Skocz do zawartości

[Wirtualny trening] Czyli plany treningowe z internetu

Michał MSJ Jaskólski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od jakiegoś czasu czytając w necie o treningu kolarskim znajduję oferty różnych firm proponujących układanie planów treningowych, takiego wirtualnego trenera. Czysta ciekawość powoduje, że chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z tego typu usług korzysta, korzystał, a może zamierza skorzystać. Przyznam, że niektóre propozycje wydają się być bardzo sensowne tak cenowo jak i treningowo, inne budzą moje zastrzeżenia (choć jestem laikiem więc to takie moje intuicyjne gdybanie tylko).

Co o tym sądzicie?

Ja jestem sceptyczny, ja nawet w sieci mało kupuję, więc tu tym bardziej jestem sceptyczny. Jakoś nie wydaje mi się, że ktoś kto mnie na oczy nie widział może mi pomóc w ułożeniu treningu, oceniać postępy. Obawiam się też, że to może być coś takiego jak plan treningowy z ostatniego "Magazynu Rowerowego" i nie mówię, że nie będzie profesjonalny, ale że to będzie zlepek różnych planów, i ogólnie znanych zaleceń za które co miesiąc trzeba płacić jakąś tam kwotę. Jednocześnie nie ukrywam, że chętnie bym z czegoś takiego skorzystał, gdyby była możliwość jakichś testów lub coś w tym stylu. A nie w ciemno.

Zapraszam do dyskusji.

• 3 tygodnie później...

Ja sądzę, że to będzie mało efektywne. Jeśli ten trener nie będzie miał możliwości obserowania Twoich treningów i kontrolowania różnych parametrów fizjologicznych, to na jakiej podstawie będzie on dokonywał oceny i podejmował decyzje o zmianach?

Siema,

ja już od dłuższego czasu korzystam z takiej formy treningu.

www.mktrainingcenter.duu.pl

Jeżeli ktoś jest zainteresowany to odpowiem na wszystkie pytania dotyczące tej formy treningu. Do tej pory startowałem w Mazovii. Jeżeli ktoś chce wejść i sprawdzić, że to nie tylko reklama. W tym roku przerzucam się na Skandię.

Pozdrawiam

Rafał Urbanowicz

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.