siwyex Napisano 10 Września 2009 Napisano 10 Września 2009 Nieźle lecisz z tą wagą, dołącz zdjęcie bo te z poprzedniego posta nie działa... Czekać tylko aż zmienisz ramę i będzie poniżej 8kg:)
1415chris Napisano 10 Września 2009 Autor Napisano 10 Września 2009 Nie wiem co sie stalo Z nowa rama to juz moze byc nieco gorzej ale ktoz to wie Z obecna rama to do ok 8150g, przy zachowaniu walorow uzytkowych, chociaz ponizej 8kg nie ma problemu i w miare tanio - mozna wrzucic wylajtownego sida i po klopocie ale watpie czy ja moglbym na czyms takim jezdzic, wiec nawet nie biore takiego rozwiazania pod uwage. Ja na tym rowerze duzo jezdze (jak dla mnie) i wszystko musi grac, zatem waga jak najbardiej ale wiem gdzie sa dla mnie granice. Boje sie nawet pomyslec co bedzie jak juz dalej nie bedzie mozna....brrrr
creative1989 Napisano 10 Września 2009 Napisano 10 Września 2009 To ty masz przerzutkę Dura Ace, damn, właśnie spojrzałem na wagę- połowa zwykłej No i przydałaby się aktualna rozpiska jakby nie patrzeć, bo "najnowsza" jest z 9220g.
Wax Napisano 11 Września 2009 Napisano 11 Września 2009 Chris, to nie leć tak z waga to tak szybko się nie skończy
1415chris Napisano 16 Września 2009 Autor Napisano 16 Września 2009 Aktualny stan Bar caps:M:Part Carbon MTB 5g Bar ends: KCNC 47g BB: Shimano XTR 89g Brakes Front: Formula R1 Ti 162g Brakes Front: Rotor Hope Pro Light 160mm 80g Brakes Front: Caliper + Rotor bolts 14g Brakes Rear: Formula R1 176g Brakes Rear: Rotor Hope Pro Light 160mm 79g Brakes Rear: Caliper + Rotor bolts 18g Brakes Rear: Adapter Hope 21g Cables: Nokon 72g Cassette: Shimano XTR 970 11-34 244g Chain: KMC 9 sl Ti & Gold 243g Chainrings: FRM Pro 40/26 + spacers 73g Chainring bolts: XTR 970 13g Crank Shimano XTR 970 537g Derlr (Front): Dura Ace 7900 34.9 Alu bolts 75g Derlr (Rear): Shimano XTR 972 Alu bolts, KCNC wheels/bolts 177g Fork: Fox 100 RLC 2009 + Starnut 1564g Frame: Specialized S-Works M5 05 21" 1515g Grips: Bontrager XXX Lite 14g Handlebar: FSA K-Force Light 31.8 x 580mm 146g Hanger: No name 14g Head Set: Chris King NoThreasSet - no top cup 80g Pedals: Crank Brothers Egg Beater 4Ti 169g Seat: Tune Alcantara 86g Seatpost clamp: FRM 13g Seatpost: Thomson Masterpiece Ti kit 181g Shifters: Shimano XTR 970 Alu bolts 211g Skewers: KCNC 43g Spacers: KCNC 2g Stem: FSA OS99 120mm 127g Top Cap: KCNC 8g Tyre (Front): Furious Fred 26x2.0 329g Tyre (Rear): Furious Fred 26x2.0 329g Tube: Stan 2 x 62g 124g Wheel Front: ZTR Olympic, King, Sapim CX-Ray, valve + tape 656g Wheel Rear: ZTR Olympic, Kong, Sapim CX-Ray, valve + tape 732g Totala 8468g
creative1989 Napisano 16 Września 2009 Napisano 16 Września 2009 Jeszcze tylko nowe zdjęcia wszystkich części na rowerze i będzie
1415chris Napisano 19 Września 2009 Autor Napisano 19 Września 2009 Waga lancucha 241g 105 ogniw + spinka, 2g w dol Total 8466g
1415chris Napisano 27 Września 2009 Autor Napisano 27 Września 2009 Doszly linki i rurka teflonowa Power Cordz. Lzejsze od Nokona odpowiednio: linka o 14g, rurka o 15g. Waga 8437g
Mod Team Lookas 46 Napisano 27 Września 2009 Mod Team Napisano 27 Września 2009 rurka pc jest lżejszeod tej z nokonow aż o 15g ????
TocaS Napisano 27 Września 2009 Napisano 27 Września 2009 http://www.allegro.pl/item752311774_rama_specialized_s_works_m5.html czy to ta sama rama ??
1415chris Napisano 28 Września 2009 Autor Napisano 28 Września 2009 Po probach i zmianach, pierwszy nietrafiony strzal... Power Cordz nie dziala z Nokonem Problem w tym ze teflon rurka PC jest zbyt cienka i miekka zeby utrzymac 'ladna' ciagla linie koralikow, kazdy koralik w inna strone... Rurka Nokona jest zdecydowanie grubsza i sztywniejsza. Rezultat: super waga, rewelacyjna latwosc zmieniania biegow (na poczatku zmienialem o dwa..), beznadziejny wyglad, bardzo nieprecyzyjne zmiany przelozen, wynika to z tego ze koraliki przemieszczaja sie wzgledem siebie. Zatem powrot do zestawu Nokon 72g I waga wraca do 8466g
Wax Napisano 28 Września 2009 Napisano 28 Września 2009 No to kicha - trzeba będzie poczekać na sztywniejszy wkład, bądź Nokony pod PC.
krzysiekmz Napisano 29 Września 2009 Napisano 29 Września 2009 U mnie bylo podobnie. Bawiac sie z dlugoscia pancerzy mozna to (prawie) obejsc. Nawet pomimo wygietych pancerzy wszystko dzialalo i dziala super. Pozdrawiam.
Sime Napisano 30 Września 2009 Napisano 30 Września 2009 (edytowane) Ja wyginanie się pancerza miałem nawet na zwykłych stalowych linkach więc chyba ten typ ( nokon ) tak ma. Jak już kilka razy pisałem Power Cordz zrobił specialny wkład dedykowany do nokona lecz nie jest to szał. Za to z Alligatorem działają rewelacyjne. Producent zapewnia mnie że są kompatybilne ze zwykłymi pancerzami "z metra" lecz musze to przetestować czy przypadkiem ostre krawędzie nie będą niszczyły linek. PS. Zastosowałeś się do instrukcji jak przykręcić linkę w przerzutce? A samo wyginanie się pancerza wynika z budowyn jakby ktoś zwrócił na to uwagę. Koraliki Nokona dolegją jedne do drugich powierzchniami zewnętrznymi a Alligatora "zazębiają" się. Edytowane 30 Września 2009 przez Sime
1415chris Napisano 1 Października 2009 Autor Napisano 1 Października 2009 Nokon w oryginalnym zestawie jest prosciutki. Tak, linka zamocowana tak jak w instrukcji. Ta nieprecyzyjnosc mozna spokojnie wyregulowac ale ten wyglad.... odpada. Jeszcze bym sprobowal I-linka z obecna rama ale chyba zostawie tak jak jest, zaczekam z tym jak sie pojawi nowa rama bo prowadzenie zupelnie inne i bedzie trzeba wiecej pancerza (na cala dlugosc gornej rury) chyba system koralikow nie bedzie dobrze wygladal.
Kazikkk23 Napisano 5 Października 2009 Napisano 5 Października 2009 Seat: Selle Italia SLR 151g Z tego co wiem to siodełko waży 180g
Ubotek Napisano 5 Października 2009 Napisano 5 Października 2009 Są rózne wersje SLR-a Wersja: XP, XC, TT i coś jeszcze
Wax Napisano 30 Października 2009 Napisano 30 Października 2009 ...ale dla Ciebie za lekki. Chris, jak tam Nobu ?
1415chris Napisano 30 Października 2009 Autor Napisano 30 Października 2009 (edytowane) Beda beda ale na razie to mam zgryza jaka rama, ht czy full... Edytowane 30 Października 2009 przez 1415chris
Wax Napisano 30 Października 2009 Napisano 30 Października 2009 Full to future, więc ja bym tu nie miał problemu. Masz jakieś typy na oku (HT/Full) ?
1415chris Napisano 30 Października 2009 Autor Napisano 30 Października 2009 Na pewno wygodniej i efektyeniej... ale ta waga...mimo jak na ten moment to full przewaza. Myslalem jeszcze o stumpym fsr ale to juz za duzo...
Wax Napisano 30 Października 2009 Napisano 30 Października 2009 Only Spec wchodzi w grę ? Nie no ja bym nawet nie mrugnął okiem - FSR-ke i już. Takie moje zdanie. Zależy na czym Ci zależy i jakie masz trasy w okół siebie, gdzie jeździsz i czego wymagasz. Ja mimo swojej niskiej wagi ( 60kg ) teraz bym kupił fulla.
1415chris Napisano 30 Października 2009 Autor Napisano 30 Października 2009 Mam za duzo ciuchow speca poza tym life gwarancja no i performance.
Rekomendowane odpowiedzi