Artro Napisano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2008 Siema, dzis doszly buty, na ktore czekalem. Niestety mam problem z odkreceniem starych platformowek :/ Jakies rady? W ktora strone mam odkrecac lewy a w ktora prawy pedal patrzac w strone kierownicy Mowcie od siebie/do siebie Z gory thx Aha, jak zakladalem te platformowki to niczym nie smarowalem gwintow :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mane Napisano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2008 Trochę wd40 lub innego środka penetrującego może pomóc. Oba pedały odkręcasz 'do siebie'. Czyli prawy normalnie w lewo, a lewy w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2008 http://www.krajek.pl/User.do;jsessionid=74...p;b=10&n=90 - bardziej nie mozna wyjasnic . Tylko zalatw sobie klucz z dluga raczka, bo jak sie pedaly zapiekly to sporej sily trzeba uzyc. Wlasnie wczoraj odkrecalem i dopiero po przedluzeniu klucza metrowa rurka dalem rade . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nevermind Napisano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2008 @Artro Stojąc po prawej stronie roweru, aby wykręcić kręcisz przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, a z lewej zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Klucz z długą rączką twardy i dobrze zwymiarowany żeby na osi pedału nie objechał. Na noc zlej jakimś preparatem penetrującym, a rano w bój @Klosiu Metrową? Jak zablokowałeś korbę? Ja swoje wkręciłem na Loctite i mam nadzieję że nie będą robiły problemów przy wykręcaniu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2008 PROBLEM! PROBLEM! PROBLEM! Ok dzieki za rady Udalo sie, uzywajac heroicznej sily w moich nogach i ciezaru calego ciala udalo sie odkrecic te cholerstwa Ale obawiam sie ze przy tej czynnosci (stawajac z calej sily na korbe) niestety uszkodzilem suport :/ Tzn, gdy jade to jest takie stukanie... Myslalem, ze to moze zabezpiecznie, ale niestety to stukanie na 100% jest z suportu :/ Jakies rady? Popsulem lozyska a moze tylko sa do nasmarowania? Troche sie przestraszylem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GZA20 Napisano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2008 Raczej poluzowała Ci się miska suportu. Jak masz klucze odpowiednie to sprobuj dokręcić. Ale może być też tak że to nie suport tylko łożyska w pedałach.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2008 Zobacze co dalej, jak cos to po prostu podjade do serwisu na smarowanie lozysk suportu, piast i centre kol i ew. sterow bo i tak dawno mialem to zrobic :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2008 nevermind --> metrowa, bo akurat taka mialem pasujaca . Pewnie pol metra by wystarczylo, ale samym kluczem za cholere nie moglem ruszyc. A tak stanalem na pedale, lekki ruch rurka i cyk - poszlo. W sumie nie wiem czemu sie tak te pedaly zabetonowaly, rok temu je przykrecalem, posmarowalem gwinty, a jednak nie wystarczylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2008 Ja tez posmarowalem gwinty w nowych pedalach. Co prawda smarem do lancucha (Finishlinem zielonym), ale lepsze to niz nic, a i tak nic gestszego nie mialem :/ Troche sie boje co z ta korba :/ Musze jak najszybciej jechac do serwisu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
speq Napisano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2008 Wg mnie poruszyłeś suport i zaczął cykać. Zdejmij korbę, odkręć suport i posmaruj smarem stałym gwinty, przykręć suport, na ośkę i korbę daj troszkę smaru stałego i dobrze przyręć. Na gwity na ośkaćh pedałów daj smaru STAŁEGO a nie oleju do smarowania łańcucha. Inaczej zawse będą Ci się gwinty zapiekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.