Mod Team bikergonia Napisano 31 Grudnia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2008 Już troszkę dużo się tych stron w naszym klubie zrobiło więc na Nowy Rok otwieram uroczyście : - part #2# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2008 A jest jakiś dostęp do stron archiwalnych? O faktycznie jest Tylko Merida ma więcej stron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrej Napisano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2008 Dla potomnych, CAŁY STARY WĄTEK ZNAJDUJĘ SIĘ POD TYM ADRESEM: http://www.forumrowerowe.org/Mniejszociowy-KLUB-uzytkownikow-GT--t4018.html Teraz jeszcze widać ale za pare tygodni spadnie na sam dół i wszyscy będą szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norty Napisano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2008 wszystkiego najlepszego w Nowym Roku oraz pociechy z waszych GT zycze wszystkim GT-MANIAKOM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2008 Dołączam się do życzeń A ode mnie jak najmniej awarii, kontuzji, więcej wzrostu formy i dużo radości z jazdy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrej Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 Hepi ńju jer! Przyszły do mnie cranki, pierwsze wrażenie jest takie, że nie wiem kiedy jestem wpięty a kiedy nie. Za to + za fakt iż mogę sobie ustawić stope jak mi się tylko podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 Jaka firma pracuje w pierwszy dzień nowego roku? I czemu nie wiesz kiedy jesteś wpięty a kiedy nie? U mnie jest to wyraźnie wyczuwalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrej Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 Odebrałem je na poczcie wczoraj Jak pociągne nogę do góry to czuc, jasne ale chodzi mi o to że nie ma czegoś takiego jak w spd jak się wpinasz to blok 'wskakuje' w pedał. Tak samo przy wypięciu nie ma takiego oporu który musisz przełamać. Da się do tego przyzwyczaić ale po spdach skręconych na największą siłę różnica jest wyczuwalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrWaldek Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 Witam! Od niedawna jestem użytkownikiem GT Avalanche 2.0 Są tu użytkownicy tego roweru ??? Moglibyście napisac cos o nim jak sie sprawdza i wogóle ?? Pozdro :turned: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 Ja byłem. Sztywny, zwrotny i ciężki Ogólnie rama prawie nie do skatowania. Wymieniłem tylko dlatego, że była za mała, a korygowanie tego dłuższym mostkiem nie miałoby sensu. Witamy w klubie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrWaldek Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 dlaczego cięzki ?? jak byleś uzytkownikiem tego modelu to moze powiesz mi cos wiecej o nim ?? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 1960 gram przy rozmiarze M, a ze starami i hakiem ~2100 więc lekko nie jest. Używałem go w maratonach więc pewnie połowy jego możliwości nie wykorzystałem Świetnie na zjazdach i zakrętach się spisuje. Gdybym miał większy rozmiar to założyłbym giętą kierę o małym wznosie i mostek o zerowym kącie lub lekko na plus i wtedy można szaleć. O Avalanche 2.0 może się jeszcze DaVe wypowiedzieć, konfiguracja jego bika jest pod koniec #1 części, a dokładnie tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrWaldek Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 ej sory czemu nie moge dodac zadnej fotki chcialem wam pokazac moj rowerek ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daVe Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 Jaki jest Avalanche 2.0? Chyba najlepiej opisał to ulvgar - sztywny (nawet bardzo...), zwrotny i wytrzymały (choć lakier łatwo odpryskuje...) Ja cały czas mam giętą kierę, ale ustawiłem mostek na minus, co w sumie powoduje, że chwyty są mniej więcej na takiej wysokości jak mostek na zero i prosta kierownica. Jak najbardziej jestem zadowolony z pozycji na rowerze. Jeśli chodzi o wyposażenie wersji 2.0 to... przednia przerzutka (jakaś Acera ) szybko złapała luzy i dlatego u mnie siedzi XT'ek. Kasetę i łańcuch też już zajechałem, ale to przecież normalne, jak się sporo jeździ. Z ważniejszych rzeczy to zmieniałem jeszcze amortyzator. Fabrycznie miałem tam wstawioną Gilę... No... I na tym zakończmy rozmowę na jej temat... Teraz mam Rebę na pokładzie i... jest fajnie Kolejne elementy, które zmieniłem to opony oraz dętki. U mnie siedziały Nevegale i jakieś 200 gramowe dętki Kendy. Opony były całkiem fajne - dobra przyczepność i do tego spora objętość, dzięki której fajnie tłumiły nierówności. Niestety ten zestaw dyskwalifikowała waga. Po zmianie na Karmy oraz Maxxisy Ultralighty rower schudł prawie 450 g, co biorąc pod uwagę, że jest to masa rotowana, dało się mocno odczuć na podjazdach. Jeśli chodzi o same koła (u mnie obręcze Alexrims ACE-17 oraz piasty Formuli) to na pewno nie złożysz na nich light-bike'a, ale już kilka razy nieźle grzmotnąłem nimi w jakieś kamienie łapiąc przy okazji snake'a i jedyne ślady to minimalne wgniecenie na obręczy z tyłu... Poza tym oczywiście od razu polecam przejście na SPD-y - wiem jednak z doświadczenia, że do tej decyzji trzeba dojrzeć Podsumowując - jestem jak najbardziej zadowolony z mojej Lawinki. Z fabrycznych części zostaje mi już coraz mniej, ale to przecież normalka. Wiem natomiast, że warto inwestować w tę ramę - może nie należy do najlżejszych, ale odpłaca to wytrzymałością. Nie sposób nie wspomnieć o jeszcze jednym aspekcie... Mieszkam w sporym mieście, ale jeszcze nigdy nie widziałem na żywo ramy identycznej jak moja. Wbrew pozorom w porównaniu do wszechobecnych Kellysów oraz Authorów jest to spory atut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 Ale w sumie rama ta ma jeden minus, który łączy się z wagą - przy rozmiarze L główka ramy ma 145 mm, gdybym chciał zmienić na taką pod mój wzrost więc XL wartość ta wzrosłaby do 160 mm a to już kupa aluminium Jak ktoś szuka czegoś więcej a Zaskary uważa za lightowe to powinien sięgnąć po model Pro. Te przekroje... Mała poprawka. Ze sterami Avalanche waży ~2100 gram ale przy rozmiarze L, a nie M jak napisałem poniżej. Mój błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daVe Napisano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 Tak - wysokość główki to jeden z minusów. Ale tylko przy założeniu, że już mamy amortyzator, który ma krótszą sterówkę (lub bardzo zależy nam na wadze). Dla mnie akurat jest to całkiem dobre wyjście - wiem, że przy ewentualnej zmianie ramy jest mało prawdopodobne, aby sterówka sztućca była za krótka. Stąd kupno nowego amorka do tej ramy nie wiąże się z problemem przy wyborze ewentualnego następcy Avalanche'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrWaldek Napisano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 Witam... jaki rodzaj oleju jest w amortyzatorze ??? i jak go wymienic lub dolac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bikergonia Napisano 2 Stycznia 2009 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 Zajżyj może do tematu o amorkach. Jeżeli nie znajdziesz w wyszukiwarce forumowej to załóż temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabek Napisano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 Drodzy GTowcy, Gdzie mogę szukać ramy GT Avalanche (sklep stacjonarny lub internetowy)? Na Allegro czasem coś się pojawia, ale już dłuższy czas nic ciekawego nie ma. Pytałem w Summicie ale nic nie mają. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bikergonia Napisano 2 Stycznia 2009 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 Załóż może nowy temat w dziale kupię z podaniem jakie modele lawinki Cię interesują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabek Napisano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 Czy ramy Avalanche 1.0, 2.0, 3.0 różnią się wagą od wersji Pro i Expert? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejot Napisano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2009 Podłączam się w nowym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2009 http://www.allegro.pl/item521482957_rama_l...a_cena_hit.html nie żebym reklamował, ale rower kumpla.. rama naprawdę w świetnym stanie.. nie katowana.. mogę odpowiedzieć na każde pytanie sam rower na żywo robi bardzo duże wrażenie.. gdy zobaczyłem tak zakochałem się w GT, mam nadzieję u końca tego roku stanę sie pełnoprawnym członkiem klubu na 90% jest to najlżejszy w Polsce aluminiowy Zaskar.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2009 grabek co do ram to popytaj u sprzedawcy z allegro - ciclo. Zauważyłem, że często miał ramy GT - Avalanche 2.0, Pro i Zaskar. Cenowo nawet to źle nie wychodziło bo Pro miał za 1000 a potem za 900 PLN a Zaskara za 1300. Ostatnio widziałem u niego białego 2.0 w rozmiarze L - http://allegro.pl/item474572813_gt_avalnch...a_20_biala.html Co od pytania o wagę to nie wiem. Między 1.0 a 3.0 różnicy chyba nie ma bo w którymś z bB był test 3.0 i wagę miał zbliżoną do mojego. Expert i Pro od reszty różnią się kształtem rur, jest na czym oko zawiesić dejot, ładny ten Force Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejot Napisano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2009 A dzięki dzięki W przyszłości mam na uwadze trochę go przybliżyć do Sanctiona (Lyrik z przodu i sztywna oś 12mm z tyłu) Tylko oby mi główka nie pynkła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.