turin Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 Witam Na wstepie jesli chodzi o rowery jestem calkowitym laikiem. Chcialbym poznac Wasz opinie, chodzi mi o o ten dokladnie model http://www.decathlon.com.pl/PL/rockrider-f...4976875/#TAILLE czy ktos mial z nim doczynienia? ewentualnie osprzetem? oczywiscie zdaje sobie sprawe ze full za te pieniadze to taki pseudo pseudo full whistling.gif wiec wolalbym bez takich komentarzy, rower mialby mi sluzyc do mykania po lesnych, niejednokrotnie ciezkich duktach (pod wzglem terenu) ale rowniez dluuuuzsze trasy afaltem, takze szukalbym sprzetu w miare uniwersalnego, o ile to oczywiscie mozliwe, przeraza mnie nieco waga i czy bedzie bujac na podjazdach. Ewentualnie http://www.decathlon.com.pl/PL/rockrider-6-3-34976520/ taki model? A moze doradzilibyscie mi cos calkiem innego? Rower mialby mi sluzyc typowo rekreacyjnie i na trasy czasem te ciezsze, takze prosze o porady, moj budzet jest nieco wiecej niz skromny okolo 2300 pln to MAX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qba66 Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 We wrześniowym numerze bikeboard był test tego roweru jako niskobudżetowego sprzętu grawitacyjnego. Popatrzyłem i wydaje mi się, że maszyna ważąca 18,2kg z przeznaczeniem fr jest kiepskim wyborem na jazdy po lesie, nawet nie wspominając o asfalcie i dłuższych wycieczkach.. Ten drugi RR 6.3 jest na bardzo słabych częściach. Zdecydowanie uważam, że szkoda pieniędzy, bo właściwie wszystko jest do wymiany jeśli rower ma być użytkowany w trudnym terenie. Full jest dobrym pomysłem, chociaż za te pieniądze moze być ciężko znaleźć coś rozsądnego. Ja bym na Twoim miejcu poszukał jakiś promocji w decathlonie bo z tego co słyszałem są tam czasami dobre rowery w super promocyjnych cenach. Może masz możliwość dozbierać trochę kasy i kupić rower za miesiąc, dwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...