Skocz do zawartości

[rower]


urbanek18

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadza się, trekkingi ważą więcej niż taki rower po przeróbkach. Zastanawiam się tylko, po co szukasz pomocy wśród forumowiczów, jeśli sam dokładnie wiesz czego chcesz? :)

 

EDIT:

Sprawdzałeś już czy są odpowiednie części, które pasowałyby do Twojego roweru i spełniały Twoje wymagania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś podobny dylemat .Kupiłem crosa + wyposażenie .I to był dobry wybór ! Trekingi są przeznaczone do turtstyki raczej asfaltowej - długie trasy z sakwami . Mają dynamo , nóżkę , solidny bagażnik itp ... to waży . Te tańsze zbliżają się do rowerów miejskich . . Crosy są dobre na asfalt , ale tak naprawdę świetnie radzą sobie w terenie . Mają większy ,,pazur " niż trekingi . Jeśli chcesz mieć bardziej uniwersalny rower bież crosa . Aha trekingi przeważnie zapewniają wygodniejszą - pozycję , crosy bardziej sportową ,podoną do górala . Ale to nie jest regułą . Sprawdż tylko czy rama i amor mają otwory do mocowania wyposażenia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się sprawdzi, dzięki za odpowiedź. Zastanawiam się jeszcze nad tym rowerkiem http://allegro.pl/item516015482_kellys_axi..._wyprzedaz.html jest wyposażony ale to typowy cross bo można kupić jego wersję bez wyposażenia. Co on nim sądzisz i czy byłby lepszym rozwiązaniem niż rower z poprzedniego linka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam górala , nigdy nie jeżdziłem na żadnym kellysie ... niewiele mogę poradzić . Axis to na pewno lepiej osprzętowiony rower - 24 biegi , lepsze przerzutki ,łańcuch i tylna piasta shimano . Amorków nie umiem porównać -nie znam ich. Ale goły (w wersji cross ) waży prawie 14 kg (19") ! I jeszcze jedno -rozmiar 21" . To bardzo duży rower . No chyba że masz sporo powyżej 180 wzrostu.

Coach to stoi gdzieś na dole tabeli crossów , to prosty model . Ale... ma cieniowaną ramę - może być lekka - cały rower waży niecałe 13kg . No i masz do wyboru 3 rozmiary . 21 biegów to mało i świadczy o klasie roweru . Przełożenie 14 :48 może nie wystarczyć do bardzo szybkiej jazdy po asfalcie .

Na forum, chyba w klubach rowerowych jest wątek o crosach . Może tam Ci pomogą . Co byś nie wybrał radzę przed zakupem pooglądać i dosiąść jakiegoś kellysa w sklepie . Rozmiar to ważna sprawa . No i sprzedawca może coś doradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...