KosteQ Napisano 30 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2008 Witam! Przedstawiam wam mój projekt na sezon 2009. Rower będzie używany do XC i Maratonów. Czeka go jeszcze troche modyfikacji przez które zejde z wagą poniżej 10kg. Wymienione będą: opony, dętki, sztyca, pancerze. Zdjęcia myśle że będą pod koniec lutego jak złoże cały rower. Bar Ends: (Rogi) Accent Airplane tuned 61,5g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) RDX+alu bolts 27,4g Bottom Bracket: (Suport) Shimano Deore LX policzony z ramą Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XTR 236,8g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XTR 258,8g Rotor: (Tarcze) FRM Team 160mm 240,5g Cables: (Pancerze i linki) Shimano Deore LX 71,6g Cassette: (Kaseta) Shimano Deore XT 262,0g Chain: (Łancuch) Shimano Deore LX 273,0g Crankset: (Korba) Shimano Deore LX + Boblight Lasco 44, bez suportu 810,5g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Deore LX Top Swing 167,3g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR sgs 200,3g Fork: (Widelec) Manitou R7 Super 80 + gwiazdka 1528,3g Frame: (Rama) KTM Ultra Ride + suport+stery 2123,0g Grips: (Gripy) Owijka Pro 15,0g Headset: (Stery) Ritchey policzone z ramą Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS 149,4g Misc Option: (Inne) Garmin Edge 305, redukcjia sztycy, zipy 114,3g Pedals: (Pedaly) Crank Bross SL 266,4g Seat: (Siodlo) Tune Speednedle 93,8g Seatpost: (Sztyca) Ritchey 27,2x350 294,4g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Accent Light 22,8g Shifters: (Manetki) Sram Attack Grip 3x9 168,3g Skewers: (Zaciski kol) Shiamno Deore LX/ Tranz-X 105,6g Spacers: (Podkladki pod mostek) No Name 6,5g Stem: (Mostek) Boblight Team 120,5g Tire (Front): (Opona przednia) Michelin XC DRY 2 599,0g Tire (Rear): (Opona tylna) Michelin XC DRY 2 599,0g Top Cap: (Top cap) KTM 14,7g Tubes: (Detki) Maxxis UltraLight 260,8g Wheel Front: (Kolo przednie) 620,0g Hub: (Piasta) FRM Pro Disc Rim: (Obrecz) FRM XM333 Spokes: (Szprychy) DT Revo Nipples: (Nyple) DT Alu Rim tape: (Opaska) FRM Wheel Rear: (Kolo tylne) 694,0g Hub: (Piasta) FRM Pro Disc Rim: (Obrecz) FRM XM333 Spokes: (Szprychy) DT Revo Nipples: (Nyple) DT Alu Rim tape: (Opaska) FRM Razem: 10405,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 30 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2008 koła robią wrażenie ale juz cała reszta nie powala. Ciężka korba, opony, zaciski. Wrzuć jakieś fotki całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2008 Koła jak na tą wage są naprawde sztywne co mnie bardzo zadowala. Dostałem je od sponsora więc na inne nie zamienie ich . Opony tak jak wcześniej pisałem zmienie na Racing Ralphy albo Micheliny XCR Dry2. Co do korby zobaczymy jak będzie z kasą. Troche już nie aktualne zdjęcie: inne chwyty, manetki i przerzutka tył (LX) ale nie widać jej. Mam na razie tylko takie zdjęcie bo zawsze wolałem fotografować jadących niż rower. http://img222.imageshack.us/my.php?image=p1080215ya6.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 Mała akualizacja. Nadal nie jest poniżej tych 10 kg. ale na razie stwierdziłem że nie nie opłaca się tyle kasy wydawać na pare gram. Wole dozbierać do jakiejś ramki i wtedy więcej zejde. Korbą, zaciskami, przerzutką przednią zajmę sie w sezonie. Przeszedł już pierwsze testy i jestem zadowolony. Bar Ends: (Rogi) Accent Airplane tuned 61,4 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) RDX+alu bolts 27,4 Bottom Bracket: (Suport) Shimano Deore LX policzony z ramą Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XTR 236,8 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XTR 258,8 Rotor: (Tarcze) FRM Team 160mm 240,5 Cables: (Pancerze i linki) Shimano 71,6 Cassette: (Kaseta) Shimano Deore XT 262,0 Chain: (Łancuch) Shimano XTR 275,7 Crankset: (Korba) Shimano Deore LX + Boblight Lasco 44, bez suportu 810,5 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Deore LX Top Swing 167,3 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR sgs 198,5 Fork: (Widelec) Manitou R7 Super 80 + gwiazdka 1528,3 Frame: (Rama) KTM Ultra Ride + suport+stery 2127,0 Grips: (Gripy) Author przycięte 15,0 Headset: (Stery) Ritchey policzone z ramą Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS 149,4 Misc Option: (Inne) Garmin Edge 305, zipy 87,5 Pedals: (Pedaly) Crank Bross SL 266,4 Seat: (Siodlo) Tune Speednedle 93,8 Seatpost: (Sztyca) ROOX 430x30mm. 315,0 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Accent Light 22,6 Shifters: (Manetki) Sram Attack Gripy 3x9 168,3 Skewers: (Zaciski kol) Shiamno Deore LX/ Tranz-X 105,6 Spacers: (Podkladki pod mostek) No Name 6,5 Stem: (Mostek) Boblight Team 120,5 Tire (Front): (Opona przednia) Michelin XCR Dry 498,0 Tire (Rear): (Opona tylna) Michelin XCR Dry 509,0 Top Cap: (Top cap) KTM 14,7 Tubes: (Detki) Maxxis UltraLight 260,8 Wheel Front: (Kolo przednie) 620,0 Hub: (Piasta) FRM Pro Disc Rim: (Obrecz) FRM XMD333 Spokes: (Szprychy) DT Revo Nipples: (Nyple) DT Alu Rim tape: (Opaska) FRM Wheel Rear: (Kolo tylne) 735,0 Hub: (Piasta) FRM Pro Disc Rim: (Obrecz) FRM XMD333 Spokes: (Szprychy) DT Revo Nipples: (Nyple) DT Alu Rim tape: (Opaska) FRM Razem: 10253,9 Kilka zdjęć jest pod linkiem: http://picasaweb.google.pl/pkostecki3/Ducati# na razie w domu, w przyszłym tygodniu pewnie zrobie już w plenerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 11 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 Jak masz takie koła to pewnie masz kasę by zmienić takie rzeczy jak dętki na FL, zaciski na chociażby bolt-on albo Tune, KCNC, tarcze można na Blade'y albo Nano, ale i tak najbardziej to ciąży rama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 11 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 Koła (...) Dostałem je od sponsora więc na inne nie zamienie ich . Ale to prawda, mógłbyś w miarę małym nakładem zejść co nie co... Ta sztyca ciężkawa...nie było nic innego ? No i korba mi tu deczko nie pasuje. Ogólnie ładnie to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 WaxSztycy bez redukcji innej niestety nie było bo średnica 30mm. może będzie przycięta i bedzie ok. 295g. Korba, może uda mi się kupić ramiona xt i lekkie/tanie blaty Lasco to razem ok 80 gram. Przewody hamulcowe będą przycięte bo troche za długie są. Dętki będę chciał 100 gramowe ale zobacze jak będzie z ich wytrzymałością. Może jak się trafi tanio jakiś przedni XTR top swing to wymienie. Nic więcej nie ruszam w nim dopuki nie będę miał nowej ramy. A i pancerze będą czerwone Accent'a. Fifi Jak wcześnie pisałem dostałem koła od sponsora, będę się starał co nie co wyrwać kasy na sprzęt. Bolt-on odpadają ponieważ dużo startuje więc nie będzie chciało mi się bawic w pośpiechu z ampulem itd. Myślałem o KCNC ale nie mam na razie na to kasy. Tarcz nie wymienie, to są tarcze "pływające" już wole mieć te pare gram do tyłu niż nie mieć tych tarcz, a po za tym bym musiał dać adapter na 6 śrub, lżej będzie o jakieś 15-20 gram. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 14 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2009 Jak te koła Ci chodzą ? Chodzi mi o obręcze. Zastanawiam się nad zmianą i czytam recenzje różnych różnistych kompletów kół. Te FRMy są ciekawe, a że ja lekki jestem to by mnie urządzały... . Tak samo nie wiem co z piastami FRM, czy warto inwestować czy lepiej kupić 240 od DT. Napisz coś jak możesz. Danke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrotek Napisano 14 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2009 kocham motury ducati, dlatego też podoba mi się ten rower Jedyne co, to brakuje mi czerwonych śrubek w nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2009 Zestaw na tych obręczach jest sztywny. Niestety trzeba bardziej uważać na nie niż na cięższe/wytrzymalsze koła, ponieważ na pierwszym wyścigu pogiąłem przednie koło. Być może było w tym troche mojej winy. Z tyłu od lipca jest malutka centra ale to jest do ominięcia. Piasty się bardzo lekko kręcą, wytrzymały jeszcze podemną (nie mają łatwo). Jedyny minus tych piast to że FRM ma swój jakiś standart i jak się chce tarcze pod 6 śrub to trzeba założyć adapter (15g/sztuka). Nia mam porównania do piast DT ale jak masz kase to bierz FRM. Kupiłem juz obręcz za tydzień lub dwa będę miał ją w domu i napisze jaka jest realna waga tego cuda:) Czerwone śruby będą w sezonie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 14 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2009 skolko takie koła kosztują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 14 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2009 http://www.frmbike.de/catalog/index.php?pa...mp;kategorie=33 http://www.frmbike.de/catalog/index.php?pa...mp;kategorie=37 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 14 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2009 http://www.roweryjumar.pl/oferta1b.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 15 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 http://www.bianchi.it/en/productsDucati200...cramblerXS.aspx rozumiem że dążysz do czegoś takiego Całkiem fajny rower i oryginalny. Ten rower nie musi być lekki, ma być jak najwięcej po włosku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 Można to tak określić. Miałem mieć orginalny Ducati ale się nie udało (mamy takiego przedstawiciela na Polske że żal ściska wiadomo co). Jak ktos by chciał to w salonie Ducati w Warszawie mozna zobaczyć Scrambler'a w troche innej wersji ( a przy okazji podziwiać motorki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 Jak już wcześniej obiecałem, waga obęczy FRM XMD333 wynosi 322g. Główny powód wymiany jest ten spaw widoczny na zdjęciu. W poprzedniej obręczy nie widać go (od zewnątrz jak i od wewnątrz), po prostu poszła w tym miejscu. http://picasaweb.google.pl/pkostecki3/Duca...780657839829954 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tankian Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 Jak spisuja sie kola? Kreca sie jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 Kółka się kręcą jak nowe Zaszło 'kilka' zmian, aktualizacja nie długo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 Witam wstawiam aktualną rozpiskę roweru. Foty będą jutro lub pojutrze, już w nowym malowaniu Dojdzie jeszcze neopren na ramę oraz Garmin, taki sam co poprzednio tylko nowy, bo starty uległ zepsuciu i będzie lekko powyżej 10kg albo nie dodam tego do rozpiski i będzie wyżej w Rankingu * Bar Ends: (Rogi) Accent Airplane 61,6g * Bar Plugs:(Korki do Kierownicy) No Name 3,8g * Bottle Cage:(Koszyk na bidon) Specialized Rib Cage MTB 39,8g * Brake(Front):(Hamulec przedni) Shimano XTR +adapter+4 stalowe śruby 269,1g * Brake (Rear):(Hamulce tylny) Shimano XTR +2 stalowe śruby 256,1g * Cables:(Pancerze i linki) No Name 70,4g * Casette:(Kaseta) Shimano Deore XT 11-32 262,5g * Chain:(Łańcuch) Shimano Deore XT 274,0g * Crankset:(Korby) Shimano Deore XT 44/32/22 765,8g * Dearl (Front):(Przerzutka przednia) Shimano Deore LX+ 2 alu śruby 161,6g * Dearl (Rear):(przerzutka tylna) Shimano Deore XT Shadow SGS 226,1g * Fork:(Widelec) Rock Shox SID Team +Poplock+pancerz XTR+dwiazdka 1431,0g * Frame:(Rama) KTM UltraRide+Suport Deore XT+stery+2 stalowe śruby+hak 2112,0g * Grips: (Gripy) Author pianki przycięte 19,0g * Handlebar:(Kierownica) Ritchey WCS 31,8x580mm 149,3g * Headset:(Stery) Ritchey * Pedals:(Pedały) Exustar E-PM25 281,0g * Rotor (Front):(Tarcza przednia) Ashima 160mm+adapter+6 stalowych śrub+nakrętka 114,0g * Rotor (Rear):(Tarcza tylna) Shimano Deore XT 160mm+adapter+6 stalowych śrub+nakrętka 156,0g * Seat: (Siodło) Tune Speedneedle 95,0g * Seatpost:(Sztyca) Cannondale Fire 27,2x350mm+redukcja (218,4g+26,8) 245,3g * Seatpost Clamp:(Zacisk sztycy) Accent Light 34,9 22,5g * Shifters:(Manetki) Sram Attack 3x9 GripShift 166,9g * Skewers:(Zaciski kół) No Name 103,6g * Specers:(Podkładki pod mostek) No Name 5,3mm 4,2g * Stem:(Mostek) Boplight Team 31,8x100mm 120,2g * Tire (Front):(Opona przednia) Michelin XCR Dry 2.0 (używana) 492,7g * Tire (Rear): (Opona tyna) Michelin XCR Dry 2.0 (używana) 476,9g * Top Cap:(Kapsel) KTM+stalowa śruba 14,5g * Tubes:(Dętki) Maxxis Ultralight 263,3g * Wheel Front:(Koło przednie) 564,0g * -Hub: (Piasta) FRM Pro Disc * -Rim:(Obręcz) FRM XMD333 * -Spokes:(Szprychy) DT Swiss Revolution x28 * -Nipples:(Nyple) DT Swiss Aluminiowe x28 * -Rim Tape(Opaska) Izolacja * Wheel Rear:(Koło tylne) 735,0g * -Hub: (Piasta) FRM Pro Disc * -Rim:(Obręcz) FRM XMD333 * -Spokes:(Szprychy) DT Swiss Revolution x28 * -Nipples:(Nyple) DT Swiss Aluminiowe x28 * -Rim Tape(Opaska) Izolacja Razem: 9 957,2g Zmiany po kolei i przyczyna: - koszyk na bidon- RDX pękł i na razie Spec go zastępuję, w sezonie nad czymś lżejszym pomyślę. - w przednim hamulcu doszedł adapter ponieważ wymieniłem amortyzator, o którym niżej. - korba - padło na XT ponieważ w LX wyrobiła się alu ośka i potrzebowałem na szybko korby. - przerzutka tylna - pierwszy XTR wleciał w szprychy na jednym z Langów, drugi też wleciał w szprychy na 'podwórkowym' wyścigu i nie miałem więcej kasy na XTR, ani na zmianę na Srama. - amor - od początku praca R7 mnie nie zadowalała, a że trafiła się okazja na Sida więc skorzystałem i nie żałuję - pedały - 'ubijaki' dostały już luzów, a nie miałem gwarancji więc wybór padł na Exustar. - tarcze - jeden FRM nie wytrzymał już w połowie sezonu, więc przyszła za niego tarcza XT, drugi już po sezonie padł i jest Ashima. - sztyca - po prostu waga no i tyle zmian Z najbliższych zaplanowanych zmian to: - przednia przerzutka na XTR - tylna obręcz na FRM lub ZTR Olympic - tylna tarcza na Ashime - zaciski kół na nie wiem jeszcze na co - powoli już odkładam na ramkę. Nowa się pewnie pojawi pod koniec tego sezonu albo po nowym roku. Jeszcze nie wiem czy to będzie alu czy carbon wszystko będzie zależne od budżetu. Zapraszam do komentowania oraz do poddawania pomysłów gdzie tanio zejść z wagi:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robercik1904 Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 Jako ze jesteś moim klubowym kolega to nie będę ci mówił ze masz fajny rower bo ci już to mówiłem i widziałem już w nowym malowaniu A co do zmian to , chwyty accent lite i po przycięciu będzie jakieś 9g w dol w porównaniu do aktualnych, oraz Alu śrubki do rogów i będziesz miał wagowo 54g ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 Ze śrubkami chciał bym powalczyć dopiero jak nie będę miał dużo do zbicia na innych częściach, czyli pewnie dopiero po kupnie ramy. A co do chwytów to oczywiście mogę wymienić, ale aktualne się trzymają jeszcze, no i 15pln za 9g to wolał bym kupić o te 15 zł droższe jakieś zaciski kół na których mogę więcej zyskać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Zaszła jedna mała a zarazem duża (bo ciężka) zmiana. Doszło siodło Speca. Po przymiarce do Speca, Tune okazał się mało komfortowy i stwierdziłem, że waga swoją drogą ale wygoda też ważna Seat:(Siodło) Specialized Phenom 143 237,2g Razem 10099,3g Przy najbliższej aktualizacji prosił bym o zmianę nazwy na 'AIRBIKE.PL Kostek Edition', po prostu barwy zmieniłem Obręczą na tył będzie ZTR Olympic, ale szprychy jakie? Niestety mam ograniczony budżet więc zastanawiam się między DT Revolution a Sapim Laser, pomóżcie proszę Dojdą też nowe opony, ponieważ Micheliny pociąłem na wyścigu w Jeleniej i tu też mam dylemat, Conti Race King lub Schwalbe Rocket Ron lub Racing Ralph, jak byście mogli swoje spostrzeżenia na temat wymienionych opon opisać był bym bardzo wdzięczny A i jak złożę koło, będę kombinował z mleczkiem w kołach, przód być może pewnie będę musiał na Opasce No Tubesa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Sapim'y będą na pewno sztywniejsze, nie pamięta jak tam wychodzi wagowo. Chyba na korzyść Sapim'ów około 10/15g na 64 sztukach. Racing Ralph'y tylko na suche, ja się zraziłem dosyć mocno do tych opon, a jeździłem w nich w wielu warunkach pogodowych. To zależy jakich opon potrzebujesz, ja się teraz skłaniam ku Race Kingom albo mieszance RoRo na tył i RK na przód ze względu na trakcję. Powodzonka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Jeśli mówisz że Sapimy będą sztywniejsze to pewnie one zawitają, w dodatku wychodzą taniej, a w wadze przy 28 szprychach będzie znikoma różnica. Poszukuję opon głównie na suche warunki, ale super by było gdyby dawały radę chociaż trochę na wilgotnym/lekko mokrym podłożu i żeby dawały radę w piachu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 21 Maja 2010 Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 To może Pythony? Ale lekkie nie są zbyt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.