Skocz do zawartości

[Nagroda] W zawodach, Rzeczowa czy Pieniężna ?

Nagroda  

87 użytkowników zagłosowało

1. 1. Kasa Vs Sprz?t

• Sprz?t
      22
    • Kasa
      65

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Puchary, dyplomy, medale owszem cieszą. ale nie zawsze cieszy to co dostajemy w reklamówce..

jestem za pieniężną..

i w sumie dlatego, że często owa nagroda nie jest nam potrzeba i potem się z nią bujamy na allegro. itp. :/

Napisano

inna sprawa że dla SPONSORÓW taniej jest dać części-sprzęt niż wykosztować się na ich równowartość w PLN

ja jestem anarchistą-amatorem:

sam puchar wystarczy :)

Napisano

Komplet lampek na przód i tył oraz dzwonek - a także mandat karny, jeśli uczestnik zawodów takowych rzeczy w swoim rowerze nie posiadał :)

Napisano

Chłopaki o czym wy mówicie, w polsce przecież nie ma nagród...TO SĄ UPOMINKI! Ile razy w tym sezonie byłem na pudle i ani razu nie miałem niczego co by mi się przydało, albo było bardziej wartościowe niż 50zł... Zazwyczaj są to jakieś pierdoły 30zł + połowa reklamówka ulotek... Tylko jeden jedyny raz wygrałem plecak z adasia warty ~130zł ;)

Napisano
Chłopaki o czym wy mówicie, w polsce przecież nie ma nagród...TO SĄ UPOMINKI! Ile razy w tym sezonie byłem na pudle i ani razu nie miałem niczego co by mi się przydało, albo było bardziej wartościowe niż 50zł... Zazwyczaj są to jakieś pierdoły 30zł + połowa reklamówka ulotek... Tylko jeden jedyny raz wygrałem plecak z adasia warty ~130zł ;)

To przyjezdzaj na puchar tarnowa mtb, przynajmniej w pierwszej edycji jak sponsorem jest kelly's to daja nagrody za okolo 200 zl (osprzet xt + jeszcze jakies drobne rzeczy)

Napisano