PiOtRaS9000 Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 Witam, chciałem zaprezentować moją furę w której ciągle coś zmieniam jednak opisana poniżej specyfikacja przedstawia rower w już ostatecznej specyfikacji na sezon 2009. Zaznaczę na wstępnie że jeszcze taki nie stoi u mnie w garażu jednak wszystkie części (amor,hample,sztyca,mostek,rogi,kiera) już do mnie jadą (są zamówione). Jeśli chodzi o wagi poszczególnych komponentów to po części sugerowałem się tymi z internetu aczkolwiek zostawiłem margines błędu Rowerek wyszedł całkiem chyba zacny, ze standardowego Levelka to została już chyba tylko rama (która może pod koniec sezonu się zmieni...). Fotki będą gdzieś koło marca bo amorek i hample są 09' więc zanim się wyprodukują to trochę czasu minie... rama (suport XT+2 podkładki) – Kross Level A6 17” 1670 gr. amortyzator - Magura Durin Race MD100R 1470 gr. koła - Mavic CrossRide VB 2168 gr. opony - Schwalbe Racing Ralph Evolution 2,1 940 gr. hamulce - Magura Louise Bat Carbon 10th Anniversary 564 gr. tarcze - Alligator Wind Cutter Tytan 160/160 210 gr. korba – XT (FC-M770) 175mm 776 gr. kaseta - XT (CS-M770) 11-32T 264 gr. p. tył – XT (RD-M772 SGS) 224 gr. p. przód - XT (FD-M761) Down Swing 178 gr. manetki - XT (SL-M770) 286 gr. łańcuch – XT (HG93) 258 gr. pedały – XT (PD-M770) 350 gr. stery - VP A41AC Cane Creek (wliczone do wagi ramy) 118 gr. siodło – Selle Italia SLR Titanium Tube 141 gr. mostek – SMICA Lite PRO 110mm/25.4m 107 gr. kierownica – PRO MTB carbon/Alu 25,4mm 123 gr. podkładki - KCNC 30 gr. rogi - Ritchey WCS SL 64 gr. sztyca - Ritchey WCS 27,2x350mm 230 gr. chwyty - Ritchey WCS ERGO 36 gr. zacisk pod siodłowy – KCNC Road Lite Clamp 18 gr. linki/pancerze 120 gr. waga całkowita to 10250 gr. dodatki: - Osłonka neoprenowa – Velo 15 gr. - Licznik - Sigma BC 1606L 60 gr. - Koszyk 50 gr. co o nim myślicie ?? Może jeszcze uda się zmienić kółka ale to już nie w tym roku. Plusem jest to że mała rama więc w sumie jest całkiem lekka ) od wyjściowych chyba 12,4 do 10,3 z hydraulikami to chyba nie zły wyczyń trochę czasu i pieniędzy kosztowało, jednak żeby nie było że w Totka wygrałem to mogę powiedzieć że miałem spoooore zniżki Team'owe na komponenty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanar89 Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 No no fura wypas Widze zecydowałes sie na Magure, tez mi sie podoba, ale jak na razie to nie mój pułap cenowy i podobno cięzko z serwisem Magur w Pl. Szłoby jeszcze zrzucić parę gram, no ale chyba lepiej odłożyc i zmienic rame czekam na fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norty Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 fajna specyfikacja i dobra waga jak spisuje sie amor Magury bo tez mysle nad zmiana na wiosne? pozdrawiam moja Mariolka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...79a9051955.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...42741dd025.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 co klockowatego do zmiany to p. przód - XT (FD-M761) Down Swing 178 gr. manetki - XT (SL-M770) 286 gr. pedały ? XT (PD-M770) 350 gr. podkładki - KCNC 30 gr. no i koła!! koła!! do takiego rower komplet 2.1 kg:) ? no nie żartujmy. korba ? XT (FC-M770) 175mm 776 gr. << 90g wiecej a gdzię dętki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 sama rama w tym rozmiarze waży 1650g, a korba razem z suportem 870g. i wrzuć jak najszybciej możesz fotki, bo chętnie bym zobaczył jak sie prezentuje kross z magurą nie wiem ile zapłaciłeś za ten amortyzator ale czy nie lepiej byłoby kupić jakiegoś foxa a reszte kasy zainwestować w rame czy koła? ten amor i tak chodzi tragicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 Magura chodzi tragicznie ? Jeździłeś więcej niż 200km ? no ciekawy projekt.. w końcu mam godnego konkurenta na tej samej ramie i hydraulikach czekam na poprawę projektu i foteczki.. Kanar serwis Magury zrobisz w piekarskim mmbike. mają szkolenie zrobione itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 miło mi, że Wam się podoba, myślałem że mnie zbesztacie za ramę bo jakaś super wypasiona nie jest ale jak dla mnie to całkowicie na razie wystarczy. Ale niestety tak jak napisałem Magura będzie dopiero za 2 miesiące co do reszty to napęd był stopniowo wymieniany i wolałem XT bo do Srama nie jestem jeszcze przekonany a XTR jest za droga i zraziłem się do niego mocno po ostatnich przygodach z RD-m970 GS :/ Ale spokojnie fotki będą na pewno a co do kółek to myślałem nad Fulcrumem Red Metal 1 albo 3. A jeżeli gadamy o serwisie to nie ma problemu bo Sklep z którym jestem powiązany (Duda) ma certyfikaty co do tego działania Magury to nic nie mogę powiedzieć, ale jestem pewien że będzie działać dobrze w końcu za tyle kasy a poza tym przecież ostatnio ktoś na nim wygrał jakieś mistrzostwa (jakaś Pani chyba ). Kurde zapomniałem o dętkach..... Ale to standardowe Maxisy Fly Weight a co do korby to sam suport wazy ok 90 z kawałkiem. Korba bez suportu ok 780 (www.wagarowerowa.pl) moja ulubione źródło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 jezdzilem na magurze jak miala przejechane 50km a potem po przebiegu 2000km, na poczatku po pierwszym ustawieniu ciśnienia pod moją wage chodziła bardzo płynnie pózniej po wielu kombinacjach z cisnieniem za kazdym razem chodziła beznadziejnie, praktycznie nie reagowała na małe nierówności ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 kumpel który, nie jednego amora już zajeździł bardzo go sobie chwali.. dużo, zależy od wagi jeźdźca PiOtRaS9000 i zrobiło Ci sie troche więcej na wadze, porównywalnie do mojego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 no sa gusta i guściki, wiadomo, mi akurat praca tego amora bardzo się nie spodobała, oczekiwałem czegoś więcej od amortyzatora za 2000zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 Rowerek fajny, chociaż można by zrzucić jeszcze "kilka gram". rama (suport XT+2 podkładki) – Kross Level A6 17” 1670 gr. stery - VP A41AC Cane Creek (wliczone do wagi ramy) 118 gr Coś mi się nie chce wierzyć że ta rama waży ok. 1500gram. Waga linek i pancerzy będzie na pewno mniejsza moje Shimano'wskie najzwyklejsze 71g. z linkami. Podkładki pod mostek? czy jakieś inne bo też nie chce mi się wierzyć że to aż tyle waży. Jak możesz zważ części które masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 rama ? Kross Level A6 17? ~1650 g amortyzator - Magura Durin Race MD100R 1470 g koła - Mavic CrossRide VB 2168 g opony - Schwalbe Racing Ralph Evolution 2,1 940 g hamulce - Magura Louise Bat Carbon 10th Anniversary 564 g tarcze - Alligator Wind Cutter Tytan 160/160 210 g korba ? XT (FC-M770) 175mm 870 g kaseta - XT (CS-M770) 11-32T 264 g p. tył ? XT (RD-M772 SGS) 224 g p. przód - XT (FD-M761) Down Swing 178 g manetki - XT (SL-M770) 286 g łańcuch ? XT (HG93) 258 g pedały ? XT (PD-M770) 350 g stery - VP A41AC Cane Creek 118 g siodło ? Selle Italia SLR Titanium Tube 141 g mostek ? SMICA Lite PRO 110mm/25.4m 107 g kierownica ? PRO MTB carbon/Alu 25,4mm 123 g podkładki - KCNC 30 g rogi - Ritchey WCS SL 64 gr. sztyca - Ritchey WCS 27,2x350mm 230 g chwyty - Ritchey WCS ERGO 36 g zacisk pod siodłowy ? KCNC Road Lite Clamp 18 g linki/pancerze 50 g -linki wliczone w manetki, sam pancerz do przerzutek detki ~200g waga całkowita to ca 10550 gr. ja doszukałem się 300g więcej, jeżeli ktoś jeszcze widzi jakieś błędy , to pomóżmy koledze urealnić te wirtualną rozpiske Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 Rama nie będzie ważyć tyle z suportem i podkładkami. Poza tym, potem podana jest waga korby razem z suportem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 - suport policzony jest 2 razy chyba w tej specyfikacji :/ - dętek nie policzyłem fakt - linki podałem orientacyjnie ale będą lżejsze bo tylko 2 do przerzutek - a ze sterami, suportem (2 podkładki) wyszło ok 1740 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 1740g minus ciezkie stery i wcale nie lekki pakiet to daje wagę gołej ramy na poziomie 1550g . Cos nie chce mi sie w to wierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 1740 waży rama 19" bez niczego, sprawdzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 Przepraszam Panowie już wszystko jasne.... przed chwilką warzyłem co nieco i niestety pomyliłem się "odrobinę". Ramka z suportem, piwotami i całymi sterami waży 1803 gramy Niestety mój błąd przepraszam i nadzieję że nie będziecie źli czyli wychodzi na to że, rama (stery, suport, piwoty) - 1803 gr. amortyzator - Magura Durin Race MD100R 1470 gr. koła - Mavic CrossRide VB 2168 gr. opony - Schwalbe Racing Ralph Evolution 2,1 940 gr. hamulce - Magura Louise Bat Carbon 10th Anniversary 564 gr. tarcze - Alligator Wind Cutter Tytan 160/160 210 gr. korba – XT (FC-M770) 175mm 776 gr. (bez suportu który jest już policzony w wadze ramy) kaseta - XT (CS-M770) 11-32T 264 gr. p. tył – XT (RD-M772 SGS) 224 gr. p. przód - XT (FD-M761) Down Swing 178 gr. (już idzie do wymiany ) manetki - XT (SL-M770) 286 gr. łańcuch – XT (HG93) 258 gr. pedały – XT (PD-M770) 350 gr. stery - VP A41AC Cane Creek 118 gr. (wliczone do wagi ramy) siodło – Selle Italia SLR Titanium Tube 141 gr. mostek – SMICA Lite PRO 110mm/25.4m 107 gr. kierownica – PRO MTB carbon/Alu 25,4mm 123 gr. podkładki - KCNC 30 gr. rogi - Ritchey WCS SL 64 gr. sztyca - Ritchey WCS 27,2x350mm 230 gr. chwyty - Ritchey WCS ERGO 36 gr. zacisk pod siodłowy – KCNC Road Lite Clamp 18 gr. linki/pancerze 50 gr. (2 linki do przerzutek tylko) dętki ok 200 gr. waga całkowita to 10490 ciężko ale mam już czyste sumienie 10,5 kg jeszcze zakupię jakieś oponki szosowe na treningi i będzie dobrze a przednia przerzutka już idzie na wymianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 Takie 10,5kg to to nie będzie, zwłaszcza, że wagi brane z neta. Takie same komponenty nie będą ważyły wszystkie tyle samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 28 Grudnia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 Rowerek bardzo przyzwoity. Podobało mi się stwierdzenie: "dętki to standardowe Maxxis Fly Weight", to ja nie chciałbym widzieć jak wyglądają niestandardowe dętki u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 Dla light maniaka takie dętki to standard. Albo mleczko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 ano troszke optymistycznie podszedles do mas niektorych komponentow - nie ma 10,5kg daj obrazki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 rama (stery, suport, piwoty) - 1803 gr.korba – XT (FC-M770) 175mm 776 gr. (bez suportu który jest już policzony w wadze ramy) stery - VP A41AC Cane Creek 118 gr. (wliczone do wagi ramy) linki/pancerze 50 gr. (2 linki do przerzutek tylko) jednak dalej dla mnie jest bardzo nie realne.. suport ~110g stery 118g piwoty na mojej wadze 27g pancerze.. tyle to nawet Alligatory nie ważą, ani pancerze zrobione z przewodów hydraulicznych.. razem masz 255g 1803-255=1548 według mnie nie realne.. nawet bez haka.!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gucio112 Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 omen z tego co pisze autor, to jest to waga tylko 2 linek, do przerzutek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 widzisz.. też mam tarcze kolego to jets linka + pancerz.. chyba, że ma same linki i wiem ile taki zestaw wazy, nawet badziewnej futury! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gucio112 Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 Wagi linek od przerzutek są zawarte w wadze manetek. Te 50g to na pewno waga pancerzy linek do przedniej i tylnej przerzutki, a to jest akurat realne. Zależne oczywiście od tego jakie to pancerze. Więc co mają do tego tarcze? Oczywiście jak najbardziej autor projektu na pewno nie jeździ bez hamulców, a do ich używania potrzebne są jakieś kabelki, co zwiększa masę, jednak wyraźnie jest napisane o co chodzi. Wagi nie są zbyt realne i nie wszystkie podane, ale to już inną drogą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.