damianste1 Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Bardzo lekki ciekawe czy wytrzymały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Bardzo lekki ciekawe czy wytrzymały. Nie widzę tu części do których można się przyczepić pod względem wytrzymałości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kezcuzj Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Z amorow do wyboru mialem jeszcze niebieski, ten to by dopiero ladnie sie komponowal hehe. Zdecydowanie dobrze postąpiłeś Ale mimo wszystko sprzęcik, że mucha nie siada, jestem pod ogromnym wrażeniem. Jeden z moich ulubionych projektów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Jeszcze duzo brakuje zeby powiedziec ''bardzo lekki'' Zapewniam ze baaardzo wytrzymaly, rama nie do ruszenia, pozostale komponenty w 100% sprawdzone, jedyna rzecza ktora teraz testuje to sa kola. Jeszcze nie wiem co moga mi wybaczyc, po pierwszych km obiecujaco. Dodam tylko ze 65kg wazylem jak mialem..hmm strzelam 14 lat??? Teraz jestem duuuzo starszy i duuzo ciezszy 85+ Aaa dla jasnosci to jest rower do XC, glownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek123 Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 I rzecz na tyle oczywista jak i kontrowersyjna - opony FF. Jezeli scigasz sie XC, to w deszczowej (?) angli opony raczej bezuzyteczne, moze 1-2 wyscigi w sezonie do obskoczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Z ta deszczowa anglia to mity i zabobony. Nie mowie ze to beda jedyne i sluszne opony, bardziej martwi mnie ich odpornosc na przebicia. Czytalem na mtbr ze jest zblizona do roro, jak by to byla prawda to jest to do zaakceptowania. Jestem confused.... Moje roro 1000km 4 przebicia z ktorymi musialem sie troche pobawic + sporo tych ktore sie same pozaklejaly wliczajac 2 cm drut siedzacy w oponie. Niestety piatemu nie dalem rady ok 5mm szerokie. Tzn trzyma cisnienie ale tylko do ok 20psi ja potrzebuje ok 35-38. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beton Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 pomysl nad FF w wersji tubelless wagi sa w granicach 420g czyli toroche ciezej niz z duza iloscia mleczka. tylko ani na mtbr ani nigdzie neizlalazlem jak przebijalosc tych opon w tej wersji. mimo iz roro sa przebijalne nawet mleko ma problemy i bele jaki kamien je rozcina to do nich powrocilem genialnie trzymaja idelane na lesne drogi ale na kamienie i gory odpadaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 FF tubless odpada, bo jesli mialbym zmieniac to na lzejsze rozwiazanie i nie mowie tu o kilkunastu g RoRo pozostana moja bazowa guma ale korci mnie, specjalnie w tej czesci roku gdzie trasy sa bardzo suche, zeby sprobowac cos diametralnie innego tzn lzejszego. RoRo sa swietne w warunkach jakich jezdze ale mysle ze FF dalyby tez rade, kurde chyba je zaraz zamowie i skoncze z tymi dywagacjami..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 11 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 Nie ma sensu zakladac opon o malej przyczepnosci podobnych wagowo do lepszych w terenie zamiennikow. Jak przygoda z hamplami r1? Sa juz dostepne czerwone a na razie dla mnie to jedyna opcja Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 11 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 Hample po prostu super, powinno byc jeszcze lepiej jak beda nowe tarcze alu, na razie jezdze na nieco wysluzonych tarczach i standardowych (mineralnych) klockach. Mimo to sila dzialania bardzo dobra. R1 to jedyna opcja czy R1 czerwone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 11 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 R1 czerwone Nie przeszkadza Ci polozenie/ksztalt klamki? Dle mnie te hamulce sa brzydkie przez ta klamke cianka jak patyk :/ Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 11 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 Wrecz przeciwnie, klamka jak klamka, najwazniejsze ze lekko i jednym palcem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek123 Napisano 11 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 Projekt chyba praktycznie ukonczony? Wsumie wszystko najwyzszej klasy, ja dodal bym jeszcze amortyzator z manetka blokady. Co do tej deszczowej Angli to nawet w Top Gear pamietam jak mowili, ze w kabrio to kilka razy do roku z otwartym dachem mozna jezdzic BTW, czujesz podczas jazdy lekkosc roweru wzgledem poczatkowych jak sie nie myle 10,2 kg? Bo ja jakos jadac na 700g a pozniej 450g oponach nie zauwazam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukashs Napisano 11 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 Bo ja jakos jadac na 700g a pozniej 450g oponach nie zauwazam testujesz na szosie czy na górkach ? bo ja jakoś czuje takie roznice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek123 Napisano 12 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2009 Oczywiscie gorach. Moze ciut gorsze przyspieszanie, ale predkosci podjazdowe te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2009 Najwieksze roznice to jak caly rower przyspiesza, szczegolnie gdy sie redukuje wage kol o ponad 800g, to naprawde czuc. Ja to robilem w etapach najpierw opony ok 500g i same kola 300g i za kazdym razem roznica wyraznie odczuwalna. Jak sie zmotywuje to z ciekawosci zaloze stare kola i gumy zeby poczuc 800g roznicy. dodal bym jeszcze amortyzator z manetka blokady rower jezdzi 99.9% w terenie gdzie prawie wogole nie uzywam blokady (bardzo sporadycznie), wiec blokada nie jest mi tak bardzo potrzebna do szczescia, poza tym rlc 2009 nie sa dostepne z blokada za to maja wiecej regulacji od rl i sa lzejsze Co do tej deszczowej Angli to nawet w Top Gear pamietam jak mowili, ze w kabrio to kilka razy do roku z otwartym dachem mozna jezdzic W tym roku majac cabrio, w ciagu kilku ostatnich miesiecy, moznaby na palcach jednej reki policzyc dni w ktore jazda z otwartym dachem bylaby nierozsadna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek123 Napisano 13 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2009 Piszę to co słyszałem ale tu widać potwierdza się reguła, że lepiej przekonać się osobiście o czymś a nie powielać to co usłyszało się od znajomego znajomego ... Ale temat jest o rowerach a nie pogodzie Co do tej blokady, jeżeli bierzesz udział w zawodach to naprawdę się przydaje. na pewno mniej męczy wspinaczka na zablokowanym amortyzatorze niż pompującym 100g lżejszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 13 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2009 Mowimy o manetce blokady, a ta mi jest niepotrzebna, jak juz musze zablokowac amor to mam manetke na goleni, z ktorje czasami korzystam ale bardzo sporadycznie i to nie z powodu ze nie jest na kierze ale ze wzgledu na teren. Jak dla mnie manewr ten jest tak szybki i latwy ze...nie ma o czym mowic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 14 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2009 Krzychu a jakiej dlugosci masz szprychy w nowych kolkach? Jakies problemy z Tune Kong do tej pory? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2009 Nie mam zielonego pojecia, skladane przez Tune (wyszlo mnie taniej niz gdybym kupowal wszystko osobno). Z tego co mi mowili to sa to ''nowe'' obrecze Stana i ''nowe'' piasty. te niby bez problemow z bebenkiem... pojezdzimy zobaczymy. Jak na razie jestem pozytywnie zaskoczony, myslalem ze te kolka beda malo sztywne ale wrazenia sa wrecz przeciwne i zaj...biscie sie tocza, spora rozniza z crossmax sl. Ostatnio przelecialem je po dosyc wymagajacym zjezdzie, zero ocierania o klocki, aby tak dalej. Jak na razie tzymam sl, za malo km zeby byc pewnym tych kolek, jak zrobie 1k km dam znac co i jak. Teraz wrzucam FF i boje sie ze juz nie bede musial pedalowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2009 Nowe gumy FF 2x 329g niestety bez mozliwosci selekcji i tak byly ostatnie + 2x 62g plyn, w sumie 782g. Zysk na calej operacji 131g, a mialo byc min 180g, Wyrzucilem sprezynki z zaciskow kol 2g w dol, Poprawiona waga ti srub tylnego zacisku i adaptera 1g mniej Total waga 8775 Jeszcze cos na dniach wykombinuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 15 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2009 No, to teraz uwaga na zakretach i stromych zjazdach zeby nie pofrunac Dlugosc szprych to najprawdopodobniej 262mm Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2009 Dzisiaj pierwsz jazda na FF 60km sucho/bardzo mokro 50/50. Jak ktos nie mial mozliwosci jezdzic na tych i podobnych pomykaczach, to warto sprobowac, fajne wrazenia. Bardzo szybkie opony, na suchym luzno/twardym podlozu znakomicie daja rade i tu najbardziej czuc min opory. Na mokrym trzeba uwazac, w blocie bardzo uwazac, przod lubi uciekac tyl tez nie lepiej. Na szczesie tam gdzie bylo mokro to prawie plasko. Byloby bardziej emocjonujaca jechac na nich po mokrym w dol Bylem zaskoczony tym jak dobrze spisuja sie na kamieniach i korzeniach, tzn nie super ale wystarczajaco dobrze zeby o nich nie myslec. Na moje trasy nadaja sie wysmienicie pod warunkiem ze nie jest za mokro. Chociaz niektorych bardzo stromych podjazdow nawet nie bede probowal Zobacze jak z trwaloscia. Po 16km zlapalem dziure, stan zalepil to w kilka sekund, zero problemu. Dobry poczatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 25 Lipca 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 25 Lipca 2009 ...Total waga 8775 Jeszcze cos na dniach wykombinuje Kombinuj bo dziś update Moje obie, nowe ważyły razem 615g opcja selekcji była faktycznie zaskakująco dobrze sprawują się na kamieniach. Przedwczoraj złapałem pierwszego kapcia na tych gumach jadąc po chodniku, może coś było ostrego :] Używam ich w połączeniu z dętkami Schwalbe XX Light 95g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 26 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2009 Dzisiaj juz nie da rady, chyba ze podmienimy nasze gumy w projektach 43g!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi