kusak Napisano 9 Listopada 2008 Napisano 9 Listopada 2008 witam, na moim bomberze pojawił się dość poważny wyciek oleju na prawej ladze (ledwo wytrę i już sie leje), natomiast brud zostaje jeszcze ładnie wybierany przez uszczelki kurzowe. lewa jest taka jaka być powinna - lekko wilgotna ale bez pocenia się w związku z tym, czy zakup samych uszczelek olejowych mnie ratuje? cena 90 zł za komplet mnie nie raduje, zwlaszcza, że na koncie nie mam prawie nic, a na olejówki za 20 zł jestem w stanie jeszcze się szarpnąć. chodzi o takie: http://allegro.pl/item429894669_uszczelki_...ele_bomber.html lub takie: http://www.allegro.pl/item477397110_bomber...cchi_30_mm.html pozdro
Przeor Napisano 9 Listopada 2008 Napisano 9 Listopada 2008 A nie lepiej przejść się do jakiegoś sklepu z uszczelnieniami i za dwie dyszki to już pewnie kupisz sobie komplet uszczelek? Te z allegro z tymi sprężynkami to są pierścienie simmering, które służą do uszczelniania wałów obrotowych a nie o ruchu liniowym. Do takich wałów stosuje się uszczelnienia bez sprężynek. Wystarczy spisać numery z uszczelnień (jeżeli takie są) a jeżeli ich nie ma to suwmiarka w dłoń i mierzymy. Ewentualnie można iść z uszczelkami i na pewno coś dopasują. Takie simmeringi jak te z allegro w sklepie kosztują 2,50. Za 6 zyli to już kupisz uszczelnienie o niebo lepsze niż oryginalne (no może takie same ).
kusak Napisano 9 Listopada 2008 Autor Napisano 9 Listopada 2008 dzięki, wyjmę uszczelke i pójde do sklepu - tylko nie czaje: mam brać ze sprężynkami w środku czy bez? no i 2: czy kurzowe też są normalnie w sprzedaży? czy tylko u producentów (dystrybutorów) amortyzatorów? pozdr
Przeor Napisano 9 Listopada 2008 Napisano 9 Listopada 2008 Do uszczelnień o ruchu liniowym stosuje się uszczelki bez sprężynek (te ze sprężynkami są do uszczelnień promieniowych). Ale w sklepie na pewno Ci doradzą (może jakaś firma wypuściła uszczelnienia liniowe ze sprężynkami ale wątpię). Te tzw. kurzowe też powinieneś dostać bez problemu. Chyba, że są jakieś dzikie wymiary, które nie są normalnie stosowane. Kiedyś próbowałem wymienić łożysko w suporcie accenta i w żadnym sklepie łożyska o tych wymiarach dostać nie mogłem. Wszędzie mówili, że to musi byc jakać chińszczyzna. No ale nie zaszkodzi spróbować. Wpisz sobie w google uszczelnienia, simmeringi i na pewno wyskoczy mnóstwo sklepow, można podzwonić i się popytać
Andrew Napisano 9 Listopada 2008 Napisano 9 Listopada 2008 Ja kiedyś skusiłem się na te uszczelki z allegro. Były fatalne - w ogóle nie zatrzymywały oleju. bardzo sztywna guma/plastik - kiepsko przylegały.
Przeor Napisano 10 Listopada 2008 Napisano 10 Listopada 2008 Nic dziwnego, bo te z linku służą do zupełnie innych uszczelnień (promieniowych), dodatkowo pewniakiem są podłej jakości. Jak już kupuje się zamienniki to trzeba brać porządne a nie chińszczyznę. Przypuszczam, że żadna firma produkująca amory nie produkuje uszczelnień, tylko zamawia je w dobrej firmie, która się taką działalnością zajmuje. Wystarczy więc wypatrzyć dobre uszczelki i gitara
kusak Napisano 11 Listopada 2008 Autor Napisano 11 Listopada 2008 hmm gośc z pierwszego linku proponuje mi za 3 dyszki jakieś niebieskie, podobno bardziej miękkie uszczelki olejowe tu foto: ponieważ został mu ostatni komplet spróbowałbym utargować jakoś cenę, myślicie, że warto je brać?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.