw tarcz jaki chcę do tego założyć to 160mm na przód i 140mm na tył. Nie ukrywam, że zależy mi na masie, a że będą to moje pierwsze tarczówki chciałbym się poradzić Was co i jak.

Nie dopuszczam raczej innych typów takich jak Hayes czy Shimano. Zależy mi na 6 śrubach i na kolorze który będzie pasował do roweru (czarny/srebrny/ew.złoty).

Na hamulce chcę wydać max 1500zł (za same zaciski i klamki).

 

I tak przy okazji, 52g mniej - zrezygnowałem póki co z rogów, zobaczymy ile to warte będzie :)

8805g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam cen, znajomy podał mi taki pomysł, ale zaraz dodał, że właśnie problemem jest gwarancja i takie tam rzeczy.

Kupić za gotówkę z eBay'a to nie problem, ale ja jeszcze muszę złożyć koła, przynajmniej jakieś tymczasowe pod te tarcze.

 

No z R1 jest u nas trochę problem, czasami pojawiają się na Allegro, ale mnie to nie ratuje. W Gregorio jeden hamulec (przedni/tylny) kosztuje 890zł... .

 

Co masz na myśli pisząc - "kolorowych" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już napisałem, że ze względów finansowych nie mogę sobie pozwolić na wydatek 1500zł + tarcze itd. Musze złożyć jeszcze koła i nie mam 3500zł. Nie pracuję i nie mam płynności finansowej która pozwala na szaleństwa za gotówkę. Kolejna sprawa, obecne obręcze straciły "rowek bezpieczeństwa" jakieś 1000km temu, na co mam czekać ?!

Ja nie kombinuję, raty to normalna sprawa i po to są by ludzie tacy jak ja mogli z tego skorzystać. Ja za to nie rozumiem dlaczego nie można kupić R1 normalnie w sklepie tylko trzeba kombinować ?! - to mi wyjaśnij.

 

Te anodowane na czerwono <3, ew srebrne :thumbsup:

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to myślę że skoro nie pracujesz i nie masz płynności finansowej to raczej zakupu na raty żaden bank ci nie udzieli:)

 

Nie rób scen człowieku, jade z ojcem, składa w autografy i w czym problem ?! Bo nie widzę... .

 

Wiem o tym, że raz i porządnie, dlatego jedyną realną opcją jest starganie tego z eBay'a i przerobienie tego na raty, albo zakup R1 w PL na sklep mojego znajomego i wtedy zrobić z tego raty.

 

Już wyjaśniam . . . Drogi Panie, bo to POLSKA

A w Polsce się kombinuje...

 

Jeśli już to albo czarne albo anodowane na czerwono.

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o tym, że raz i porządnie, dlatego jedyną realną opcją jest starganie tego z eBay'a i przerobienie tego na raty, albo zakup R1 w PL na sklep mojego znajomego i wtedy zrobić z tego raty.

No to spoko, wlasnie o to pytalem, jak znajomy to nie obskubie cie za przysluge :)

A jak widzisz wybor jest juz niezly.

 

Co do tych swiecacych wersji, nie wiem czy one nie sa malowane, jesli tak to beda pare gram ciezsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O obskubanie się nie martwię to porządny chłopak.

No to jest jedyna opcja póki co, nie ukrywam, że mnie ona cieszy niezmiernie.

 

E tam, kilka gram mnie nie zbawi, a powiedzmy takie czerwone R1 rozjaśnią mi lekko rower, mimo tego będzie on w takim stylu jak chcę by był. Gitara :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...