ZooK Napisano 23 Listopada 2008 Napisano 23 Listopada 2008 Witam. Dlaczego?: Ze względu na coraz bardziej przeszkadzający brzuchol postanowiłem sobie kupić jakiś rowerek do gubienia oponki. Jaki?: Myślę, że spokojnie starczy mi jakieś ATB, po górach i jakimś trudnym terenie jeździć nie będę. Wymagania: Właściwie to się nie znam na tym dlatego proszę o pomoc doświadczonych użytkowników. Moje wymagania sprowadzają się do opisu wystarczającej wytrzymałości. Otóż przy 100kg wagi i faktu jazdy po mieście i trochę po okolicznych lasach i parkach (Poznań) chciał bym sprzęt który wytrzyma podjazdy pod krawężniki, wystające korzenie i nasze piękne, dziurawe drogi. Dodatkowo nie chcę aby rower rzucał się w oczy, był niepozorny i najlepiej mało znanej firmy (przy dodatkowych zabezpieczeniach myślę, że ustrzegę się przed kradzieżą). Rower powinien być nowy (zależy mi na gwarancji). Jeśli chodzi o osprzęt to nie znam się kompletnie. Nie chcę czegoś skomplikowanego, bo wiem że takie rzeczy lubią się psuć. Może jedyne wymaganie dotyczące osprzętu to resorowany przedni widelec. Jeśli chodzi o kwestie finansowe chciałbym, żeby koszt był jak najmniejszy. Nie chciałbym wydawać więcej niż 800zł, ale z lektury forum wynika, że lepiej dozbierać kilka stówek i kupić coś lepszego, bo się opłaca. Myślę, że z końcem roku powinny się pojawić jakieś promocje, wyprzedaże. Dodatkowo proszę o informacje o profesjonalnych sklepach w Poznaniu gdzie mógłbym sobie zobaczyć różne modele i wybrać najbardziej dopasowany do mnie. Także proszę o pomoc i jakieś konkretne informacje.