KOSmal93 Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 Witam ostatnio przeglądając allegro nadknąłem się na http://www.allegro.pl/item473516603_kross_...rower_full.html za tą kase wygląda mi to podejrzanie (niby full i wogóle taka ładna) , i mam pytanie czy taki roweer lepiej sie nada do dirtu ew. downhilu (ale raczej skakanie po hopkach) niż zwykły nowy sign ds ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guerreiro Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 Cena jest bardziej przystępna, bo to polska firma - pewnie nie ma zbyt wielu chętnych na ich używane rowery. Jest to trochę starszy model bez tarczówek i możliwe, że coś będzie jeszcze do wymiany. Do dirt jumpingu najbardziej nadaje się hardtail. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOSmal93 Napisano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 a dlaczego nie ten ?? , pęknie w nim coś, czy co ?? dla mnie wygląda bardziej "profesionalnie' więc wolał bym hcyba go niżzwykłego Signa DS ale prosze o opinie Profesionalistów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zido Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 no ja bym nie powiedział, że wygląda profesjonalnie Złożony po taniości moim zdaniem. ja bym na tym nie skakał. ten rower waży pewnie z 17kg Rama amortyzowana nie jest najlepsza do hopkowania, w dodatku amortyzacja takiego typu jak tu. Ten rower jak dla mnie to tylko do zjazdu, ale po wymianie hamulców bo downhill na vkach to raczej rzadki widok. Moim zadaniem lepiej kupić za tą samą cene nowego zwykłego signa ds z gwarancją, a nie katowaną przez 3lata krowe W dodatku na aukcji ZERO jakiegoś dokłądniejszego opisu. Ten rower to nie jest seryjniak signa fr1 tylko moim zdaniem rower złożony na tej ramie. Z tego co widze części bardzo sie róznią od fabrycznych, a wątpie żeby ktoś wszystko zmieniał. Polecam signa, sam jeżdze od 2 lat i jakoś bardzo nie narzekam. Z czasem trzeba zmienić pare rzeczy ale ogólnie to niezły sprzęt jak za takie pieniądze. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOSmal93 Napisano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 W takim razie przekonałęś mnie , a więc co trzeba wymienić PS. sprzedał był przednią przerzutkę i klamki , kasete i tylnią też , ponieważ chcciałbym zrobic singla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zido Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 no dobrze myślisz ;P ja w swoim miałem seryjnie amor duro - wiec mocniejszy od rst chyba a oprócz tego zmieniłem opony na schwalbe table top, siodło i sztyce, gripy, hamulec tarczowy na tył. przerzutki, klamki i manetki właśnie też sprzedałem i dostałem chyba coś koło 100zł za wszystko. Kupiony reduktor z kasety na 1 zębatke i napinacz łancucha. To chyba na tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOSmal93 Napisano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 sztyce , po co zmieniąc i siodełko ?? to samo oponki mówiłeś , ze jednak nie takie złe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zido Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 sztyce zmieniłem bo oryginalną rozwaliłem. a siodło jest takie bardziej downhillowe - długie i wąsie , przez co często sie krzywi. ja zmieniłem na siodło bmx, szersze, łatwiej łapać je kolanami (co jest potrzebne np przy barspinie). Na oryginalnych oponach jezdziłem z 1,5roku, ale po zmianie na TT to piekło a niebo. Table topy toczyły sie o wiele lżej, a mimo tego mają lepszą przyczepność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOSmal93 Napisano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 czyli jaka kolejnośćwymiany najlepiej , i jakiego konkretnie masz duro ? (bo ja nie moge znaleźćz duro same lunchery są ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOSmal93 Napisano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2008 i jak mógł bym Cię prosić by ty załważyłem znasz się na tym signie , co należy odrazu wymienić aby nie pękło przy hopach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ogór Napisano 8 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2008 za ta kae moglby miec odrobinke lepsze czesci... na pewno nie nada sie do dirtu, do dh bardziej juz... na poczatek do wymiany bym dal kolka bo jakos na mocne nie wygladaja, pozniej amor, damper korba, hamulce.. wtedy powinien byc calkiem ok. ew. przed wymiana kol zmienic amor i wtedy np. zlozyc kolko przednie pod qr20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOSmal93 Napisano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2008 a no szkoda , czyli zostaje mi tylko zwykły sign , ale jak słysze , że to taki dobry rowerek to chyba go jednak wezme http://www.allegro.pl/item476753647_kona_s...et_dh_dual.html a co o tym powiecie nowa kona shred za 1500zł lepsza będzie od Signa w dircie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zido Napisano 8 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2008 no ta kona niezła niezła. tylko czy na pewno była raz jeżdzona i czy ma gwarancje... to wszystko zależy jakie hopki ja mam duro 2006 130mm i z takim nie kupisz raczej nowego signa ds. teraz montują tylko rstki. no i chyba włąsnie o niego najbardziej bym sie martwił co do pękalności ;P o złamanym oryginalnym signie słyszałem tylko raz, koła dobre, napęd tez niezły, kiera raczej nie pęknie... no chyba ze nie dolecisz jakieś dużej hopki to to jest jasne że obręcze mogą poledz przebite dętki to codzienność przy schwalbe fastfred ja bym tylko zrobił singla i jedzdził na takim rowerze jaki jest. jak pęknie amor > wysyłasz do krosa > dostajesz nowy i sprzedajesz jak będzie taki sam. No i moze jeszcze hamulce do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOSmal93 Napisano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2008 ale przez allegro nie radzisz kupować w takim razie ? , bo jak z gwarą ? gdzie potem odsyłam ? jak to do krossa a tak wogóle to w jaki sposób kupiłęś nówke z duro djd 130 mm (jakbym tak chciał ) P.S. jak będziesz w łodzi to daj cynk postawie ci piwko (nikt mi tak profesionalnie nie doradził jak ty i to tak szybko ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 9 Listopada 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Listopada 2008 Kiedyś były dwie wersje Signa, jeden był z RST a drugi miał Duro. Weź Signa, bo to dobra baza do rozbudowy jak na początek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOSmal93 Napisano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2008 a teraz już nie znajde nigdzie z duro ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zido Napisano 9 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2008 gwara w krossie jest na całą polske. ja jeszcze nic nie reklamowałem ale albo wysyłasz do krossa albo dajesz rower do najbliższego dealera krossa. Oj do łodzi to sie chyba nie wybieram pod koniec 2006 zaczęli dawać duro bo rst gila masowo pękały później nawet na gwarancji wymieniali gile na duro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
login Napisano 9 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2008 co sądzicie o Specialized Rockhopper? http://www.dobrerowery.com/product_info.php?products_id=4331 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOSmal93 Napisano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2008 no drogi troche , ja bym wolał kupić np auhora exe i do tego DJ 3 ps. chciałby m bym i mi pękł ten RSt i na duro by wymienili bo to koszt 300zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zido Napisano 10 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2008 ten spec to chyba nie za bardzo do skakania. Do skakania jest seria "P". Jak pęknie to po dostaniu nowego sprzedasz go za 150-200zł, dołożysz troche i masz duro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOSmal93 Napisano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2008 a skoro mówicie , ze t o takie "gó@no" to czy ktoś kupi odemnie za 150zl ? Na czym polega wymiana widelca , poradze sobie sam (jestem laikiem) , ale przednią przerzutke jakoś wymątowałem i hamulec przedni (ale szpan xD) ale z widelcem to ja nie wiem co mam odkręcićitd . prosze o jakąś instrukcje jakbyście mieli albo jakby ktoś wytłumaczył dokładniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zido Napisano 10 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2008 do xc moze nie jest taki zły ten widelec. na razie Ci nie pękł to sie nie martw na zapas. Poszukaj na forum chyba już gdzieś pisali jak to zrobić. Acha i jak będziesz kupował to rame 15nastke!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOSmal93 Napisano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2008 15 , a dlaczego ? do skoków 15 nie będzie za mała ? PS. ty jaka masz ? i jak obciąć kierownice bo słyszałem , że do dirtu lepiej obciąć na 630mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zido Napisano 11 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2008 ja mam starą 14 - obecną 15 do skoków właśnie rama ma być mniejsza by rower był zwrotniejszy. Popatrz na ramy np nsa - 13, 14 cali mają tak kiere lepiej troche przyciąć tylko bez przesady bo sie dokleić nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOSmal93 Napisano 11 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2008 czyli 15 , oki czyli problem cali rozwiązany , a z tą kiera to obciąć szlifierką kątową czy jak ? i z obu stron po równo rozuemiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.