Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

tak na przyszłość - jaki jest sens podawania linków do miejsc, które wymagają zalogowania? Nie lepiej dać linka do ogólnodostępnego źródła?

A co do obwodu, to coś chyba za mało ci wyszło, bo mnie wychodziło tak na szybko około 2120-2130. Opona ma dosyć wysoką środkową część bieżnika...

Napisano

Obwód wybitnie zależy od szerokości obręczy :D

 

nawiasem mówiąc, wqrwia mnie ten lightbike. Nawet nie mogę się tam zarejestrować z nieznanych mi powodów.

Napisano
nawiasem mówiąc, wqrwia mnie ten lightbike. Nawet nie mogę się tam zarejestrować z nieznanych mi powodów.

Po zarejestrowaniu olewasz błąd jaki wyskakuje i nie czekasz na żadnego maila- bo on i tak nie przyjdzie, tylko logujesz się na podany przy rejestracji login i hasło

Napisano
tak na przyszłość - jaki jest sens podawania linków do miejsc, które wymagają zalogowania? Nie lepiej dać linka do ogólnodostępnego źródła?

A co do obwodu, to coś chyba za mało ci wyszło, bo mnie wychodziło tak na szybko około 2120-2130. Opona ma dosyć wysoką środkową część bieżnika...

 

LB i logowanie Sorry - zapomniałem :D mnie otwiera się, bo mnie pamięta.. fakt.

Obwód - ano, też wydaje sie dziwny, ale powtarzam ta durną procedure "przetaczania" i pomiaru - i tak wychodzi :P.

Zgadza się tez +/- ze wskazaniami GPS'a wiec jednak musi byc to realnie poprawne.

Napisano

Dziwny wam ten obwód wyszedł. Ja mierzyłem wczoraj trzy krotnie i średnio wychodziło mi 2065-2075 (jeden pełny obrót). Natomiast przy trzech pełnych obrotach (jeden po drugim - ciągłym) wyszło dokładnie 623 cm, gdzie przy podzieleniu na trzy średnia wychodzi 207,5 cm = 2075. Ale w sobotę jadę na zawody (55km) i jeśli na liczniku będzie różnica +/- 2 km to mam poprawnie, jeśli większa to wy macie racje :)

Napisano
Powiedzcie mi ile waży crossmark w wersji drutowej, kewlarowej i tej odchudzonej?? Bo wszędzie znajduje inaczej.

kevlar regular - 570g

kevlar exception - 500g

drut - 630g

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Dwie sprawy dotyczące krossmarków.

Pierwsza to taka, że ja na liczniku mam ustawione 2070 a nie 2075. Porypałem trochę.

A druga to taka, że moje obliczenia są dobre, bo w Bratianach miałe na liczniku 52, 49 km - dystans. Przy czym raz pomyliłem drogę i w sumie przez przypadek nadrobiłem tylko 700 m więc moje obliczenia są poprawne dotyczące obwodu

  • 2 tygodnie później...
Napisano
Są oznaczenia- zgodnie z oznaczeniami na które koło jest założona(front/rear), strzałka ma być w kierunku jazdy.

No wlasnie na moich nie ma - jest tylko "rotation"-> bez podzialu na przod/tyl, dlatego pytam ;)

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Czy może ktoś z was próbował przerabiać Crossmaksa w wersji EXception na UST (nie ma za cienkich ścianek?). Bo oczywiście w Meridzie nie mają rozmiarów 2,1 tylko 2,25 :/.

  • 2 miesiące temu...
Napisano

od niedawna też mam Crossmarka z tyłu, po ok. 300 km w różnych warunkach wydają się dość dobrą propozycją, aczkolwiek muszę potwierdzić opinie że czasem w solidnym i rozmoczonym błocie lubi się nieco uślizgiwać w dół (np. w kierunku dna omijanej brzegiem kałuży). Generalnie nie stanowi to jakiegoś bardzo dużego problemu, a i warunki w których to stwierdziłem były naprawdę cieżkie (w wielu lasach było ostatnio naprawdę bardzo błotniście) więc na czekam na dalsze testy jak zawita zima

  • 4 tygodnie później...
Napisano

Wczorajsze i dzisiejsze wojaże do i z pracy wydają się potwierdzać że w śniegu radzi sobie dobrze, moim zdaniem chyba lepiej niż w błocie.

Napisano (edytowane)

Wczorajsze i dzisiejsze wojaże do i z pracy wydają się potwierdzać że w śniegu radzi sobie dobrze, moim zdaniem chyba lepiej niż w błocie.

 

Wystarczy spojrzeć na profil , wymiary , ustawienie bieżnika opony by stwierdzić że błoto to się do nich lepi...lecz nie jest najgorzej...Mam uniwersalną Maksia

na tyle i też błotko zbiera na całości...po kilku metrach je gubi gdy śmigam po kamorach na drodze leśnej. Uważam że i tak w swojej klasie cenowej to dobre są oponki :devil:

Na szosie to trzyma się jak by przyklejona do drogi :blink: Podaje linka do artykułu porównawczego Maxxis Crossmark na błotku z Bontrager Revolt Super X TR

 

 

Mój odnośnik

Edytowane przez wojtekkrakow
  • 2 tygodnie później...
Napisano

Stoje wlasnie przed wyborem opon. Zadecydowalem ze bedzie to Kenda Karma 60TPI albo Maxxis Cross Mark 70a 2.1. Tylko teraz mam problem co kupic.

Potrzebuje opony ktora bedzie szybko smigac po ubitej ziemi a zarazem bedzie miala przyczepnosc w zakretach.

Opony bd do 4x :rolleyes:

 

Ktore byscie na moim miejscu kupili.?

Napisano

Na Cross Mark-ach śmigam już drugi sezon, są to najlepsze opony jakie kiedykolwiek używałem. W tym roku przejechałem na nich 16 maratonów i tylko jeden kapeć jak mocno przywaliłem tylnym kołem w korzeń, ale tego nic by nie wytrzymało :)

  • 2 miesiące temu...
Napisano (edytowane)

Jak wygląda ścieranie się tych opon na asfalcie? Chciałbym kupić jakieś oponki o w miarę terenowych właściwościach ale żeby na asfalcie mi szybko się nie starły. Dużo kilometrów, oprócz rekreacyjnie - w terenie, pokonuje na rowerze jako środku lokomocji - wtedy asfalt, na oporach mi aż tak nie zależy ale żeby nie znikła mi ta opona bardzo szybko. Ewentualnie jaka inna opona (w podobnej cenie) na asfalt byłaby dobra jeżeli nie chce semislicków tylko coś bardziej terenowego?

Edytowane przez rrobsonm
Napisano

Jak wygląda ścieranie się tych opon na asfalcie? Chciałbym kupić jakieś oponki o w miarę terenowych właściwościach ale żeby na asfalcie mi szybko się nie starły.

One są dobre na wyścigi, ale do codziennej jazdy po asfalcie wybrałbym inne, bo po około 2500km będą dość zużyte, ja w tamtym sezonie zmieniałem dwa razy na tyle i raz na przodzie Crossmarka. Używam też Nobby Nic 2.1 i muszę powiedziec, ze te oponki są wyjątkowo odporne na ścieranie, spokojnie 5000 zrobisz zanim stracisz klocki.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...