radgur Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 Siema, nie znam się na rowerach a kumpel chce się zaminieć moje moto za jego rower. Ile wg. was jest wart taki używany w dobrym stanie rower? Rama: Dartmoor Street Fighter Widelec: Duro 150 mm Mostek: Truvativ Kierownica: Dartmoor M-Gum Siodełko: Dartmoor Piasty: Shinamo Obręcze: 26 Blizzard Opony: Author, 26x2,25 Manetki: Alivio,przód: 2 biegi tył: 8 biegów Hamulce: Mechaniczne przód: 180 avid tył: Winzip-MM 160 mm Korby: Dartmoor Revolt Środek suportu: Dartmoor Hard-Barr Pedały: Author Jeśli to zły dział proszę moderatora o przniesienie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radgur Napisano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 Nikt nie wie ile może być wart? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mane Napisano 4 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2008 Specyfikacja jest niedokładna i cięzko określić. Do tego brakuje kilku drobnych części. I też może jakieś zdjęcie czy zdjęcia roweru. Ale po tym co widzę to koło 1000zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zido Napisano 4 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2008 no przydałoby sie zobaczyć zdjęcia, mógłbyś napisać jaki stan, ile używany, czy części z gwarancją. Tak jak mówi mane około 1000, dokładniej mozna określić jak dasz jakąś fotke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radgur Napisano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2008 Zdjęć żadnych nie mam, stan no ogólnie dobry, kupiony w czerwcu, troche przez wakacje nim pojeździł i teraz sprzedaje. Nie widziałem żeby było coś uszkodzone i jest kompletny gotowy do jazdy. Ehh myślałem że troche więcej ale ok dzięki za info. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...