Skocz do zawartości

[amortyzator] rock shox - wymiana rury sterownej

komar112

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Kupiłem używany amortyzator ROCK SHOX i mam pytanie czy można wymienić rurę sterowną? jeśli można to czy mogę zrobić to sam czy raczej odwiedzić serwis? Dzięki i Pozdrawiam

Napisano

..i wychodziło na to że jak amor ma kilka lat to nie opłaca się inwestować. W przypadku Marzocchi koszt podobno około 200 zł (podobno, bo sam nie dopytywałem o ceny, ale ktoś już pisał na forum), to pewnie zależy czy nową rurę kupisz stalową czy alu ;) Co do szukajki....wystarczy wpisać "wymiana rury" i już masz odpowiedź w tematach. Jaki to amor? Bo jak jakiś Dart albo Judy to nie zawracaj sobie głowy...

Napisano

właśnie chodzi o dart-3 kupiłem okazyjnie za 200 prawie nowy tylko problem jest z rurą brakuje mi nie cale 3cm jak na razie nie stać mnie na marzocchi czy manitou może kiedyś? na razie startuje z niższej pułki bo jestem początkujący...

Napisano

A masz założone podkładki dystansowe? Jak zdejmiesz to może starczy, ale kierownica będzie niżej. No niestety Dart 3 na allegro chodzi około 350-400 zł, więc gra chyba nie warta świeczki. No ale jak chcesz tego amora koniecznie to twój wybór ;)

Napisano

jest bez podkładek... ale znalazłem kolesia z takim samym problemem i dospawał rurę no i pisał że działa... hmm? kupiłem bo nowy stoi za 400 może źle zrobiłem ale problem już chyba mam rozwiązany ;) dzięki za podpowiedzi

Napisano

Dospawanie rury to nie jest najlepszy pomysł ;) ...jeżeli już bardzo chcesz się bawić w coś takiego to należałoby przeciąć rurę w połowe i dospawać 2 połowe. Wtedy taka konstrukcja ma szansę na to że się nie rozleci zabyt szybko...

Napisano

tak też zrobię wstawię w środek tuleje i zobaczymy co z tego będzie... wolał bym wymienić całą rurę ale jeśli się nie da to będzie spawanie :)

Napisano