Skocz do zawartości

[rower] giant yukon fx 3


gdy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!!Sezon niebawem,ale dziś,z powodu braku śniegu i innych opadów :-P nie wytrzymałem i odbyła się pierwsza jazda w tym że sezonie.W zeszłym roku 15 marca i śnieg miejscami.Więc teraz wyjątkowo szybko.Wypad miał 25 km długości,tutaj małe foto http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ed34367a4e1aabf0.html. Jak widać,woda jeszcze skuta lodem mimo plusowej temperatury w dzień.Sprzęt jakoś się trzyma,z kondycją średnio za to,ale 25 km(w większości podjazdy)to nie jest źle,jak na pierwszy raz :-).Pozdrawiam wszystkich,pozostaje czekać na sezon.Już nie długo :-)

Edytowane przez Hajto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli rama cała,wszystko jest do zrobienia,tak mi się przynajmniej wydaje.Okazja do zmiany :-).Co do jazdy ostatniej,tak,było sucho,dlatego wyjechałem.Mróz może nie w dzień,ale trzymało z nocy.Co do dampera,to to nie powinien być duży koszt.W sumie się nie orientowałem.Jakieś 300-400zł??Myślę,że warto ratować,będzie lepiej chodził.Pozdrawiam :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam!@ Xyz99999-nowy zestaw łożysk ??Nie mam pojęcia-100-190zł może mniej,strzelam :-).No tak bar 2.1 zapomniałem:-) @ sPiDy -08 ładniejszy:-)ładniejsza kolorystyka.Poza tym rocznik 2011 został wyposażony o ile się nie mylę,w "niezawodny"amortyzator przedni marki Sountor.Bałbym się ostrzej jeździć na takim zestawie(choćby ze względu na "fantastyczne"tłumienie ...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich!!Giant już po serwisie.Usunięty został w końcu luz w tylnym kole(min.zjechane stożki itp.koło trzyma się teraz lepiej jak w nowym).Wyregulowane zostały hamulce,klocków nie wymieniono,są w dobrym stanie ponoć (aż szok,3650 km.ale w dobrych zazwyczaj warunkach).Wyprostowana został również i wyregulowana tylna przerzutka(weteran od nowego,hee).Teraz tylko czekać na wiosnę :-).Pozdrawiam !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam :-)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/35a721aae617022b.html .Drobne zmiany na sezon 2011.Stary napęd poszedł na śmietnik na rzecz nowego,czyli korby Shimano(Deore ??) z mocowaniem na octalink(stara się poddała po 3800km,konkretnie tarcze) kasety(to samo,zajechana)oraz opon Nokian Gazzaloddi Core(przez fabryczne kendy leżałem ostatnio na boku-zero trzymania w porównaniu z tymi Nokianami).Jak konieczność,to konieczność :)Pozdrawiam wszystkich,życząc dobrej jazdy w sezonie 2011 :-)

Edytowane przez Hajto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:-)Wesołych Świąt !!! Hehe,no bez przesady z tym high endem,po prostu zajechałem napęd (po 4000km to nic dziwnego) i to była konieczność.Następny do wymiany leci chyba damper,bo dziś po jeździe pojawiło się lekkie strzelanie przy powrocie(pukanie było już wcześniej :-)).Ale z tego co widzę,to nic wielkiego póki co,pracuje normalnie.Może wystarczy serwis.Ale pewnie za jakiś czas,w najgorszym wypadku straci tłumienie,choć poza jazdą po korzeniach,nic wielkiego tym Yukonem nie robię.Pożyjemy,zobaczymy :-).Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz Wesołych Świąt !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem tu nowy i tez mam zamiar zakupic tego fx:)obecnie jezdze na kellysie oxygen nie najgorzej sie na tym jezdzi ale chcialbym cos ciut lepszego a ten rowerek jakos mi sie spodobal:)czyli waszym zdaniem warto go kupic?

Zastanawialem sie jeszcze nad ta merida http://www.rowerymerida.pl/produkt10/one-twenty-300-d-rower-merida.html

albo ta kona http://www.konaworld.com/09/09_one20_en.cfm

Czy jednak ten fx:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy z tych rowerw jest "fajny". zalezy do czego ci rower jest potrzebny i jaki masz budżet. nie wiem jak inne firmy ale z uwzglednianiem gwarancji w giant polska jest dramat wiec radze to brac pod uwage podczas zakupów.

Edytowane przez gdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kochamy i niekochamy :) dobry rower do zaawansowanej turystyki , bez szaleństw typu skoki . na maratony amatorsko tez obleci jezeli nie bedziemy zwracać zbytnio uwagi na wage. generalnie jezeli chodzi o jukona to w miare tania baza do późniejszej rozbudowy . po zuzyciu czesci i zalozeniu lepszego osprzetu można zbudowac fajnego turystyka do jazdy po górkach . zastanów sie ile z Twojej jazdy to rzeczywiscie teren bo jak 20% to nie ma sensu w fulla sie pchac(moim zdaniem). i weź pod uwage to co pisałem wczesniej, niby rama 5 lat gwarancji ale zeby cokolwiek uzyskac od przedstawiciela na Polska to raczej zapomnij- 99 % winy zawsze po stronie uzytkownika i jestes wolny jak sanki w maju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha jeszcze sie nad tym zastanowie bo i tak mam zamiar dopierio kupowac po sezonie bo beda tansze:P a jak bys mia jeszcze raz kupic rower i mial bys okolo tych 3tys to kupil by fx czy juz cos innego:)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie. jak do mojej jazdy to wystarczy mi hardtail.

 

jak bedziesz kupowal to uważaj na sklep Isport w krakowie bo straszne maja podejscie do klienta zwłaszcza juz po zakupie i nie daj pani boziu niech jeszczce cos sie stanie to juz wogóle bedziesz ich wrogiem publicznym numero uno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli traktujesz rower który kupisz jako "formę ostateczną" to wybrałbym trance'a, zamiast kupować yukona i inwestować w niego - z giantem Polska i jego podejściem do gwarancji to na 110 procent niestety prawda :) Zmieniając osprzęt roweru ingerujesz wg producenta w jego geometrię, charakterystykę użytkowania i przeznaczenie (ewentualnie w parę innych rzeczy, dowolnie opisanych przez giant Polska) które powodują utratę gwarancji, bo nie są autoryzowane przez dystrybutora/producenta. Jeśli np wymienisz tylny amortyzator na inny/lepszy, nawet taki który jest w giantach ale w wyższych modelach to i tak jesteś na przegranej pozycji w przypadku gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam yukona od roku 2008 i od tamtego czasu nic mi nie siadło. Rowerem bardzo przyjemnie się jeździ po terenie, ale w mieście też daje rade. Mi damper sie trzyma świetnie, nic nie stuka nie puka, jedynie suport musze wyminić bo już przejechane te 3000km więc nic dziwnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Co do kolegi,daro21 ,z budżetem 3.5 tyś.zł to bym się w Yukona nie pchał.Co najmniej Trance.Zawieszenie maestro to zupełnie inna bajka.Mój Yukon kosztował nie całe 2.6 tyś. zł(+pompka do dampera warta 100zł:)Gdybym wtedy miał na stanie 3.5 tyś zł,dołożyłbym te 500zł i wyjechał trance-m.Ogólnie dozbierałbym na Twoim miejscu do czegoś porządnego,jeśli chcesz kupić po sezonie.Większa satysfakcja później.Yukon jest,był fajny,bo tani.Zwrotny,lekki full do bardziej zaawansowanej turystyki.Tego szukałem wtedy.Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...