Skocz do zawartości

[Rower] Kross Fr1 sign


KOSmal93

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cena jest bardziej przystępna, bo to polska firma - pewnie nie ma zbyt wielu chętnych na ich używane rowery. Jest to trochę starszy model bez tarczówek i możliwe, że coś będzie jeszcze do wymiany.

Do dirt jumpingu najbardziej nadaje się hardtail.

Napisano

a dlaczego nie ten ?? , pęknie w nim coś, czy co ?? dla mnie wygląda bardziej "profesionalnie' więc wolał bym hcyba go niżzwykłego Signa DS ale prosze o opinie Profesionalistów

Napisano

no ja bym nie powiedział, że wygląda profesjonalnie :) Złożony po taniości moim zdaniem.

ja bym na tym nie skakał. ten rower waży pewnie z 17kg :) Rama amortyzowana nie jest najlepsza do hopkowania, w dodatku amortyzacja takiego typu jak tu. Ten rower jak dla mnie to tylko do zjazdu, ale po wymianie hamulców bo downhill na vkach to raczej rzadki widok. Moim zadaniem lepiej kupić za tą samą cene nowego zwykłego signa ds z gwarancją, a nie katowaną przez 3lata krowe :P W dodatku na aukcji ZERO jakiegoś dokłądniejszego opisu. Ten rower to nie jest seryjniak signa fr1 tylko moim zdaniem rower złożony na tej ramie. Z tego co widze części bardzo sie róznią od fabrycznych, a wątpie żeby ktoś wszystko zmieniał. Polecam signa, sam jeżdze od 2 lat i jakoś bardzo nie narzekam. Z czasem trzeba zmienić pare rzeczy ale ogólnie to niezły sprzęt jak za takie pieniądze. Pozdrawiam

Napisano

W takim razie przekonałęś mnie , a więc co trzeba wymienić

 

PS. sprzedał był przednią przerzutkę i klamki , kasete i tylnią też , ponieważ chcciałbym zrobic singla

Napisano

no dobrze myślisz ;P ja w swoim miałem seryjnie amor duro - wiec mocniejszy od rst chyba :) a oprócz tego zmieniłem opony na schwalbe table top, siodło i sztyce, gripy, hamulec tarczowy na tył. przerzutki, klamki i manetki właśnie też sprzedałem i dostałem chyba coś koło 100zł za wszystko. Kupiony reduktor z kasety na 1 zębatke i napinacz łancucha. :) To chyba na tyle

Napisano

sztyce zmieniłem bo oryginalną rozwaliłem. a siodło jest takie bardziej downhillowe - długie i wąsie , przez co często sie krzywi. ja zmieniłem na siodło bmx, szersze, łatwiej łapać je kolanami (co jest potrzebne np przy barspinie).

Na oryginalnych oponach jezdziłem z 1,5roku, ale po zmianie na TT to piekło a niebo. Table topy toczyły sie o wiele lżej, a mimo tego mają lepszą przyczepność.

Napisano

za ta kae moglby miec odrobinke lepsze czesci... na pewno nie nada sie do dirtu, do dh bardziej juz... na poczatek do wymiany bym dal kolka bo jakos na mocne nie wygladaja, pozniej amor, damper korba, hamulce.. wtedy powinien byc calkiem ok. ew. przed wymiana kol zmienic amor i wtedy np. zlozyc kolko przednie pod qr20

Napisano

no ta kona niezła niezła. tylko czy na pewno była raz jeżdzona i czy ma gwarancje...

to wszystko zależy jakie hopki ;) ja mam duro 2006 130mm i z takim nie kupisz raczej nowego signa ds. teraz montują tylko rstki. no i chyba włąsnie o niego najbardziej bym sie martwił co do pękalności ;P o złamanym oryginalnym signie słyszałem tylko raz, koła dobre, napęd tez niezły, kiera raczej nie pęknie... no chyba ze nie dolecisz jakieś dużej hopki to to jest jasne że obręcze mogą poledz :P przebite dętki to codzienność przy schwalbe fastfred :P ja bym tylko zrobił singla i jedzdził na takim rowerze jaki jest. jak pęknie amor > wysyłasz do krosa > dostajesz nowy i sprzedajesz jak będzie taki sam. No i moze jeszcze hamulce do wymiany

Napisano

ale przez allegro nie radzisz kupować w takim razie ? , bo jak z gwarą ? gdzie potem odsyłam ? jak to do krossa :P

 

a tak wogóle to w jaki sposób kupiłęś nówke z duro djd 130 mm (jakbym tak chciał;) )

 

P.S. jak będziesz w łodzi to daj cynk postawie ci piwko :D (nikt mi tak profesionalnie nie doradził jak ty i to tak szybko :P)

Napisano

gwara w krossie jest na całą polske. ja jeszcze nic nie reklamowałem ale albo wysyłasz do krossa albo dajesz rower do najbliższego dealera krossa.

Oj do łodzi to sie chyba nie wybieram :D

pod koniec 2006 zaczęli dawać duro bo rst gila masowo pękały :P później nawet na gwarancji wymieniali gile na duro

Napisano

no drogi troche , ja bym wolał kupić np auhora exe i do tego DJ 3

 

 

ps. chciałby m bym i mi pękł ten RSt i na duro by wymienili :P bo to koszt 300zł :D

Napisano

ten spec to chyba nie za bardzo do skakania. Do skakania jest seria "P".

Jak pęknie to po dostaniu nowego sprzedasz go za 150-200zł, dołożysz troche i masz duro :D

Napisano

a skoro mówicie , ze t o takie "gó@no" to czy ktoś kupi odemnie za 150zl ?

 

Na czym polega wymiana widelca , poradze sobie sam (jestem laikiem) :D , ale przednią przerzutke jakoś wymątowałem i hamulec przedni (ale szpan xD) ale z widelcem to ja nie wiem co mam odkręcićitd . prosze o jakąś instrukcje jakbyście mieli albo jakby ktoś wytłumaczył dokładniej

Napisano

do xc moze nie jest taki zły ten widelec. na razie Ci nie pękł to sie nie martw na zapas. Poszukaj na forum chyba już gdzieś pisali jak to zrobić. Acha i jak będziesz kupował to rame 15nastke!! :icon_wink:

Napisano

15 , a dlaczego ? do skoków 15 nie będzie za mała ?

 

PS. ty jaka masz ?

i jak obciąć kierownice bo słyszałem , że do dirtu lepiej obciąć na 630mm

Napisano

ja mam starą 14 - obecną 15 :devil:

do skoków właśnie rama ma być mniejsza by rower był zwrotniejszy. Popatrz na ramy np nsa - 13, 14 cali mają :D

tak kiere lepiej troche przyciąć <_< tylko bez przesady bo sie dokleić nie da

Napisano

czyli 15 , oki czyli problem cali rozwiązany , a z tą kiera to obciąć szlifierką kątową czy jak ?

i z obu stron po równo rozuemiem ?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...