HANSON Napisano 15 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 Witam, Chodzi o przedni hamulec tarczowy. Obecnie posiadam hampel pod tarczę 16, co przy mojej wadze 75kg trochę czasami nie starcza, w związku z tym są dwa rozwiązania albo wymienić hamulec na taki sam ale z 18-tką lub wymienić na cięższy hamulec dedykowany bardziej do enduro, all mountain np. z czterema tłoczkami ale z tarczą 16-tką. Jakie jest wasze zdanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 15 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 Żeby włożyć większą tarczę, wystarczy chyba dokupić ją i adapter, a tak musiałbyś zmieniać cały hampel. Różnica cen jest tak duża, że chyba warto spróbować ze 180mm. Poza tym to zależy od konkretnych modeli, która opcja da większą moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HANSON Napisano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 Zgadza się ale i tak wymieniam komplet na nowy dlatego to nie ma znaczenia, dotychczas używałem Hope mono mini teraz konkretnie myślę o nowym (2009) Hope Mono M4 z tarczami front 16 i rear 16 lub nowym Mono mini z tarczami front 18 rear 16. Większa tarcza mocniej ociera w złych warunkach itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 15 Listopada 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 Odpuść sobie Hope Mono M4. Są lepsze rozwiązania jak chociażby Formula ORO K24 (180mm), XTR(180). Chyba że szukasz czegoś naprawdę mocnego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 15 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 Coraz więcej bajków ma fabrycznie montowane tarcze 185/160, np. Scott nawet w modelach Scale i Spark daje taką kombinację. Tak by też na Twoim miejscu postąpiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HANSON Napisano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 Czyli ogólnie jesteście bardziej za większą tarczą. Co do innych marek musiałbym poszukać na forum opinii o ich sile ale XTR odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cybula Napisano 15 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 Nawet za mniejsza cene kupisz formula oro k-18. Mam taki seryjnie zamontowany w biku (tarcze 180/160) i przy mojej wadze (70kg) to sa prawdziwe zylety! naprawdę rewelacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ender Napisano 15 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 tak kup wieksza tarcze! dodatkowo polepszy sie oprocz sily chlodzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 15 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 Tak, nie patrząc na tłoczki, weź po prostu dobry, niezawodny model z tarczą 180 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 15 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 Najlepiej jakbyś wziął nowego Sainta. Ponoć jest mocny, i niewiele cięższy od XTeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon92 Napisano 16 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 A czy nowy Saint też jest na olej mineralny? Bo jeśli tk to jego kupowanie nie ma sensu ponieważ temperatura wrzenia oleju i płynu Dot 3/4/5 różni się o ~100 stopni (na korzyść Dot'a oczywiście). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HANSON Napisano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 Dzięki za wszystkie opinie . uzbroje się w set 18, 16 chyba jednak nowego mono mini, choć te dobre opinie o formuli skłaniają do przemyślenia sprawy, tymbardziej, że formula wypuszcza nowy utltalekki hampel R1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.