Skocz do zawartości

[rower] Cannondale Taurine Team Replica


Sixer

Rekomendowane odpowiedzi

Przedstawiam Wam długo oczekiwanego Cannondale :D

Nie zważyłem wszystkich częsci, dlatego daje go w tym dziale. Kiedyś go rozbiore i zważe. Na razie nie planuje jakichś zmian prócz jedną, ale to w dalekiej przyszłości... :)

 

 

Brakes (Front + rear): (Hamulec przedni + tylny) Avid Juicy 7

Cables : (linki + pancerze) Accent

Cassette: (Kaseta) Shimano CS-M761 XT

Chain: (Lancuch) Shimano XTR CN-7701

Crankset: (Korby) FSA Afterburner MegaExo

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano FD-M581 LX

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram x9

Fork: (Widelec) Headshok Super Fatty Ultra DLR

Frame: (Rama) Cannondale Taurine Team Replica M

Headset (stery) : Cannondale

Grips: (Gripy) Author

Handlebar: (Kierownica) Cannondale C3 25.4

Pedals: (Pedaly) Crank borthers eggbeater c

Seat: (siodło) Tune Speedneedle Marathon

Seatpost: (Sztyca) KCNC 31.6 350mm

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Cannondale

Shifters: (manetki) Sram X-0 girpy

Skewers: (Zaciski kol) DT

Stem: (Mostek) Cannondale 90mm 31.8 + redukcja

Tire (Front&Rear): (Opona przednia + tylna) IRC Mythos II

Tubes: (Detki) Geax

Wheel Front: (Kolo przednie)

-Hub: (Piasta) DT Swisss 240s based

-Rim: (Obrecz) DT Swiss 4.1 D

-Spokes: (Szprychy) DT Aerolite

Wheel Rear: (Kolo tylne)

-Hub: (Piasta) DT Swiss 240s based

-Rim: (Obrecz) DT Swiss 4.1 D

-Spokes: (Szprychy )DT Swiss Aerolite

 

 

Fotki będą jutro lub w weekend.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile fulle od Cannondale bardzo mi się podobają(design, prostota), to ich sztywniaki nie są wg. mnie niczym niezwykłym, do czego przyzwyczaiła nas ta firma. Owszem, ciekawe są dwie wersje Taurine, 29-er i carbon(super profil rurek). Miałem nawet kupować taurine z lefciakiem z przodu, ale po lekturze tematu"Full czy HT" zmieniłem całkowicie zdanie nt. Ht, a niestety C'dale Rush 4 był poza moim zasięgiem cenowym...kto wie może jeszcze kiedyś.

 

Fakt, brakuje Leftiego, DLR2 albo carbo. Do tego slr-y ze swoją przednią piastą pod Leftiego i jest super rowerek :D

 

Pozdrawiam

 

P.S.Leftiego na allegro można już za 1000 zł wyrwać, nówki były kiedyś po jakieś 1500 zł, więc jak na tego typu amortyzator, bardzo tanio.

http://www.allegro.pl/item440978671_nowy_l...nna_okazja.html

o :)

 

P.S.Zawsze mnie zastanawiało dlaczego lefty są montowane praktycznie tylko w Cannondale. Raz widziałem Gianta Anthema z nim, fakt dziwnie wyglądał, no ale da się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam takie same odczucia jak ty Pixon :) Jak dla mnie jeżeli Cannondale to Rush, prophet, rize albo moto. Inne do mnie nie przemawiają, szczególnie HT. Karbonowa wersja Rusha to to o czym śnie po nocach :D

 

Lefty czy ja wiem, do mnie nie przemawia jego praca, szczególnie wersja z samą sprężyną(bez powietrza), choć z drugiej strony tylko na takiej miałem okazje się przejechać. Poza tym ten wygląd, jeżeli ktoś lubi na siebie zwracać uwagę to ok, ale jak dla mnie wygląda to jak rower po wypadku i podchodzi troszeczkę pod onanizm sprzętowy, szczególnie że lefty wzorcem do naśladowania nie jest(bo gdyby tak było to inne marki także zaczerpnęły by coś z tej idei.). Cannondale bardzo dobrze wypromował lewego i zakup lefciaka to nie jest tyle upgrade co trzymanie się pewnych norm, które narzucił i wpoił swoim użytkownikom cannondale. Wg. mnie to właśnie cannondale jest mistrzem reklamy. Jednozawiasowa rama, kontrowersyjny widelec, piękne malowanie, dożywotnia gwarancja, ładnie profilowany karbon i niesmiertelne handmade in usa to właśnie to na co lecą fani tej marki. Jako drugi rower mógłbym mieć coś z tej stajni :D

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubus ale nikt inny tego wszystkiego nie ma.. może i o to chodzi..

po za tym, mówisz że lefty wzorcem do naśladowania nie jest.. i tu się raczej mylisz.. porównując prace moje Foxa i Lefciaka kumpla mogę powiedzieć, że stoją na tym samym poziomie.. a sztywność tego jest nie wyobrażalna.. przy tej 1 goleni..

co do samego roweru sixera to czegoś po za lefty mi tu brakuje.. ale jeszcze nie wiem czego. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dizajnu Lefty za bardzo skopiować nie można bo Cannondale mają na niego patent, ale gdyby nie mieli patentu to wiadomo że chociażby Mistrz Świata w Kopiowaniu Pomysłów Innych i Nazywaniu Ich Swoimi, rzecz jasna firma Specialized, też by mieli swojego bo choćby w modelu Enduro mają widelec Future Shock który wszystkie mechanizmy ma w prawej bodajże goleni, lewa jest pusta. A Kubus powinieneś się przejechać na nowych Leftych z bebechami z Foxa i RS, piękna rzecz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Znalazłem chwilkę czasu i zrobiłem rozpiskę z masą czesci. Niektóre sciągnąłem z neta, a niektóre sam ważyłem.

 

 

 

Brakes (Front + rear): (Hamulec przedni + tylny) Avid Juicy 7 926g

 

Cables : (linki + pancerze) Shimano - 70g

 

Cassette: (Kaseta) Shimano CS-M770 - 258g

 

Chain: (Lancuch) Shimano XTR CN-7701 - 266g

 

Crankset: (Korby) FSA Afterburner MegaExo ~950g

 

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M970 - 126g

 

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram x9 medium cage - 236g

 

Fork: (Widelec) Canondale Lefty Speed DRL2 - 1736g

 

Frame: (Rama) Cannondale Taurine Team Replica M + adapter z bb30 ~1300g

 

Headset (stery) : Cannondale - 56g

 

Grips: (Gripy) Author - 16g

 

Handlebar: (Kierownica) Cannondale C3 25.4 ~160g

 

Pedals: (Pedaly) Crank borthers eggbeater SL - 262g

 

Seat: (siodło) Tune Speedneedle Marathon - 100g

 

Seatpost: (Sztyca) KCNC 31.6 350mm - 154g

 

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Cannondale - 30g

 

Shifters: (manetki) Sram X-0 girpy - 165g

 

Skewers: (Zaciski kol) A2Z - 40g

 

Stem: (Mostek) Cannondale 90mm 31.8 + redukcja -190g

 

Tire (Front&Rear): (Opona przednia + tylna) Na razie NN - 975g

 

Tubes: (Detki) Geax - 252g

 

Wheel Front: (Kolo przednie) - 784g

 

-Hub: (Piasta) Cannondale Omega

 

-Rim: (Obrecz) Mavic 819 32h

 

-Spokes: (Szprychy) DT

 

Wheel Rear: (Kolo tylne) 1068g

 

-Hub: (Piasta) DT Swiss

 

-Rim: (Obrecz) Mavic 819 32h

 

-Spokes: (Szprychy )DT

 

 

 

 

 

 

 

 

~10120g

 

 

 

 

 

 

 

Gdzie coś zaniżyłem lub zawyżyłem?

Tak, tak na kołach moge zyskac 600g nawet, ale jak na razie kól nie mam zamiaru zmienić.

:P

Fotki postaram się zrobić jutro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...