me.wa Napisano 9 Marca 2009 Udostępnij Napisano 9 Marca 2009 No a gdzie fotki roweru w blocie? Pokaz ze w blocie tez lubisz jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kos Napisano 12 Marca 2009 Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 calkiem dobrze ci to idzie, i calkiem dobrze wyglada. osobiscie ja bym nie dawal tych srubek - kwestia gustu. zbieraj na kola zbieraj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 13 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 Kolejna mała zmiana za małe pieniądze Bar Ends (rogi) Ritchey WCS SL - 64 g Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano Deore LX - 455g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano Deore LX plus adapter 500g Rotors (tarcze) accent blade 160 mm - 185g Cables: (Pancerze + linki) clarks 72g Cassette: (Kaseta) shimano deore xt 2008 11-34 295g Chain: (Lancuch) shimano deore xtr - 277g Crankset: (Korby) shimano deore xt 2008 śruby kcnc - 863g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) shimano deore xt 2008 - 151g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) shimano deore xt 2008 low normal - 238g Fork: (Widelec)Rock Shox SID TEAM 2008 - 1520g z manetką Frame: (Rama) Giant Trance 0 2007r. 18'' - 2740g z miskami sterów Grips: (Gripy) Author pianki - 23 g Handlebar: (Kierownica) Accent Mtb/Atb - 240g Headset: (Stery) FSA Orbit (łożyska) - 50g Pedals: (Pedaly) Crank Brothers Egg beater C - 292g Rear Shock(tłumik) FOX RP23 z tulejami - 241g Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR TT - 146g Seatpost: (Sztyca) Easton EA50 350mm - 297g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Giant - 31g Shifters: (Manetki) shimano deore lx dual control incl. Skewers: (Zaciski kol) dartmoor bolt on white - 32g tył mavic crossride - 74g Spacers: (Podkladki pod mostek) giant carbon - 17g Stem: (Mostek) Accent Blade 110mm - 148g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Nobby Nick 2.1 - 490g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Nobby Nick 2.1 - 492g Tubes(dętki): geax - 264g Top Cap: (kapsel)(alu bolts) Giant - 14g Wheel Front: (Kolo przednie) Mavic Crossride - 918g Wheel Rear: (Kolo tylne) Mavic Crossride - 1063g Waga razem : 12193g chce jeszcze zmienić kiere na białego boplighta ale panowie z bikershopu powiedzieli że bedą je mieli dopiero za 4 tyg a odnośnie śrubek to w teorii rower ma być w koncepcji biało-niebieskiej ( w przyszłości jakieś niebieskie alu śrubki ,kółka kcnc i może biały mostek ), panie kos ...rower w realu wygląda duuużo lepiej z tymi śrubkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kos Napisano 13 Marca 2009 Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 tego to moglem sie jedynie domyslac , zdjecia nie oddaja w pelni walorów tutaj, rowerów. i dobrze o tym wiemy hmm piankowe gripy , dla mnie nie do przejscia, ale jesli tobie wygodnie, dlaczego by nie, 70 gram spadło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Chciałeś mewa brudny rower?? to masz mój i twój w jeszcze troche szarej scenerii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 hah dopiero przy myciu wyszło że nie mam jednej śruby kcnc dopiero teraz zauważyłem że na zdjęciu jej nie ma ...istny sh*t!! odradzam wszystkim !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 Nie generalizuj, ja mam 2 komplet (w pierwszym przekręciłem torxa - moja wina) i nie narzekam. Co jakiś czas sprawdzam i nie puszczają... Rowerek miód_malina ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 śruby były podokręcane ale mimo to gdzieś prawdopodobnie pękła i odpadła , zamówiłem już śruby token'a, mają dłuższe kominy i mam nadzieje że bedą bardziej trwałe ,a jeśli mówisz o generalizowaniu to popatrz na post Dornifa z dzisiaj jemu też poszły ...ach a miałem sobie kupić śrube główną przerzutki no!! ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 kilka smaczków i kolejne symboliczne 29g w dół Bar Ends (rogi) Ritchey WCS SL alu bolts - 60 g Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano Deore LX alu bolts w manetkach - 449g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano Deore LX plus adapter alu bolts w manetkach - 494g Rotors (tarcze) accent blade 160 mm - 185g Cables: (Pancerze + linki) clarks 72g Cassette: (Kaseta) shimano deore xt 2008 11-34 295g Chain: (Lancuch) shimano deore xtr - 277g Crankset: (Korby) shimano deore xt 2008 śruby kcnc - 863g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) shimano deore xt 2008 alu bolts - 146g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) shimano deore xt 2008 low normal alu bolt - 245g Fork: (Widelec)Rock Shox SID TEAM 2008 - 1520g z manetką Frame: (Rama) Giant Trance 0 2007r. 18'' - 2740g z miskami sterów Grips: (Gripy) Author pianki - 23 g Handlebar: (Kierownica) Accent Mtb/Atb - 240g Headset: (Stery) FSA Orbit (łożyska) - 50g Pedals: (Pedaly) Crank Brothers Egg beater C - 292g Rear Shock(tłumik) FOX RP23 z tulejami - 241g Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR TT - 146g Seatpost: (Sztyca) Easton EA50 350mm - 297g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Giant - 31g Shifters: (Manetki) shimano deore lx dual control incl. Skewers: (Zaciski kol) dartmoor bolt on white - 32g tył mavic crossride - 74g Spacers: (Podkladki pod mostek) giant carbon - 17g Stem: (Mostek) Accent Blade 110mm - 148g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Nobby Nick 2.1 - 490g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Nobby Nick 2.1 - 492g Tubes(dętki): geax - 264g Top Cap: (kapsel)(alu bolts) Giant - 14g Wheel Front: (Kolo przednie) Mavic Crossride - 918g Wheel Rear: (Kolo tylne) Mavic Crossride - 1063g minus 5 g śrubki od koszyka na bidon Waga razem : 12164g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 Handlebar: (Kierownica) Accent Mtb/Atb - 240g > easton ec70/ec90/kcnc Stem: (Mostek) Accent Blade 110mm - 148g > smica/f99 Seatpost: (Sztyca) Easton EA50 350mm - 297g > thomson elite/masterpiece rurki mocno odstają od poziomu roweru koła również Wheel Front: (Kolo przednie) Mavic Crossride - 918g Wheel Rear: (Kolo tylne) Mavic Crossride - 1063g Ogólnie jednak rower ze świetną amortyzacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 No to po kolei.. kiera bedzie zmieniona na boplight team xl 560mm białą, pisałem o tym że bedą ją mieli dopiero za 4 tyg ...nie chce mieć za lekkiej kiery która posłuży mi jeden sezon a potem bede sie bał że zęby zgubie , wole rozsądne 150g, mostka nie zmieniam z tego względu że wg mnie jest całkiem ok a marka no to już szczegół 148 g mnie zadowala a jak zamówie Ti śrubki to bedzie jeszcze lżej co do sztycy to zgadzam sie nie jest to szczyt ale kiedy składałem rower nie stać mnie było na coś lżejszego a i tak nawet ta sztyca chociaż najtańsza jaka była kosztowała 120 zeta , o kołach tez już pisałem ... na ten sezon niestety muszą zostać te które teraz są chyba że sie dorobie jakiejś kasiorki na wakacjach , zaraz ktoś mnie zgani za to co napisze że nie do tego roweru ,ale mam wizje na slry , Iron wielkie dzięki za bardzo słuszny komentarz i dobre sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 zaraz ktoś mnie zgani za to co napisze że nie do tego roweru ,ale mam wizje na slry rolleyes.gif Według mnie będą pasować, może zamiast kół zainwestować w jakieś hamulce lepsze/lżejsze lub kupić obydwie części za jednym zamachem. Ogólnie fajny rowerek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2009 zmiana śrub do korby z badziewnych kcnc na wyglądające solidnie tokeny ..różnica przede wszystkim w ...barwie , cenie (kcnc 40 za 4 śruby , token 30 za 5 śrub czyli 1 zapas) tokeny w przeciwieństwie do kcnc mają dłuższe kominy i kominy są na imbus 6 co pozwala na odkręcenie w razie czego, a nie tak jak w przypadku kcnc rozwiercanie !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
me.wa Napisano 20 Marca 2009 Udostępnij Napisano 20 Marca 2009 ciekawe kiedy wymienisz sworznie w lancuchu na niebieskie? ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2009 haha po co sworznie niebieskie jak można kupic cały łańcuch niebieski http://e-rower.pl/lancuch-connex-p-971.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 20 Marca 2009 Udostępnij Napisano 20 Marca 2009 patrząc na te śruby tokena mam wrażenie że albo źle obchodzisz się z imbusem, albo masz słabe narzędzia że tak śruby kaleczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2009 wybacz drogi kolego, ale źle widzisz bo to są tylko refleksy od lampy błyskowej, a bez niej kiepsko by było widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 20 Marca 2009 Udostępnij Napisano 20 Marca 2009 To ja się zapytam z innej beki, co to za dziwaczne urządzenie na kasety po prawej na regale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 haha moja "pralka" kogoś zaintrygowała no szok , a tak powaznie to to jest jeden z pierwszych kompaktów philipsa który nabyłem ładnych pare lat temu w komisie, nie wiem dokładnie z którego roku ale myśle że początek lat 90 tych i nawet jeśli kiedyś tam miałoby tą "wieże" zastąpić coś mocniejszego to pozostanie ona w domciu chociażby ze względu na oldschoolowy wygląd jak dla mnie no i oczywiście wartość sentymentalną Kiedyś to może nawet wyśle zdjęcie do siedziby philipsa i niech podziwiają cały czas grający zabytek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon92 Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 Mostek i sztyca aż się proszą o anodowanie na niebiesko. Mack z LB robi takie rzeczy ale tylko do 35cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 Timon (z tego co się orientuję) nie możesz nanieść anody na anodę. Jedyne wyjście to malowanie proszkowe, ale wg mnie ładniej zabieg ten jest niepotrzebny Pod względem stylistycznym, nie ma co zmieniać, rower bardzo ładnie się prezentuje Jedyne co to kapsel na niebieskiego KCNC, może tak jak planujesz biały kokpit ale nie jestem fanem "wet white" Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 Anodę z tego co wiem da się usunąć dzięki NaOH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 na razie kiera bedzie biała i już troche bedzie poprawa estetyczna , jak bedą w sprzedaży śrubki Ti niebieskie w POLSZCZE to do mostka powędrują ,a top capy kcnc bedą mieli na bs za jakiś tydzień także zamówie go razem z jedną podkładką i bedzie adnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 full i wąska kiera- a fuj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 zależy jaka kiera jest dla Ciebie wąska bo ja obecnie mam 580 mm i jest good a nowa również bedzie miała 580 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.