lostek Napisano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2008 Witam. Mam zamiar zmienić ramę Poisona Zyankali na coś lżejszego i ogólnie lepszego. Cena to maksymalnie 1300zł. Najbardzardziej zależy mi na wadze, firmie i trochę mniej na materiale z którego jest wykonana. Nie znam się na geometrii ale przydałaby się jakaś wyścigowa. Będzie używana do słabego XC. Proszę o pomoc. Znalazłem takie propozycje: Boplight Maraton Team (waga ok.1350g, cena 1150zł) Merida HFS2000 lub HFS3000 Giant XTC (cena ok. 1000zł, jaka waga?) Merida FLX Carbon 2007 lub 2008 (Jaka jest jej cena i waga?) No Saint Luzifer (Lucifer) (najlżejsza ze wszystkich wymienionych ok. 1290g, cena ok.1200zł) Może jakiś Spec, Scott, Trek? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
accentinferno Napisano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2008 boplight maraton team jest wśród nich chyba najlepsza waży 1300gr i ma sportową geometrie.Nigdy się nie spotkałem z tym żeby miała piwoty pod v-brakei i w katalogu tez jest napisane ze tylko pod tarczówki.Więc jeżeli miał bym do wydania 1300 zł to bym ją brał bez wahania:) CO DO TEJ MERIDY TO: WAGA RAMY: 1 158 CENA TANIEJ NIŻ 3500 RACZEJ NOWEJ NIE KUPISZ:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lostek Napisano 16 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2008 I jeszcze dodam że mam hydraulikę ale piwoty by się także przydały ponieważ możliwe że zmienię na V-ki. Czekam na więcej propozycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2008 Author Egoist'08, Author Egoist'09, Bopligh Maraton Sport, Orbea Lanza - ale tu cena jest ciut wyższa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...