Szosowiec82 Napisano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2009 Witam! Mam pewien dylemat. Jestem zdecydowany na zakup zimówki (każdy wie, jak wygląda szosa zimową porą) i zastanawiam się pomiędzy mtb, a przełajówką. Czytałem MagazynRowerowy gdzie było dokładnie takie porównanie ale jestem jeszcze bardziej zakręcony. Z jednej strony mamy wszechstronność górala ale nie mam zamiaru zapuszczać się w głęboki las, z drugiej strony jako szosowiec nie lubię zsiadać z roweru i bieganie z przełajówką na plecach nie jest moim marzeniem Jak myślicie, co się bardziej sprawdzi w terenie nizinnym w czasie zimy? Przeglądając rynek zauważyłem, że przełajówki np. Ridley`a są stosunkowo tanie, natomiast nie znam się na mtb i nie wiem czy kwota 2 tys zł wystarczy żeby rower przeżył zimę. Proszę o pomoc Z góry dziękuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikodem Napisano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2009 nie wiem czy wystarczy u nas w klubie przełaje składane się z ram antka i części które nie nadają się do szosy i jakoś dają rade ps. zimą bez błotników nie da rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2009 da rade bez błotników, jeśli masz odpowiednie ubranie;) na Twoim miejscu wybralbym przełaj, zwłaszcza jak nie chcesz się zapuszczać głęboko w las z rowerem - bo to właściwie tylko głęboko w lesie się z rowerem biega;) w kwestii mtb 2000 zł w zupełności wystarczy na ciekawą zimówkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikodem Napisano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2009 tak MTB za 2k zł spoko jako zimówka mam takie za 1800 i jest jednym ze lepszych "zimówek" wśród znajomych ale ja nie mam zimówki z prawdziwego zdarzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany