Artro Napisano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2009 Siema, Mam pytanie jak w temacie. Dodam, ze jeżdżę z goglami, wiec nie wiem czy to sie wszystko bedzie trzymac kupy... Co wy o tym sadzicie? Daloby rade takie cos, czy raczej wyjde na komika i idiote? Prosze o wasze opinie na ten temat. Dodam, ze na nartach jezdze od 13roku zycia, wiec raczej kask nie jest mi potrzebny ale tak sie chcialbym zapytac forumowiczow co wy o tym sadzicie Pozdrawiam, Artro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kretschmer Napisano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2009 to, że jezdzisz od 13 roku życia nie znaczy, że nie potrzebujesz kasku...jak CI sie to trzyma kupy to lepszy rowerowy niż żaden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
accentinferno Napisano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2009 Ja jeżdżę na nartach od 5 roku życia i uważam że kask jest potrzebny każdemu. Nigdy nie wiesz czy ci ktoś nie zajedzie drogi, lub czy ci np: nie puści wwiązanie lub mięsień. Ostatnio słyszałem w radiu że premier jakiegoś państwa(mało znanego) jechał na nartach i się zderzył z kobietą. Ona nie żyje a on przeżył według lekarzy tylko dlatego, że miał kask. Na nartach w kasku rowerowym będziesz wyglądał jak dzikus. kask narciarski powinien być zabudowany i chronić skronie. To chronią tylko w pełni zabudowane kaski rowerowe. Ale nie radzę ci w nich jeździć na nartach. Większość kasków narciarskich mają mocowania na gogle i są zintegrowane z nimi. Twój kask na 95% nie jest przygotowany do współpracy z goglami narciarskimi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...