grinkol Napisano 4 Października 2008 Udostępnij Napisano 4 Października 2008 Chce se zakupić rower, ale jestem kompletny laik. Ma mi służyć do jazdy terenowej (las,zjazdy),bezdroża, asfaltu mało. Jesli to wazne to mam-192cm. 88kg Idzie zima to moze jest szansa na jakieś promocje Estetycznych wymagan nie mam, moze byc prosty ale funkcjonalny i wytrzymały. z gory wielkie dzieki Mój budżet to max 2k. Otwarty jestem na wszystkie marki i modele najlepiej by było żeby porady zamkneły sie w jednym modelu. Z góry wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 Kellysa Beast nie polecam, mam bardzo złe doświadczenia - partacko wykonana rama, tłumik puszczający powietrze, słabiutkie łożyska zawieszenie (cierne) , przez co zawieszenia jest "mułowate" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grinkol Napisano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2008 Kellysa Beast nie polecam, mam bardzo złe doświadczenia - partacko wykonana rama, tłumik puszczający powietrze, słabiutkie łożyska zawieszenie (cierne) , przez co zawieszenia jest "mułowate" No dobrze dowiedziałem sie czego nie brać Ale ciągle nie mam bladego pojęcia co kupić Ciągle czekam na opinnie i rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Huhu Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 Ja bym szukał jakiejs Kony albo Haro. Obie firmy są obecne w Polsce, a rowery robią właśnie do takiej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 Haro Sonix, były po 2200 zł Decathlonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...