Michał MSJ Jaskólski Napisano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2009 Witam, Od jakiegoś czasu czytając w necie o treningu kolarskim znajduję oferty różnych firm proponujących układanie planów treningowych, takiego wirtualnego trenera. Czysta ciekawość powoduje, że chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z tego typu usług korzysta, korzystał, a może zamierza skorzystać. Przyznam, że niektóre propozycje wydają się być bardzo sensowne tak cenowo jak i treningowo, inne budzą moje zastrzeżenia (choć jestem laikiem więc to takie moje intuicyjne gdybanie tylko). Co o tym sądzicie? Ja jestem sceptyczny, ja nawet w sieci mało kupuję, więc tu tym bardziej jestem sceptyczny. Jakoś nie wydaje mi się, że ktoś kto mnie na oczy nie widział może mi pomóc w ułożeniu treningu, oceniać postępy. Obawiam się też, że to może być coś takiego jak plan treningowy z ostatniego "Magazynu Rowerowego" i nie mówię, że nie będzie profesjonalny, ale że to będzie zlepek różnych planów, i ogólnie znanych zaleceń za które co miesiąc trzeba płacić jakąś tam kwotę. Jednocześnie nie ukrywam, że chętnie bym z czegoś takiego skorzystał, gdyby była możliwość jakichś testów lub coś w tym stylu. A nie w ciemno. Zapraszam do dyskusji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piootrj Napisano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2009 Jakiś czas temu zadałem podobne pytanie jednak bez większego odzewu. Chyba niewiele osób korzysta z w/w usług lub nie chcą się przyznać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drozdzu5 Napisano 12 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2009 Ja sądzę, że to będzie mało efektywne. Jeśli ten trener nie będzie miał możliwości obserowania Twoich treningów i kontrolowania różnych parametrów fizjologicznych, to na jakiej podstawie będzie on dokonywał oceny i podejmował decyzje o zmianach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...