Skocz do zawartości

[kask] Czy w kasku na rower da rade jezdzic na nartach?

Artro

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

Mam pytanie jak w temacie. Dodam, ze jeżdżę z goglami, wiec nie wiem czy to sie wszystko bedzie trzymac kupy...

Co wy o tym sadzicie? Daloby rade takie cos, czy raczej wyjde na komika i idiote?

Prosze o wasze opinie na ten temat. Dodam, ze na nartach jezdze od 13roku zycia, wiec raczej kask nie jest mi potrzebny ale tak sie chcialbym zapytac forumowiczow co wy o tym sadzicie :)

Pozdrawiam,

Artro

;)

Ja jeżdżę na nartach od 5 roku życia i uważam że kask jest potrzebny każdemu. Nigdy nie wiesz czy ci ktoś nie zajedzie drogi, lub czy ci np: nie puści wwiązanie lub mięsień. Ostatnio słyszałem w radiu że premier jakiegoś państwa(mało znanego) jechał na nartach i się zderzył z kobietą. Ona nie żyje a on przeżył według lekarzy tylko dlatego, że miał kask. Na nartach w kasku rowerowym będziesz wyglądał jak dzikus. kask narciarski powinien być zabudowany i chronić skronie. To chronią tylko w pełni zabudowane kaski rowerowe. Ale nie radzę ci w nich jeździć na nartach. Większość kasków narciarskich mają mocowania na gogle i są zintegrowane z nimi. Twój kask na 95% nie jest przygotowany do współpracy z goglami narciarskimi.

• 4 tygodnie później...

jeździłem tak przez chyba trzy sezony narciarskie :P

Dziwnie to wyglądało ale zdawało egzamin, moja mama wyszła z założenia, że lepiej taki kask niż nic.

A kasy nie było na nowy kask narciarski.

ps. jeździłem w goglach i czapce. Nic się nie z suwało :)

Jedyne "ale" to faktycznie za mało chroni tył głowy.

Ale ja nie umiem wywalać się do tył?

Na razie głównie twarzą/przodem głowy lądowałem w śniegu

kask narciarski chroni więcej obszarów głowy, patrz potylica

czy warto jeździć w rowerowym - na pewno lepiej niż bez żadnego, niezależnie czy jesteś Kowalskim czy Alberto Tomba :)