ppawlo Napisano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2008 Witam, szukam taniego roweru dla dziecka (chłopak, lat 10, wzrost 146 cm). Obecnie obdzwoniłem wszystkie sklepy w Poznaniu i rowery w promocji, które mogę kupić (przystępna cena do 900 zł ) to jedynie takie: 1. Merida SUB 10-v rama 16" w cenie 800 zł 2. Giant Rock rama 17" w cenie 900 zł - pozostałe bez promocji już powyżej 900 zł W internecie widzę dużo innych marek, jak Kross, itp, jednak nie znam się zupełnie na tym. Wydaje mi się, że teraz jest największa promocja i taniej rowerów już nie dostanę - a będzie też to dobry prezent dla dziecka. Wobec tego czy Waszym zdaniem warto kupić ten rower Merida? Prezentuje się wizualnie gorzej aniżeli GIANT Rock, ale cenowo jest bardzo atrakcyjny. Ewentualnie czy warto kupić teraz w tej cenie, czy może poczekać do marca - bo będzie taniej i nowsze? P.S. wychodzę z założenia, że 10'cio latek raczej o rower dbać nie będzie. Gdybym wiedział, żę będzie na nim jeździł do końca życia (np. 60 lat) to bym kupił i za 5'000 zł Dzięki za informacje, pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2008 Może zacznijmy od tego, że obydwie ramy są za duże dla 10-cio latka o wzroście 146 cm. ! Na początek radzę poszukać czegoś na 24" kołach bez amortyzatora , a jeśli koniecznie 26" to nie więcej niż 14". Mo.że coś takiego znajdziesz taniej : http://www.kross.pl/544-g424-k214-level_a6_replica.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOSmal93 Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 to już nie lepiej replike signa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...