Wax Napisano 20 Maja 2009 Udostępnij Napisano 20 Maja 2009 Leżę na plecach i proszę by więcej nie bić !!! Kozak, słów brak a i oczy jak 5zł... Zazdraszczam i życzę bezproblemowej eksploatacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikol Napisano 20 Maja 2009 Udostępnij Napisano 20 Maja 2009 szczęka mi opadła na sama podloge...... gratulacje speca! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beton Napisano 20 Maja 2009 Udostępnij Napisano 20 Maja 2009 jakos biednie wygladaja te klamki jakby cos im brakowalo :PPP:P. jezeli sila hamowania bedzie bdb w (ulitimatach jest dostateczna ;p). to jest do dobra konkurecja dla avidow bo cene niewiele wyzsza a sa znacznie lzejsze. tarcze zakupilem alligator aries obadam jak sie spisza;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2009 Wax sorry ale bedzie wiecej Beton ja bym powiedzial ze avidy to niezla konkurencja dla fr1 bikol bez przesady to tylko rower ostatnimi czasy jezdzilem na k18 i bylo super, mowia ze r1 ''to oro puro nieco lepsze'' zobaczymy widac ze formula dopracowala te hample na maksa, nie ma sie do czego przyczepic, wszystko tak jak byc powinno i troche wiecej ten zestaw to jest podstawa, powoli pojawiaja sie zestawy w roznych kolorach (ciezsze od tego, malowane proszkowo) z karbonowymi klamkami (ktore lzejsze?) nalezy przypuszczac ze z biegiem czasu wszystkie komponenty tych hampli w roznych opcjach beda niedlugo dostepne, formula chyba jako jedyna, przynajmniej na rynku uk oferuje taki wybor komponentow teraz czekam na tarcze przod jak na razie to 175g z tarcza ok 88g + sruby ti? bedzie na pewno grubo ponizej 300g tyl 191g + tak jak wyzej chyba tez ponizej 300g chyba ze tarcze hope, przy odrobinie szczescia moze byc 20g lzej niz przy tarczach r1...hmmm albo jak mi korba odbije to .....Scrub.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2009 Po pierwszych jazdach hamulce sprawuja sie b. dobrze, swietna modulacja i sila na przyzwoitym poziomie jak dla mnie, chwale sobie ergonomie klamki, zmowu moge obslugiwac jednym palcem. Teraz pomykam na nieco wyjezdzonych tarczach, mam nadzieje ze przy nowych zestaw bedzie dzilal jeszcze lepiej. Zbyt malo km zeby powiedziec cos wiecej. Formula do montowania zaciskow daje najzwyklejsze stalowe sruby!!! dobra wiadomosc mozna i r1 lekko poprawic wagowo Przypuszczam ze adaptery rowniez przyjda z takimi samymi. Na 6 ti srubach (zamowione) mozna zyskac ok 20g Pare gram ubedzie tez ze sztycy, w drodze ti zestaw mocujacy jarzmo ok 10g W tym lub nastepnym tygodniu nowe kolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 25 Maja 2009 Udostępnij Napisano 25 Maja 2009 hmm co za kółka chcesz sobie sprawić? już Ci crossmaxy nie leżą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2009 Leza jak najbardziej ino nieco przyciezkawe Skladaki: tune, ztr, dt - powinny byc lzejsze jakies 300-350g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 doszly ti sruby 15mm zysk troche wiecej niz zakladalem bo az 22g (stalowe 39g) sztyca ti kit zysk 11g (oryginalne 22g) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek123 Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 Wrzuc zdjecie calosci, bo duzo sie pozmienialo od ostatniej fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 zaczekam do nastepnego tygodnia, mam nadzieje ze tune wyrobi sie z kolami, wtedy jakis pstryk zrobie, no i rozspiska bedzie uaktualniona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2009 tak zeby odswiezyc aktualna wage mojego srebra Bar caps:M:Part Carbon MTB (przycinane) 5g Bar ends: KCNC 50g BB: Shimano XTR 89g Brakes Front: Formula R1 Ti caliper bolts 168g Brakes Front: Rotor Formula Oro 160mm + steel bolts 124g Brakes Rear: Formula R1 Ti caliper bolts 189g Brakes Rear: Rotor Hope Mono M4 + steel bolts + adapter 147g Cables: Nokon 72g Cassette: Shimano XTR 970 11-34 244g Chain: KMC 9 sl Ti & Gold 248g Chainset + Chainrings: Shimano XTR 970 700g Derlr (Front): Shimano XTR 960 Top Swing Alu bolts 123g Derlr (Rear): Shimano XTR 972 Alu bolts, KCNC wheels/bolts 177g Fork: Fox 100 RLC 2009 + Starnut 1564g Frame: Specialized S-Works M5 05 21" 1515g Grips: Bontrager XXX Lite 14g Handlebar: FSA K-Force Light 31.8 x 580mm 146g Hanger: No name 14g Head Set: Chris King NoThreasSet - no top cup 80g Pedals: Crank Brothers Egg Beater SL 266g Seat: Tune Alcantara 86g Seatpost clamp: FRM 13g Seatpost: Thomson Masterpiece Ti kit 181g Shifters: Shimano XTR 970 Alu bolts 211g Skewers: KCNC 45g Spacers: KCNC 2g Stem: FSA OS99 120mm 127g Top Cap: KCNC 8g Tyre (Front): Rocket Ron + stan 458g Tyre (Rear): Rocket Ron + stan 455g Wheel Front: Mavic Crossmax SL 774g Wheel Rear: Mavic Crossmax SL 925g Totala 9220g To co pogrubione to co pozostalo bez zmian, ingerencji z pierwotnego projektu. Na dniach beda nowe kola i tarcze z ti srubami powinno byc jakies 350-400g lzej. I TO BEDZIE KONIEC mam nadzieje, tzn do wymiany rama jeszcze Zdjecia zrobie w plenerze tym razem to tak zeby sie jeszcze zalapac na aktualizacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 5 Czerwca 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 Niezly skok z 30 pozycji na 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 12 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2009 ponizej 9kg doszly kolka 1388g, minus 311g total: 8909g pare fot: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2009 piękne koła...mJód - montuj i pokazuj alles PS - mówiłem nie bij ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2009 Śliczne. Też takie chce! <beczy> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2009 kółka, bajkaaa i do tego ta waga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 12 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2009 dla jasnosci kolka: obrecze: ztr olympic piasty: king/kong szprychy: sapim cx-ray podana waga 1388g zawiera w/w + valves i tasme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtekmtb Napisano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2009 Koła miód malina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2009 Trzeba popodziwiać cały rowerek z nowymi kółka- wstawiaj zdjęcia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 Troche fot po ostatnim update http://img29.imageshack.us/gal.php?g=04072009561.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 4 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 Zatkaoooo i długo nie odetkaaaa. Slicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skiba_TG Napisano 4 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 Tak jak wyzej.... Rower cudo... i nie wiem co dalej pisac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 4 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 Jakby jakoś się pozbył resztek mocowań "fałek" (to do czego się pivoty wkręca) to by ubyło parę gramów, chociaż jest z tym sporo roboty i takie coś powierzyłbym tylko jakiejś Super Firmie, żeby nie pozostał bo tym ślad. Jw Cud Miód Malina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kezcuzj Napisano 4 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 Jeśli mam być szczery to wszystko jest elegancko poskładane, tylko ten biały - ni przylał ni przyłatał, trochę mi psuje przyjemność z delektowania się oglądaniem takiego sprzętu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Dzieki, tak jakos wyszlo..... Rower niestety nie byl budowany od podstaw, tzn nie bylo nowej ramy, tzn byly nowe ramy ale...... w sklepach . Poza tym jak na alu jest dosc lekka i co wazne niemilosiernie sztywna i jej geo mi pasuje, wiec zostala. A ze ma kolor taki jaki ma..... cudow nie dalo sie zrobic. Z amorow do wyboru mialem jeszcze niebieski, ten to by dopiero ladnie sie komponowal hehe. Juz kiedys pisalem ze to KONIEC ale ciezko tak jakos nic nie wymieniac a i waga ma jeszcze spory potencjal. Czekam kiedy w koncu beda dostepne tarcze formuli na alu pajaku tu jakies 55-60gr. Przednia przerzutka na mala kuracje odchudzajaco/rozwiercajaca ok 8-10g (nie mam takiego warsztatu pod reka, sh*t...) Myslalem juz kiedys o usunieciu mocowan piwotow, to o czym wspomnial Ubotek, ale za duzo z tym kombinowania jak na moj gust przy min zysku wagowym. Zostawiam to na czarna godzine jak juz sie naprawde nie bede mial czego czepic hehe. Teraz bede odchudzal pedaly ok 45g I rzecz na tyle oczywista jak i kontrowersyjna - opony FF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi