Skocz do zawartości

[rower] terenowy kelly's magic lub beast ?

grinkol

Rekomendowane odpowiedzi

Chce se zakupić rower, ale jestem kompletny laik. Ma mi służyć do jazdy terenowej (las,zjazdy),bezdroża, asfaltu mało.

Jesli to wazne to mam-192cm. 88kg

Idzie zima to moze jest szansa na jakieś promocje

Estetycznych wymagan nie mam, moze byc prosty ale funkcjonalny i wytrzymały.

z gory wielkie dzieki

Mój budżet to max 2k.

:)

Otwarty jestem na wszystkie marki i modele :D

najlepiej by było żeby porady zamkneły sie w jednym modelu.

Z góry wielkie dzięki B)

Kellysa Beast nie polecam, mam bardzo złe doświadczenia - partacko wykonana rama, tłumik puszczający powietrze, słabiutkie łożyska zawieszenie (cierne) , przez co zawieszenia jest "mułowate"

No dobrze dowiedziałem sie czego nie brać :rolleyes:

Ale ciągle nie mam bladego pojęcia co kupić ;)

Ciągle czekam na opinnie i rady :P

@ Nikodem. Te rowery co proponujesz to typowe rowery XC, a z tego co kolega pisze potrzebuje raczej sprzętu bardziej ukierunkowanego w stronę Enduro. Dlatego wydaje mi się, ze pasowałby mu rower bardziej w amerykańskim stylu.

Ideałem by było chyba dorwanie Kony Hoss z poprzednich lat ale to chyba mało realne jest.

@ Nikodem. Te rowery co proponujesz to typowe rowery XC, a z tego co kolega pisze potrzebuje raczej sprzętu bardziej ukierunkowanego w stronę Enduro. Dlatego wydaje mi się, ze pasowałby mu rower bardziej w amerykańskim stylu.

Ideałem by było chyba dorwanie Kony Hoss z poprzednich lat ale to chyba mało realne jest.

Ta jazda po lasach aż tak ekstremalna to nie będzie.

Raczej wolałbym dobry XC niż słabe enduro :)

A kony hoss poza moim zasięgiem finasowym :)

Ja nie mówię o typowym rowerze enduro. Mówisz o rowerze prostym i wytrzymałym, a takie sa własnie Kony i Haro. Mocne ramy, bez fajerwerków sprzętowych, krótki mostek i szeroka kierownica. Wsiadasz i jedziesz. Wydaje mi się, że o coś takiego ci chodzi.