Skocz do zawartości

[8828g] Giant XtC by Wax'


Wax

Rekomendowane odpowiedzi

Piasty na zamówienie od Mack'a, obręcze ZTR Olympic i szprychy Sapim CX Ray + VeloPlugs'y

Pewny nie jestem jeszcze co do obręczy, bo czekam na opinie o tych nowych co wyszły spod stajni ZTR.

Taki zestaw wychodzi w granicach +/- 1350g licząc z zapasem.

 

Rzecz jasna - pod tarcze ;)

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisał Nawrotek chadzają po głowie Podiumy, ale nie wiadomo czy będą w sprzedaży osobno (same obręcz) - ponoć lemonbike coś pisał, że kilka luznych obręczy będą mieli - ale czy zdąże kupić, tego nie wiem.

Nie chciałbym przekroczyć sumy 1000zł za 2 obręcze, bo komplet miast to 1250zł po okres oczekiwania i tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzięki :confused:

Kokpit - hmm...jest już na wykończeniu...ma swoje lata i swoje przejechał. Miałem do tego jeszcze sztycę BOP z setbackiem. Wszystko to spisywało się nadzwyczaj dobrze, kiera jest sztywna, sztyca mimo że używana była z redukcją dawała sobie radę świetnie. Mostek to 90mm i waży malutko jak za ta cenę ;). Będę wymieniał kokpit na coś ciekawszego i odpowiadającego obecnej konfiguracji roweru, niemniej jednak polecam BOPlight'a. Cena/Jakość = :)

 

Obecnie jestem na etapie zmiany opon, po tym jak na zjeździe rozciąłem przedniego RaRa. Póki co kupiłem jednego Rona by zobaczyć jak się mają zachwyty nad nim do rzeczywistości, pojeżdżę trochę i zdecyduje czy kupić drugiego na przód.

Nie ma na wszystko kasy...a wiszą nade mną koła... .

Waga 9611g uwzględnia opony RacingRalph.

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztyca poszła jakiś miesiąc temu - była na forum wystawiona. To był rozmiar - 27,2/350mm - z setbackiem, z tego co patrzyłem to dość ciężko dorwać wersję z setbackiem.

Wiadomo są lepsze części, lżejsze, sztywniejsze, ale ja kupiłem całość z BOP i nie narzekam. Nie pękaj, jak nie jesteś super ciężki i nie bawisz się w downhill to spokojnie da rade.

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy wpadną nowe koła?

Dawno nie zaglądałem do Twojego tematu i widzę dużo zmian. Ostro atakujesz z wagą wiec niedługo wyjdzie że xtc i reba mocno ciążą:confused: osobiście wolałbym tutaj szukać wagi, zostawiajac sobie wiecej wygody (patrz siodło np)

co do kokpitu polecam połączenie syntace f99 z easton ec90 waga <200g i wytrzymuje spokojnie 80kg ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kiedy koła, chciałem już na nowy sezon zakładać, ale to nie mały koszt - 2200-2500zł - tu chcę zyskać maxa.

Reba zostaje przynajmniej do połowy przyszłego sezonu, rama też zostaje.

Nigdzie nie napisałem, że Tune jest dla mnie nie wygodny...jeździ mi się dobrze, a nawet bardzo dobrze. Trasy 50-100km to nie problem.

Kokpit zostaje póki co, myślę i przeglądam neta - coś na pewno wymyślę. Obecny mostek waży 115g - przy zastosowaniu śrub Ti robi się 103g bardzo małym kosztem. Kierownica woła już o zmianę...porysowana, powgniatana - nie wiem ile wytrzyma. EC90 odpada - z rogów nie zrezygnuję ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tak zle mozna wyrwac za 180 :)

 

Chyba i w kwestii sztyc tez jest podzial na tych ktorzy lubia sztywno i na tych ktorzy tego nie lubia.

 

Jak to jest z tym bujaniem sztycy, serio 3cm, przeszkadza to i kiedy jest najbardziej odczuwalne?

 

Zaczalem sie teraz zastanawiac czy po przesiadce na fula z karbonowa sztyca nie dostane choroby lokomocyjnej. :)

 

W tej sztycy hardware jest Ti?

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisze, że jest sztywna i nic nie lata ani nie odgina się to po co tworzysz mongolskie teorie ?

Nie buduje roweru, żeby podobał się Tobie czy komuś innemu, mi ma się podobać.

Wolę o wiele bardziej Luxtecha niż KCNC w tej cenie...

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sztycy to u mnie zdziwienie, bo jak widziałem produkty Luxtecha to bądź co bądź wyglądały jak psu z dupy wyjęte. A tutaj pełna profeska. Może nie będzie nigdy konkurencją dla Schmolke, ale to też zupełnie inna kategoria cenowa. Dobrze jest wiedzieć że i Polacy nie gęsi swoje lekkie komponenty mają.

 

I z XTC bardzo sympatycznie się komponuje. Fajnie wygląda tak upieprzona błotem rama, siodło i czysta sztyca :)

Edytowane przez Robert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi było dość ciężko podjąć decyzję o złożeniu zamówienia u Pana Jarka, bo nikt wcześniej na Fr.org jak i na LB nie kupił (albo się nie ujawniał) sztyc Luxtech'a. Teraz mimo wszystko nie żałuję, polecam ją :)

Jest zrobiona pod limit wagowy 75kg, wykończenie połyskowe. Sztyca sama w sobie (bez zacisku sztycy) siedzi bardzo pewnie w rurze podsiodłowej co wyklucza stosowanie pasty do carbonu. Odkąd jeżdżę na rowerze, zawsze miałem sztycę z setbackiem - teraz mam bez. Muszę znowu poszukać swojej pozycji na rowerze i kupić mostek 100mm - chyba :yes:. Jak dla mnie 350zł za taką sztycę to są śmieszne pieniądze. Jak ktoś ma pytania to pytać.

 

Robert, mi też pierwsze projekty Luxtecha się nie podobały, były jakieś takie ponure...na siłę, po tym jak rozpakowałem sztycę bardzo się zdziwiłem (pozytywnie). Widać, że Pan Jarek popracował nad wizualką swoich produktów jak i nad logiem (którego kolor możemy sobie wybrać).

Dzięki, fajnie że się podoba - ale to jeszcze nie koniec, a początek ...

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...