Nemo7 Napisano 6 Grudnia 2008 Napisano 6 Grudnia 2008 Poszukuje na prezent oświetlenia do roweru. Chciałbym aby to oświetlenie było na diody LED, coś w stylu tych latarek rowerowych aby oświetlała drogę przed rowerzystą nie tylko świeciła informując że tam jest rowerzysta. Kompletnie nie znam się na oświetleniu jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia w tej dziedzinie albo jakieś ciekawe propozycja to był bym wdzięczny za pomoc. Szukałem i znalazłem kilka ofert najbardziej moją uwagę przykuła ta. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=4...%2Fi%3E#gallery Fajnie by było gdyby cena nie przekraczała 60zł
DuzyMarek Napisano 16 Grudnia 2008 Napisano 16 Grudnia 2008 Polecam coś takiego, choć zdaję sobie sprawę, że to trochę inny przedział cenowy: http://www.allegro.pl/item500169360_bocial...wer_pokrow.html
Ecia Napisano 16 Grudnia 2008 Napisano 16 Grudnia 2008 Nemo: o tym Smartcie poczytasz sobie sporo w jedynym przyklejonym temacie w tym dziale... Pozdrówko przekierowujące
Nemo7 Napisano 24 Grudnia 2008 Autor Napisano 24 Grudnia 2008 @ Dużymarek No owszem cena wysoka ale jeżeli faktycznie tak świeci jak tam zostało opisane i zademonstrowane to chyba można pomyśleć.
rzymo Napisano 25 Grudnia 2008 Napisano 25 Grudnia 2008 @ DużymarekNo owszem cena wysoka ale jeżeli faktycznie tak świeci jak tam zostało opisane i zademonstrowane to chyba można pomyśleć. Latarka ma swoje drobne wady, ale w tej cenie nie dostaniesz nic świecącego mocniej, tańsze byłoby jedynie własnoręczne zrobienie podobnej latarki lub zakup na www.dealextreme.com .
Nemo7 Napisano 25 Grudnia 2008 Autor Napisano 25 Grudnia 2008 Która z firm produkuje lepsze oświetlenie BBB czy Cateye ? Bo zdecydowałem jednak odżałować trochę kasy i kupić coś lepszego. Z firmy Cateye interesuje mnie: HL-EL135 HL-EL410 UNO HL-EL 220 Z Firmy BBB interesuje mnie: BLS-30 Alloyhead BLS-24 BLS-23 BLS-27 Ceny wahają się od 65zł - 120zł
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany