komar112 Napisano 6 Października 2008 Napisano 6 Października 2008 Witam. Kupiłem używany amortyzator ROCK SHOX i mam pytanie czy można wymienić rurę sterowną? jeśli można to czy mogę zrobić to sam czy raczej odwiedzić serwis? Dzięki i Pozdrawiam
uchmanek Napisano 6 Października 2008 Napisano 6 Października 2008 tylko razem z korona i goleniami dolnymi.
komar112 Napisano 6 Października 2008 Autor Napisano 6 Października 2008 czyli ze sie nie opłaca tego robić i lepirj kupic nowy amortyzator...
Janisław Napisano 6 Października 2008 Napisano 6 Października 2008 Ale opłaca się poszukać na forum, bo już było to pare razy wałkowane...
c1ach Napisano 6 Października 2008 Napisano 6 Października 2008 ..i wychodziło na to że jak amor ma kilka lat to nie opłaca się inwestować. W przypadku Marzocchi koszt podobno około 200 zł (podobno, bo sam nie dopytywałem o ceny, ale ktoś już pisał na forum), to pewnie zależy czy nową rurę kupisz stalową czy alu Co do szukajki....wystarczy wpisać "wymiana rury" i już masz odpowiedź w tematach. Jaki to amor? Bo jak jakiś Dart albo Judy to nie zawracaj sobie głowy...
komar112 Napisano 6 Października 2008 Autor Napisano 6 Października 2008 właśnie chodzi o dart-3 kupiłem okazyjnie za 200 prawie nowy tylko problem jest z rurą brakuje mi nie cale 3cm jak na razie nie stać mnie na marzocchi czy manitou może kiedyś? na razie startuje z niższej pułki bo jestem początkujący...
GZA20 Napisano 6 Października 2008 Napisano 6 Października 2008 To po co kupowałeś amor z taką rurą sterową? Teraz to go sprzedać musisz...
c1ach Napisano 6 Października 2008 Napisano 6 Października 2008 A masz założone podkładki dystansowe? Jak zdejmiesz to może starczy, ale kierownica będzie niżej. No niestety Dart 3 na allegro chodzi około 350-400 zł, więc gra chyba nie warta świeczki. No ale jak chcesz tego amora koniecznie to twój wybór
komar112 Napisano 6 Października 2008 Autor Napisano 6 Października 2008 jest bez podkładek... ale znalazłem kolesia z takim samym problemem i dospawał rurę no i pisał że działa... hmm? kupiłem bo nowy stoi za 400 może źle zrobiłem ale problem już chyba mam rozwiązany dzięki za podpowiedzi
GZA20 Napisano 6 Października 2008 Napisano 6 Października 2008 Dospawanie rury to nie jest najlepszy pomysł ...jeżeli już bardzo chcesz się bawić w coś takiego to należałoby przeciąć rurę w połowe i dospawać 2 połowe. Wtedy taka konstrukcja ma szansę na to że się nie rozleci zabyt szybko...
Sel Napisano 6 Października 2008 Napisano 6 Października 2008 Najlepiej aby dospawana rura sterowa rozpoczynała się w połowie główki ramy.
komar112 Napisano 7 Października 2008 Autor Napisano 7 Października 2008 tak też zrobię wstawię w środek tuleje i zobaczymy co z tego będzie... wolał bym wymienić całą rurę ale jeśli się nie da to będzie spawanie
komar112 Napisano 8 Października 2008 Autor Napisano 8 Października 2008 Dla następnych co będą mieli taki problem z krótką rurą sterowną możecie zaopatrzyć się w takie coś.... http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/goodd...d=655&pos=7 albo pospawać wybór należy do Was. Ja troche poszperałem i znalazłem Pozdrawiam
GZA20 Napisano 9 Października 2008 Napisano 9 Października 2008 To jest stosunkowo prosty mechanizm. Tego typu są również urządzenia z kapslem, które zaciskają stery bez potrzeby wbijania gwiazdki. Ale podejrzewam że nie jest zbyt tanie to przedłużenie do sterówki. Łączny koszt amora i tego urządzenia pewnie przekroczy cene nowego darta 3
komar112 Napisano 9 Października 2008 Autor Napisano 9 Października 2008 no w tym przypadku to może i przekroczy wartość nowego ale szczerze nie wiem ile to kosztuje? pewnie nie tanie? ale jak by ktos miał taki problem w lepszym amorze to "chyba" lepsze rozwiązanie niż spawac?
bodziekk Napisano 9 Października 2008 Napisano 9 Października 2008 http://www.cyklotur.pl/x_C_Sz2.html?PT=531...ZTA=A&HNT=T
Ma4Ti Napisano 9 Października 2008 Napisano 9 Października 2008 Dajcie spokój ze spawaniem. Chociaż może w rekreacyjnej jeździe może by się nic stało, ale ja bym chyba nie zaryzykował ewentualnej utraty zębów Ten adapter to nawet dobry pomysł, chociaż nie wiem czy to nie jest tylko po to, aby mostek na ahead można było założyć do amora z rurą sterową na 1 cal. Mogą się tam troche średnice nie zgadzać. edit-chociaż nie, tam napisali że sie nadaje do przedłużania rury sterowej
lokomisia Napisano 10 Października 2008 Napisano 10 Października 2008 musisz sprzedac ten amorek a zakupic nowy, zwracajac tym razem uwage na odpowiednia dlugosc rury, nic innego ci nie pozostalo, odradzam kombinacje ze sztukowaniem dospawywaniem zdrowie jest cenniejsze od kombinacji
Sel Napisano 11 Października 2008 Napisano 11 Października 2008 lokomisia czytaj cały wątek, "solucja" została znaleziona.
komar112 Napisano 12 Października 2008 Autor Napisano 12 Października 2008 widze ze kolega bodziekk znalazł też ten patent no i nie jest aż taki drogi...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.