Kogucik1912 Napisano 23 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2008 Witam chciałbym przedstawić wam mój rowerek który niedawno udało mi sie złożyć A oto specyfikacja : Bar Ends (rogi) Ritchey WCS SL - 64 g Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano Deore LX - 455g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano Deore LX plus adapter 500g Rotors (tarcze) przód shimano deore - 155g tył shimano deore xt - 137g Cables: (Pancerze + linki) clarks 72g Cassette: (Kaseta) shimano deore xt 2008 11-34 295 Chain: (Lancuch) shimano deore xtr - 277g Crankset: (Korby) shimano deore xt 2008 - 866g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) shimano deore xt 2008 - 151g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) shimano deore xt 2008 low normal - 238g Fork: (Widelec) Manitou R7 Super clickit lockout 80mm - 1573g z manetką Frame: (Rama) Giant Trance 0 2007r. 18'' - 2740g z miskami sterów Grips: (Gripy) Author griplock - 96g Handlebar: (Kierownica) Accent Mtb/Atb - 240g Headset: (Stery) FSA Orbit (łożyska) - 50g Pedals: (Pedaly) shimano M540 - 350g Rear Shock(tłumik) FOX RP23 z tulejami - 241g Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR TT - 146g Seatpost: (Sztyca) Easton EA50 350mm - 297g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Giant - 31g Shifters: (Manetki) shimano deore lx dual control - 955g Skewers: (Zaciski kol) przód accent X-Country - 44g tył mavic crossride - 74g Spacers: (Podkladki pod mostek) giant carbon - 17g Stem: (Mostek) Accent Blade 110mm - 148g Tire (Front): (Opona przednia) Kenda Karma 2.0 kevlar - 505g Tire (Rear): (Opona tylna) Kenda Karma 2.0 kevlar - 508g Tubes(dętki): continental tył - 200g tioga przód - 170g Top Cap: (kapsel)(alu bolts) Giant - 14g Wheel Front: (Kolo przednie) Mavic Crossride - 948g Wheel Rear: (Kolo tylne) Mavic Crossride - 1093g razem: 12695g link do zdjątka : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b2088885345f0c0.html Proszę o opinie i rady ponieważ rowerek dopiero co złożony i wymaga jeszcze wiele pracy , nie mówiąc o finansach Pozdro Kogucik1912 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 23 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2008 Fajny, podobają mi się te dawniejsze ramy Trance, aktualne nie Widzę, że kierownica jest pewnie pozostałością jakąś, do przyszłej zmiany, co ? Amorek 80mm do ramy 100mm, zabijasz terenowość tego sprzęta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2008 Amorek jest w planach ...myśle o Rebie race 2009 ... rowerek.. jest troche pozostałości starego bikea ale na wszystko jest potrzebny piniondz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 23 Listopada 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Listopada 2008 Fajny sprzęt. Jednak amorek przydałoby się zmienić, aby poprawić geo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2008 Geo sie nie różni od tej jakby wsadzić 100 mm ponieważ R7 ma 80mm skoku ale golenie wystają 103 mm więc geo nie jest zaburzona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 23 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2008 A w 100mm wystają na 110-115mm, więc jest różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 owszem ale to jest przykład amora, który przy skoku 80 mm nie szkodzi geometrii ,aczkolwiek nie byłem jeszcze z rowerkiem w prawdziwym terenie ,a jeżdżać po okolicznych parkach w porównaniu z zawiechą z tyłu z bagatela 107 mm skokiem R7 wydaje sie być mało komfortowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 24 Listopada 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 Maszyna w rankingu Cosik te tarczówki mi tu ciążą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 24 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano Deore LX - 455gBrake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano Deore LX plus adapter 500g Shifters: (Manetki) shimano deore lx dual control - 955g z tego co mi się wydaje to manetki masz zważone jak cały układ DC, czyli manetki + hamulce.. także waga powinna wynosić o 955g mniej niż teraz masz wyliczone.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubus18 Napisano 24 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 Wg. moich szybkich rachunków to te 995 gram jest już odjęte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 25 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2008 masz racje te duale są już odjęte... troche byłby zachodu z ważeniem osobno zacisków i manetek... a co do tarcz.... są ciężkie ale jak na razie są inne priorytety ...tarczami zajmę się kiedy bedzie wykonany podstawowy plan czyli nowy amorek Poprawka odnośnie wagi : mój koleżka od "capica" mnie poprawił bo nie został policzony mostek a więc waga to 12695 g pzdr Walczak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 25 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2008 Jak zobaczyłem Twój rower, w tych kolorkach to też mi się zachciało takiego, dokładnie takiego samego Choć z fullami nie mam nic wspólnego, ani one ze mną coś mnie ciągnie do tego roweru Fajny sprzęciorek, choć widać że z R-7 trochę przysiada...wszystko jest kwestią czasu. Lepiej dopracować niż robić na szybko i rozczarować się efektem końcowym Jako fan technicznych zdjęć w dobrej jakości prosiłbym o jakieś ciekawe zdjęcia sprzęta ! Takie detaliczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 jest moja główna modyfikacja ale wbrew planom zamiast reby jest sid team 2009 (okazja była ) do zmiany także dętki a może jak mi sie uda amor sprzedać to pójdą do wymiany tarcze zaciski i opony PS R7 ze specyfikacji jest na sprzedaż w razie pytań pisać na gadu 6649361 lub dzwonić 603072162. Poniżej zamieszczam nowe fotki .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kos Napisano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2009 swietny jest. jest tak rewelacyjny kolorystycznie ze brakuje mi slow. wagowo do zrobienia. no i sprzetowo calkiem rowno, z głową i porządnie. jak tak ogladam, to moze niedlugo swojego pokażę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubolt Napisano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2009 Bardzo fajna maszyna Przydałoby się tylko skrócić przewody od hampli, szczególnie przedni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2009 Przód jest obowiązkowo do skrócenia bo troszke tak przydługaśny do skrócenia też rura sterowa od sida ...jak na razie wreszcie byłem sie przejechać choć troszke i jak na okoliczne parki i kosteczke to działa pięknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wowo3003 Napisano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2009 Śliczny, naprawdę śliczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2009 A niech ktoś powie że fulle są brzydsze niż HT! Na ile jest teraz ustawiony SID? Bo po goleniach nie mogłem się dopatrzeć... Jeszcze tylko w przyszłości zrobić coś z hamulcami, koła DISC only i sprzęcik będzie cudny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 29 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2009 to tak....sid jest ustawiony na 100 mm 80 byłoby mało ....z tego względu sprzedaje to r7 bo brakowało skoku, co do kół disc only to kiedy je jeszcze kupowałem to niestety miałem v-ki i nie dało rady inaczej , a teraz aż ślinka cieknie na disc ale niestety wszędzie fundusze. Ps. dzięki za przychylne komentarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2009 doszły niebieskie śrubki kcnc do korby i oponki schwalbe nn 2.1 jak bede miał chwile to porobie fotki a jeszcze pare zmian i trza bedzie nieco specyfikacje odświeżyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2009 Bar Ends (rogi) Ritchey WCS SL - 64 g Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano Deore LX - 455g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano Deore LX plus adapter 500g Rotors (tarcze) accent blade 160 mm - 185g Cables: (Pancerze + linki) clarks 72g Cassette: (Kaseta) shimano deore xt 2008 11-34 295 Chain: (Lancuch) shimano deore xtr - 277g Crankset: (Korby) shimano deore xt 2008 śruby kcnc - 863g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) shimano deore xt 2008 - 151g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) shimano deore xt 2008 low normal - 238g Fork: (Widelec)Rock Shox SID TEAM 2008 - 1520g z manetką Frame: (Rama) Giant Trance 0 2007r. 18'' - 2740g z miskami sterów Grips: (Gripy) Author griplock - 96g Handlebar: (Kierownica) Accent Mtb/Atb - 240g Headset: (Stery) FSA Orbit (łożyska) - 50g Pedals: (Pedaly) Crank Brothers Egg beater C - 292g Rear Shock(tłumik) FOX RP23 z tulejami - 241g Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR TT - 146g Seatpost: (Sztyca) Easton EA50 350mm - 297g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Giant - 31g Shifters: (Manetki) shimano deore lx dual control incl. Skewers: (Zaciski kol) dartmoor bolt on white - 32g tył mavic crossride - 74g Spacers: (Podkladki pod mostek) giant carbon - 17g Stem: (Mostek) Accent Blade 110mm - 148g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Nobby Nick 2.1 - 490g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Nobby Nick 2.1 - 492g Tubes(dętki): geax - 264g Top Cap: (kapsel)(alu bolts) Giant - 14g Wheel Front: (Kolo przednie) MaWheel Front: (Kolo przednie) Mavic Crossride - 918g Wheel Rear: (Kolo tylne) Mavic Crossride - 1063g Waga razem : 12266g na razie nie mam bolt on'a na tył bo w velo nie mieli ;] ale bedzie na pewno no i może jakieś lekkie gripy sobie sprawie ale póki co spadek wagi nawet niezły waga kół spadła ponieważ zmieniłem oryginalne opaski które były chyba stalowe na zwykłą taśme i mam zysk 60 g!! foty poniżej .prosze o update Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 7 Marca 2009 Udostępnij Napisano 7 Marca 2009 Rażą ciężko koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubus18 Napisano 7 Marca 2009 Udostępnij Napisano 7 Marca 2009 Świetny rower, bardzo ładny! Ile to ma skoku? Niebieskie śrubki, coś pięknego. Koła faktycznie bardzo ciężkie, nie pasują wagowo do reszty. Na upartego można tu zbić i pół kilo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 7 Marca 2009 Udostępnij Napisano 7 Marca 2009 Masz napisane nawet na ramie 4,2" = 105mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2009 No niestety na koła funduszy zabrakło i na ten sezon musze sie na tych przetoczyć chyba że jakiś zastrzyk gotówki bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.